مهرنوشت:

سایت بانک مرکزی هنوز محمودرضا خاوری و محمد جهرمی را از لیست مدیران بانکی خارج نکرده است و براساس اطلاعات این سایت همچنان این دو نفر مدیران عامل بانکهای ملی و صادرات ایران هستند!
در پی کشف اختلاس بزرگ بانکی و درگیر بودن چندین بانک با این اختلاس، محمود رضا خاوری مدیرعامل بانکی ملی استعفا کرد و دستور عزل محمد جهرمی از مدیرعاملی بانک صادرات ایران، فرزاد احمدی از عضویت در هیئت مدیره بانک ملی، و ولی ضرابیه از مدیرعاملی بانک سامان صادر شد.
باوجود گذشت چندین روز از اخبار مرتبط با استعفا و برکناری مدیران ارشد بانکی، سایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هنوز بروز نشده و در این سایت نام محمود رضا خاوری به عنوان مدیرعامل بانک ملی، محمد جهرمی مدیرعامل بانک صادرات و فرزاد احمدی به عنوان عضو هیئت مدیره بانک ملی درج شده است.
در این میان، اخیرا محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی گفته است: با توجه به تخلفات اخیر، در بانکهای خصوصی نیز افرادی برکنار خواهند شد.
وی افزوده است: در خصوص بانک‌های صادرات هیأتی تصمیم گرفت اما در خصوص تخلفات بانک‌های خصوصی مستقیما بانک مرکزی وارد خواهد شد، البته دو بانک ملی و سامان در این موضوع بیشتر دخیل بودند که درباره آنها تصمیم گیری شد.


3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    2 0
    كل بانك مركزي درخواب است كه اگر نبود چنين افتضاح بزرگي در شبكه بانكي رخ نمي داد.