دیروز دغدغه اصلی جامعه استعفای مدیران بانکی به دلیل این اختلاس بزرگ بود امروز همه به دنبال پاسخ این سوالند که خاوری چرا به ایران بازنگشت؟

هنوز مشخص نیست که چرا پرواز ساعت ساعت 2 و 40 دقیقه بامداد امروز جمعه با پرواز برتیش ایرویز بزرگترین شرکت هواپیمایی انگلیس بدون حضور خاوری به زمین ایران نشست.برخی از مدیران بانکی آنچنان بر برگشت این مدیر سابق بانک ملی مطمئن بودند که به استقبال او رفته بودند اما هواپیما بدون حضور وی برزمین نشست.
خاوری یکی از مدیران باسابقه بانکی کشور است که به نوعی حضور دوباره اش در دولت احمدی نژاد باعت پاگرفتن بانک ملی با هزاران میلیارد تومان معوقات شد. وی همواره به عنوان یکی از بهترین مدیران بانکی کشور مطرح بوده است و امروز برنگشتن آن به کشور و سکوت وی در خصوص اختلاس 3هزار میلیارد تومانی باعث تعجب همگان شده است.
این درحالی است که مسوولان قوه قضاییه پیش ازاین تاکید کرده بودند اگر خاوری به ایران باز نگردد مقصر اصلی این اختلاس محسوب خواهدشد.
در این بین اگرچه مدیرعامل سابق بانک صادرات اولین شخصی بود که ماجرای خروج خاوری از کشور را مطرح کرد اما هنوز مشخص نیست چه کسی و یا چه کسانی خاوری را فراری داده اند.البته در عین حال برخی هنوزهم معتقدند مدیرعامل سابق بانک ملی که خود اقدام به استعفا کرده فرار نکرده و بزودی به ایران باز می گردد.
اما همین نکته باعث شده این روزها خسروامیر آریا به خاطره ها سپرده شود و موضوع اصلی فرار خاوری باشد.به نوعی ذهن جامعه که تا پیش ازاین به سمت علت این حادثه و جزییات آن بود این بار به سمتی هدایت شده که همه به دنبال این نکته اند که خاوری چرا به ایران برنگشته است.
به نظر می رسد گروهی با پشتوانه سیاستی قوی خاوری را از ایران خارج کرده اند تا شاید از این طریق ذهن جامعه را از بررسی این اختلاس و افشای نام همراهان در آن به سمت موضوعی دیگر هدایت کنند.
به هرحال باید در انتطار بود تا دید خاوری به ایران باز می گردد یا خیر؟اما در صورت صحت این نکته که گروهی در پی تغییر نگاه جامعه به این مساله هستند خاوری دیگر به ایران باز نخواهد گشت.

 22139

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • majid CA ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    4 0
    eyshan dar Canada(Toronto) tashrif daran!!!!
  • بدون نام US ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    4 12
    خسرو امیر آریا کیه؟ مه‌آفرید امیرخسروی اسم فرد اختلاس کننده است. این موضوع رو می‌تونید به راحتی با مراجعه به سایت گروه امیرمنصور آریا متوجه شوید.
  • بدون نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    16 1
    اشتباه نکنید.دزدان اصلی بیت المال در ایران هستن بیخودی افکار مردم راخراب نکنید.البته اگر ارزش داشته باشن.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    5 3
    این یکی از نقطه ضعف های ماست هر که در اینجا کلاهبرداری می کند به آمریکا یا بعضی دیگر از کشور ها فرار میکند و آنها هم از ما حرف شنوی ندارند. نظام قضایی ما باید اقداماتی را طراحی کند که در این مواقع زیان دیده کمترین آسیب را ببیند و حقوق اش تامین شود .
  • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    11 0
    چرا این مساله را انقدر بزرگ می کنید که جای همه مسائل دیگر را بگیرد؟ برای این موضوع کلی چیزهای دیگر هست که بخواهید بهش بپردازید؟ مثلا بقیه مدیرانی که در این مساله دخیل هستند اصلا اسمشان چیست ؟ هر کدام چه اقداماتی را انجام داده اند؟ چه مجازاتهایی برایشان متصور است؟ الان هر کدام کجا هستند و چه وضعیتی دارند؟ ...
  • بدون نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    24 0
    دیروز امیرخسروی، امروز خاوری، فردا؟ . اینها همه بازی با مردم است عامل اصلی کسی دیگراست .
  • ابی US ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    11 0
    یعنی هیچ نظری ثبت نشده؟ خودتی داداش یارو فرار کرده رفته همه گیج شدن چه جوری قضیه رو ماست مالی کنند. من که از این دولت نامید شدم.
  • حامد IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    1 0
    بابا اینقدر شلوغ بازی در نیارین. مگه اتفاقی افتاده،3000تا که ارزشی نداره.باید از این به بعد حواسمون رو جمع کنیم تا دیگه از جیب بیت المال کش نرن و برای جبران این پول هم میشه کارهای زیادی انجام داد مثلا دیگه به جوونا وام ازدواج نداد ویا ...