رییس مجلس سناریوی جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را دروغی مضحک عنوان کرد.<BR>

به گزارش خبرآنلاين، علي لاريجاني در ديدار با مصطفي عثمان اسماعيل مشاور عالي رييس جمهوري سودان اظهار داشت : آمريكا در انقلاب هاي منطقه اي متحدان خود را يكي پس از ديگري از دست داده است و براي فرافكني شكست هاي خود در اثر بيداري اسلامي مسلمانان منطقه به اين سناريو سازي ها و فتنه انگيزي ها متوسل شده است .
به گفته وي، آمريكايي ها براي فرافكني شكست هاي خود در منطقه خاورميانه به اين سناريو سازي ها و فتنه انگيزي ها متوسل شده اند.
وي درمورد تحولات منطقه اي تصريح كرد: تمام تحولات منطقه خاورميانه بايد يك نتيجه مهم و حياتي داشته باشد و آن حفظ وحدت و اتحاد واقعي جهان اسلام است.
رييس مجلس همچنين با تاكيد بر روابط دو كشور در زمينه هاي مختلف گفت: روابط بين جمهوري اسلامي ايران و سودان دوستانه و برادرانه است.
مصطفي عثمان اسماعيل نيز در اين ديدار جمهوري اسلامي ايران را يك كشور مهم و داراي نقش فعال در منطقه دانست.
وي گفت : كشور سودان، جمهوري اسلامي ايران را يكي از دوستان واقعي و قدرتمند خود در منطقه مي داند و استقرار ثبات و آرامش منطقه با ايفاي نقش فعال و موثر جمهوري اسلامي ايران ميسر است .
مشاور عالي رييس جمهوري سودان همچنين خواستار حمايت هر چه بيشتر مجلس شوراي اسلامي از تقويت فعاليت و همكاري هاي اقتصادي بين دو كشور و سرمايه گذاري هاي مشترك در زمينه هاي فني ،صنعتي و كشاورزي شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =