دلیل شکست داماش مقابل پرسپولیس را تنها اشتباهات فردی عنوان می کند.

ابراهیم قاسمپور پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت:«حق ما در این بازی باخت نبود.ما روی اشتباهات فردی باختیم.مخصوصا روی گل آخر که اشتباه محرز بازیکن ما باعث شد تا دروازه تیم باز شود.تیم ما خوب بازی می کند و باز هم می گویم حقش این نبود که بازی را به پرسپولیس واگذار کند.»
قاسمپور ادامه داد:«قرار است در تعطیلات لیگ برتر به اردو برویم.مکان این اردو چندان اهمیتی ندارد مهم این است برنامه هایی که ما برای ادامه بازی های لیگ برتر داریم را بتوانیم در این اردو اجرا کنیم.»

سرمربی داماش درخصوص تاثیر اشتباه مهدی مهدوی کیا در به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس گفت:« گل سومی که تیم پرسپولیس در دقایق پایانی به ثمر رساند، به هیچ عنوان ارتباطی به خستگی مهدوی کیا نداشت و در آن شرایط و چنین زمین لغزنده‌ای هر بازیکن دیگری نیز ممکن بود آن اشتباه را مرتکب شود. بازیکنانم در طول این بازی آن چیزی را که کادر فنی از آن‌ها خواسته بود، به بهترین نحو انجام دادند و تشخیص دادم ترکیب اولیه داماش را تا پایان حفظ کنم. هرچند در صورتی که بازیکنی نمی‌توانست خواسته‌هایم را در زمین پیاده کند، بی‌درنگ اقدام به تعویض می‌کردم.

وی ادامه داد:« زمین استادیوم سردار جنگل به خاطر بارندگی شدید و لغزندگی از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و بازیکنان پرسپولیس در این زمین صرفا با زدن به زیر توپ تلاش می‌کردند در زمین داماش حاضر شوند که در نهایت بر اثر همین تاکتیک توانستند به پیروزی دست یابند. »
او در پاسخ به این سوال که قبلا گفته بودید بازیکنان جدیدی به تیم شما اضافه می شوند،اما هنوز این اتفاق نیفتاده است گفت:« ما صحبت کردیم اما به دلیل برخی از مشکلات هنوز جواب مثبتی نیامده است.به هر حال به زودی اتفاقات جدیدی می افتد و داماش در راهی قرار می گیرد که در لیگ برتر موفق باشد.»
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =