خبر تلخ برای حامیان فیلترینگ/ ایلان ماسک اینترنت ماهواره‌ای را به گوشی‌های عادی می‌آورد

دیجیاتو نوشت: نزدیک به دو ماه پیش اسپیس ایکس سرویس جدیدی به نام «Direct to Cell» را معرفی کرد و از آوردن اینترنت ماهواره‌ای به گوشی‌های عادی تا سال ۲۰۲۵ خبر داد. حالا این شرکت برای شروع آزمایش‌های این سرویس موفق به دریافت مجوز در آمریکا شده است تا ایلان ماسک اینترنت ماهواره‌ای را به گوشی‌های عادی هم بیاورد.

اسپیس ایکس با همکاری اپراتور آمریکایی T-Mobile این سرویس را آزمایش خواهد کرد. درحقیقت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) به اسپیس ایکس مجوز یک دوره آزمایشی ۶ ماهه را اعطا کرده است که شامل ۲۰۰۰ دستگاه آزمایشی و ۸۴۰ ماهواره می‌شود.

در صفحه مربوط به سرویس Direct to Cell به دسترسی یکپارچه به متن، صدا (تماس صوتی) و دیتا یا اینترنت برای تمام گوشی‌های LTE در سراسر جهان اشاره شده است. با این سرویس می‌توان در مناطق مختلف از خشکی گرفته تا دریا به شبکه استارلینک وصل شد و از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

این سرویس سال آینده میلادی از راه می‌رسد، اما در ابتدا تنها می‌توان با استفاده از آن پیام متنی ارسال کرد و از سال ۲۰۲۵ کاربران به اینترنت ماهواره‌ای دسترسی پیدا خواهند کرد.

به گفته استارلینک، تمام گوشی‌های LTE می‌توانند به شبکه متصل شوند و برای استفاده از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در گوشی و همچنین ارسال پیامک و ارتباط صوتی، نیازی به تغییر در سخت‌افزار یا نرم‌افزار گوشی نخواهد بود و به برنامه مخصوصی هم نیاز نخواهید داشت.

باید منتظر ماند و دید این سرویس در کدام کشورها راه‌اندازی می‌شود و البته چه هزینه‌ای برای کاربران در پی دارد. انتظار می‌رود در ابتدا Direct to Cell به‌عنوان یک سرویس بتا در اختیار کاربران قرار بگیرد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 78
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 22
  • بهنام IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    از شنیدن این خبر بسیار خوشحالم
    • یک استکان چای دبش 4ملیارد دلار IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      بسی بسیار آوآوآو باعث شادی آوآوآو بنده نیز شده آو آو آو
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      نباید خوشحال باشی ممکنه این گوشی ها وارد ایران نشن
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      تمامی دنیا فیلترینگ مخصوص به خودشون رو دارند و حکومت ها نمیخوان افسار عوام الناس کودنشون بیفته دست کشور دیگه ای....این اینترنتی که ماسک میده هم در همون جهته، کما اینکه عبارات حماس و حاج قاسم رو فیلتر میکنند. عوام الناس هم که از دم و تو همه دنیا کودن و ... هستند، یک زمانی همین آلمانی ها افسارشون افتاده بود دست نازی ها،این همه کشتار راه انداختند،الان افسارشون افتاده دست یکسری دیگه و کاسه داغ تر از آش سر اسرائیل شدند. ایران هم مثل همینا، اینترنت همین الان هم آزادی خوبی داره اما جماعت ... ایرانی با سرچ کردن بیگانه هستند و هرچی ...، جریان اصلی رسانه بگه رو قبول میکنند که اگر این نبود، ... از سی تی اسکن نرمال مهسا امینی، ضربه مغزی بیرون نمیکشیدند و نمیگفتند زمان پهلوی، با 76درصد زن بیسواد مطلق ایران ابر قدرت جهان و منطقه بوده.الانم اگه خبرآنلاین کامنت منو سانسور کنه دقیقا حرف منو تایید کرده( ادا اصول ادب هم درنیار.... )
    • جواب به ۲۰:۱۷ GB ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      چقدر چرت و پرت نوشتی
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      این پرچم انگلیس یکی از همین کودن‌های ناب هست که بد سوخته
    • جواب ۲۰/۱۷ IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      احمق و کودن تو هستی که تمام فکرت انحرافیخستش
    • سمیرا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      37 5
      چه جالب همیشه تو ذهن یه عده این تقسیم بندی وجود داره : آدم هایی با بینش و بصیرت فوق العاده و ذکاوت بی نظیر که توطئه پشت هر اقدام دشمن رو میبینن(خودشون و همفکرانشان ) و آدمهای کودن و عوام الناس که باید مثل حیوان نادان افسار انداخت گردنشون (فقط افراد با نظر مخالف) چی باعث میشه انقدر حس برتری داشته باشید؟
    • به بی نام ۱۹:۳۳ IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      16 0
      یه جوری می گی اون گوشیا وارد ایران نمی شه که انگار قراره LTE تازه از اون گوشیا وارد دنیا بشه! همین گوشیایی که الان دستمونه هم LTE هستن (همون 4g). متن مقاله هم می گه اینترنت ماهواره ای به گوشیای LTE اضافه می شه.
  • ناشناس IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    فکر کنم درسال گذشته هم همین رو گفتید چی شد
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      49 2
      خب تو چراناراحتی حق تمام مردم ایرانه ک ب اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشن. ایشالله همه چی درست میشه
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    49 14
    ایلان ماسک در کشورهایی که ماهواره اش فعال است باید خدمات رایگان اینترنت پایه را بدهد (بین 4 تا 8 مگابیت) چون از فضای کشورهای جهان استفاده میکنه و محدودیتهایی در فعالیتهای فضایی کشورها ، آلودگی نوری و مسایل دیگر که چون جهانی و بین المللی هست باید بعنوان جبران اینترنت را در همه مناطق عبور ماهواره فعال و بصورت پایه سرویس اینترنتی بدهد (کشورهای ذیل مسیر حرکت ماهواره) .امیدوارم حقوقدانان تمام کشورها این مورد نادیده شده را مد نظر و پیگیری در سطح بین الملل کنند.
  • ایمان IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    189 3
    قطار پیشرفت علم درحال سرعت وهیچکیم نمیتونی جلوی اون روبگیره
  • امیر IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    201 9
    دسترسی آزاد به اطلاعات برای هرفردی درهرکشور بدون فیلترینگ باید باشه این خبر خوشحال کننده است
    • اسدی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      17 61
      شما که موافق رفع کامل فیلترینگ و دست رسی آزاد به همه ی محتوای اینترنت هستید ؛ میشه لطف کنید بگید با رفع کامل فیلترینگ پدر و مادر هایی که از دست رسی زود هنگام کودکانشان به محتوای نامناسب نگران هستند باید چه کار کنند ؟ حتما باید مثل مذهبی های فوق افراطی اسرائیل دسترسی کل خانواده به اینترنت را قطع کنند ؟ یا شاید بگید چشمشون کور می خواستن بچه دار نشن ؟ یا شاید بگید مشکل خودشونه و به بقیه ربطی نداره ؟ اگر نمی دونی برو تحقیق کن تا بفهمی ؛ حتی کشور های پیشرفته ای مثل امریکا و انگلیس و اسرائیل کودک کش هم اینترنت شون فیلتریگ داره و چیزی که به ضرر منافع خودشون باشه را فیلتر می کنند ...
  • اش IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    176 8
    ایشالا زودتر بیاد ازشر این اینترنت راحت شیم شده به کلیمو بفروشم میخرمش
  • ........ IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    120 7
    واقعن پیشرفت خوبیه ولی برای بقیه جهان ولی افسوس که برای ایران نمیاد یا نمیتونن بیارن ولی خوب همیشه حامیان فیلترینگ یه سودی میبرند از فیلترینگ وگرنه هیچ دلیلی برای حامی فیلترینگ بودن نیست...
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    212 9
    تسلیت میگم به حامیان طرح صیانت
  • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    189 4
    خدا کنه بیاد ایران از شر این فیلترینگ خلاص بشیم
  • طه IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    کم اراجیف بباف
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    171 6
    جلوی پیشرفت را نمی‌توان گرفت باید قبول کرد که اینترنت آزاد به زودی به دست همه مردم جهان حتی کره شمالی هم خواهد رسید پس این همه پول و امکانات این کشور و مردم مستضعف ایران را خرج فیلترینگ بیهوده نکنید خدا را خوش نمی‌اید به الله قسم که قیامتی هست و باید پاسخگو ذره ذره حق الناس باشیم.
    • US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      برادر من اینترنت آزاد وجود نداره. شرکت اسپیس ایکس یه شرکت آمریکایی هستش و باید به ساز دولت آمریکا برقصه. حالا آزادی برای شما شاید به معنای دیدن فیلم های مستهجن و یا دیدن برنامه های شبکه های معاند و یا سایت های شرط بندی باشه ولی این رو هم در نظر داشته باشین که بعنوان مثال سایت هایی که زندگی روزمره مردم تو غزه رو گزارش میشه تو آمریکا که من زندگی میکنم فیلتره. فکری که شما از آزادی داری در دنیا وجود نداره ولی همونطوری که گفتم اگه تعریف شما از آزادی سه مورد بالا باشه به آزروتون خواهید رسید چون در راستای علایق دولت آمریکا هستش نه بدلیل آزادی.
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      کاملا درسته، ذهن برانداز جماعت، البته مثل خیلی های دیگه که این کودن های برانداز فقط اونا رو میبینند، مملو از فانتزی های فروخرده وحشتناک جنسی هست که با هوچی گری و جفتک اندازی میخوان ردش کنند ولی دم خروس این امر توی چرندیات توییتری و تلگرامی متداول و اصطلاحا وایرال و تورهای کویر گردی و اکیپ های دری وری دانشجویی براندازانه بدجور تو ذوق میزنه
    • ایرانی معمولی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      در پاسخ به اونی که رفته آمریکا و تازه دم از ناراحتی هم میزنه، باید بگم آره ماها باور کردیم که طرفدار ایران و غره هستی و از اروپا و آمریکا نیز متنفر هستی!!! خخخ.‌ کسی برات کارت دعوت که نفرستاده بود، اکر خیلی از اوضاع وطنت راضی هستی و عاشق وطنت هستی بیا توی ایران زندگی کن وگرنه حالا دیکه ما ایرانیها میدونیم اونی که میگه مرگ بر آمریکا و توی آمریکا زندکی میکنه و دم از غزوه میزنه، حتما یک ریگی توی کفشش هست.
    • US ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      91 67
      در جواب دوست آمریکا نشین ( البته در آرزو آمریکا هستی و با وی پی ان اومدی عزیزم ) ، اولا همه مثل شما فکرو ذکرشون دیدن فیلم مستهجن نیست ، دوما در اروپا و آمریکا تظاهرات ضد جنگ و در حمایت از غزه بیشتر از ایران خودمون بوده از اول جنگ حتی یک تظاهرات هم برگزار نشده پس حرف از فیلترینگ اخبار و... نزن و فکر نکن همه مثل خودت هستن و توهین نکن ! در ضمن با منطق شما تمام مسئولین و خود جنابعالی مه در اینستاگرام و توئیتر و .... هستید دنبال فیلم های مستهجن هستید که در شبکه هایی که خودتون فیلتر کردید حضور دارید .
    • بنده خدا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      11 21
      مسئله کره شمالی طوریه که اصلا گوشی ندارن که بتونن وصل شن طبق این مطلب هم گوشی lte نیازه که با توجه به اینکه سال 2025 و بعد از آن قراره عملی بشه احتمالا گوشی های با تکنولوژی جدیدتر رو پوشش بده (5G) و خیلی ساده میشه با ممنوعیت واردات جلوش رو گرفت. در واقع این طرح ها ما رو نزدیکتر میکنه به کشور دوست کره شمالی.
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      51 93
      کسی که اولین نظر رو نوشته چقدر افسارگسیخته حرف میزنه! مثلا من که میخواهم از هوش مصنوعی استفاده کنم و باید از فیلتر شکن استفاده کنم، دنبال چه فیلم مستهجنی می تونم باشم؟ خدا به اطرافیانش صبر بده!
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      تویی که تو آمریکا زندگی می کنی، با این پیامت متوجه شدم که آمریکا بودن هم کمکی به آدم نمی کنه، هر جا می تونی یه آدم بی منطق باشی که سعی می کنه افکار خودش رو به بقیه نسبت بده، البته اگه ایران بودی می فهمیدی که خیلی از کشورها آپی های ایران رو می بندند و تو مجبوری برای هر کاری از فیلتر شکن استفاده کنی، مثلا همین چین گرامی کلی تقریبا تمام نرم افزارهای کاربردیش آی پی ایرانی رو مصدود می کنه. یا مثلا هوش مصنوعی گوگل یا مایکروسافت هردوتاش به روی آی پی ایران بسته هست.
    • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      آره بابا همتون از هوش مصنوعی و اینا استفاده میکنید ارواح خیکتون براندازای دوزاری
  • هموطن IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    109 5
    دمت گرم ایلان
  • X IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    95 4
    خدا کند که بیاید !
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    74 3
    دمت گرم بابا ایلانت میلان بیلان باد یه دونه ای نداریم تو دنیا تلت
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    81 2
    تا حالا رقمی سرسام‌آور درآمد نصیب عده‌ای نورچشمی شده و تا آن زمان هم مردم جیب این افراد را به اندازه کافی پرکرده اند من که تا حالا یک ریال برای فیلتر شکن ندادم و نخواهم داد.
  • A.M IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    65 2
    عدالت اجرا میشه...
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    برای پیام ظهور استفاده خواهد شد عدو شود سبب خیر
  • CH ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    طرح صیانت برا شما باید تایید بشه تا اینقدر پرو نباشید
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    24 1
    عاااااالیههههههههههه 👏👏👏👏👏
  • عابر IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    13 7
    فایده نداره اونی که سودش و نونش و مصلحت و منفعتش توی فیلترینگ هست، این دفعه جلوی وارد شدن گوشی و لپ تاپ هم خواهد گرفت.. تازه با این اوضاع، حتی کل زندگیمون هم بفروشیم نمیتونیم حتی یک ماه اینترنت ماهواره تهیه کنیم.‌
  • 09374302460 IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    26 0
    وقتی دولت به همراه شرکتهای مخابراتی به فکر تخلیه زدن جیب مردم هستن چه با فروش بسته های مدام افزایشی و قیمتهای عجیب غریب اینترنت..... و در کنار فیلتر کردن نیاز های مردم همزمان فیلتر فروشی میکنن بایییید یک رقیب جدی و با کیفیت بیاد بالا تا مردم میل به سمت اینترنت خارجی نداشته باشن....
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    تمام کشور های اروپایی از شبکه فیبر نوری بهره میبرند به خاطر سرعت زیاد ان و بزودی در کشور عزیز مان ایران هم بطور فراگیر درشرف انجام است کشورهای مستکبر می خواهند بوسیله اینترنت ماهوارهای باقی ملتها را فریب بدهند و بتوانند با سیاستهای شوم تفرقه وفریب اذهان جهان سوم بر منابع سرشار غنی آنها تسلط پیدا کنند همان گاو شیرده ترامپ
  • حسن IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    30 2
    ما ایرانیا این اینترنت کند و به درد نخور رو با هزینه هنگفت می‌خریم . حالا اگه روزی اینترنت ماهواره ای با این همه سرعت قوی و رایگان داشته باشیم دیگه از خوشحالی پر در میاریم
  • نیما IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    10 3
    داداش ما همین الانم راحت به اینترنت آزاد وصل میشیم😂😂 اصلا فیلترینگ حالیم نیست بشخصه
  • ممل IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    32 1
    یی زمانی ویدئو ممنوع بود و جرم داشت اگر فیلم خاک بر سری ازت میگرفتن زندان داشت.... یی زمانی ماهواره ممنوع بود و شاید در یک شهر فقط 10 نفر ماهواره داشتن اگر یی دیش ماهواره رو پشت بام خانه یی نفر می‌دیدی میگفتن جاسوس هس ولی آنچنان علم و تکنولوژی پشرفت کرد که همه اینها ول شد رفت شد خاطره همین طور که برای بچهامو ن تعریف میکنیم حالا این اینترنت و فیلترینگ هم میشه خاطره هیچ قدرتی نمیتونه جلو تکنولوژی رو بگیره. اینها همش دست و پای الکی زدنه
    • مهدی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      61 33
      شما امروز با دست خودتان وقتی چیزی را در فضای اینترنت بارگزاری میکنید حتما یک نسخه را تقدیم کردین بدون زحمت تا نقشه اطاق خواب همسرتان را در اختیار آنها گذاشتین با دست خودتان بود و نبود فیلتر هیچ فرقی ندارد فقط با وی پی ان تونلی را اول در ذهن خودتان ایجاد کردین که خارجی تشنه دستیابی به آن است مثل این است که انسان خودش برهنه شود بعد بخواهد کسی نگاه نکند دروغ و فریب و تبلیغ برای دستیابی شما به دانش نیست شما باید نفهمین باید چیزی را دوست داشته باشین که برای شما تعریف میشه باید گرفتار جایی از بدن باشید که آنها می‌خواهند شما نباید چیزی تولید کنید باید منابعتان را تحویل بدین محصول تحویل بگیرید ولی این قانون بادست ودانش من بهم خواهد خورد
  • امیر IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    15 4
    هیچ چیز در دنیا مجانی نیست خیلی خوشحال نشید
  • GB ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    واسه خیرات اینکار رو نمیکنه، وقتی اطلاعاتات و سرچات و علاقه مندی منتطقه به منتطقه بره تو دیتا بیس ، با هوش مصنوعی اطلاعاا و طبقه میکنن و هوش مصنوعی کنترلت میکنن و رو نیازهات سرمایه گذاری میکنن و یا چیزها دیگه که خیلی واضح حتی تا نوع نون شب یا رنگ تخت شب پنجشنبه ، فیلترینگ باعث شده اطلاعات پخش و پلا بشه و نتونن برنامه ریزی کنن واسه جمعیت کشور ، بعضی ها رو جو گرفته فکر خوشونن فکر بچهشون نیستن یا بچه بچهش نیستن راسته شکمشونو گرفتن انگاری سرچ تحقیقاتی بنیادی میکنن داری قیمت ذغال جکسون در میاری ،دیگه فیلترینگ هرچیز بدی داشته باشه به هر حال بهتر از قافلر گیری حمله با اسب تروا است برحال از اونورن دیگه باعث..... . جمعیت واسه ایلان ماسک یعنی عدد شماره بارکد سوای سود مالی. الان کل جمعیت ایران امار بگیری حداکثر پرسپولیسین فردا تو خرید موبایل رنگ آبی و قرمز مطمنان رنگ قرمز رو واسه مویالش میگیره ، این یه مثال ساده
    • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      17 83
      نوش جونش. اطلاعات منو طبقه بندی کنه و اگه تونست روی نیازهای من تأثیر بذاره. انگاری که داخلی ها از دیتای کاربران هیچ استفاده ای نمی کنن که حالا داری اهداف ماسک رو تحلیل می کنی برای من
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    11 0
    تویی که تو آمریکا زندگی می کنی، با این پیامت متوجه شدم که آمریکا بودن هم کمکی به آدم نمی کنه، هر جا می تونی یه آدم بی منطق باشی که سعی می کنه افکار خودش رو به بقیه نسبت بده، البته اگه ایران بودی می فهمیدی که خیلی از کشورها آپی های ایران رو می بندند و تو مجبوری برای هر کاری از فیلتر شکن استفاده کنی، مثلا همین چین گرامی تقریبا تمام نرم افزارهای کاربردیش آی پی ایرانی رو مصدود می کنه یا اسم ایران در لیست کشورهای هواوی یا شیاو می و ... نیست، یا مثلا هوش مصنوعی گوگل یا مایکروسافت هردوتاش به روی آی پی ایران بسته هست.
  • بهنام IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    19 1
    دمشگرم تا بحال هر کاری که گفته انجام داده
  • r.s IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    113 8
    بزک نمیر بهار میاد
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    8 0
    باز وزیر ارتباطات که مثه احمدی نژاد دست به نامه نوشتنش خوبه به زحمت اقتاد که به ایلان ماسک نامه بنویسه تو رو خدا قوانین ما رو رعایت کن بیا تو ایران بهت مجوز بدم اینترنت بفروشی. البته پهنای باندش رو باید به شرکت ارتباطات زیر ساخت بده تا بعد از رد شدن از تأسیسات پالایش در ایران تحویل بگیره.
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    8 23
    یه سئوال دارم از خبرآنلاین که اون کامنتای غیرقابل انتشار رو فقط خودت می خونی یا مراجع خاص هم دسترسی دارن؟
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    6 0
    چقدر ماساد ه ایم
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    14 1
    بیاره خدا پدرش رو بیامرزه این همه پول برای شارژ اینترنت میری یه روز قطع یه روز سرعت کند یه روز اینتر نت رفته گل بچینع یه روز رفته گلاب بیاره یه روز رفته خونه خاله یه روز رفته باغ یه روز رفته شنا سرما خورده این شد ه روگار مزدم هفته که گذشت ماه گذشت سال گذشت فقط پول مردم واعصاب مردمه که که از بین میره
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    11 1
    انسان بزرگ و سخاوت مند جهان الیان ماسک
  • رادمان پور ماهک IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    چقدر بدم میاد از این مردک. خیلی دوست داره از خودش یک چهره مستقل از سیاست و حامی پیشرفت علم و فناوری نشون بده . اصلا قصد دفاع از فیلترینگ رو ندارم و بنظرم اشتباه هست و باید خیلی ریشه‌ای تر به دنبال حل مشکلات بود . اما این ایلان ماسک و شرکت تسلاش‌ و تمام تکنولوژیش مثل تمام تکنولوژی ‌های غربی در خدمت استعمار نوین غرب هست. گول ظاهر موجه غربی‌ها رو خوردن یک نادانی بچگانه‌س . از شروع صفویه تا امروز تمام هدف غرب استعمار و استثمار شرق هست
  • Ali IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    13 1
    به امید روزی که بتونیم از اینترنت آزاد استفاده کنیم.
  • سعیده IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 1
    لعنت به فیلترینگ که مردم رو عاصی کرده ایلان ازت ممنونیم
  • کام IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 6
    90٪مردم ایران اینترنت را برای سرگرمی میخان.تمام.اون چند درصدی هم که هستند از اینترنت بهرهوری و بهره گیری میکنند ابزارش رو هم دارن.اینترنت پر سرعت در ایران به غیر از خانه سوزی و ویران کردن بنیان خانواده و زوجهای تازه کار چیزی به ارمغان نمی اورد.یه خورده منطقی باشیم.
  • ب پ IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    5 1
    تنها علم می‌تواند متحجران و کوته فکران به حاشیه براند
  • امیررضا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 1
    خیلی خوبه این یعنی به جای اینکه به اینترنت همراه اول و ایرانسل وصل بشیم به استارلینک وصل می شیم
  • جعفر IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 1
    هر چی خیره همان شود
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    5 0
    چرا از آجر شدن نون برادران سایبری که تازه با پول فیلتر شکن زندگی خوبی را در کانادا راه انداخته بودند خوشحال شدید. این کار بهتر از دریافت وام بدون بازگشت میلیارد دلاری از بیت المال است. اگر فروش فیلتر شکن را کنسل کنید اونوقت باید بانک مرکزی به این عزیزان وام های میلیارد دلاری دهد تا زندگی‌شان در بلاد کفر لنگ نماند
  • زهره فخرالدین FI ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 2
    ایلان جان من به تو ایمان دارم .تو در هرکاری منحصر به فرد هستی
  • علی اصغر قاسم پور IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 1
    درود بر ایلان ماسک، بسیار خوشحال کننده بود. اینترنت کشور ما با این فیلترینگ، با این بسته ها بسیار گرون هم هست.
  • محمد حسین ردایی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 1
    مبارک باشد
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    4 1
    انشاالله هرچه زودتر این کار به نتیجه برسدچون بااین اینترنت فشل هزینه فیلترشکن دادن دیگه اضافی هست!
  • مکانیک IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 5
    توی خوابش هم نمیتونه موفق به اجرای چنین پروژه ای بشه..!!! این مزخرفات و خالی بندی های آبکی ، فقط مصرف رسانه ای داره .. اون هم برای مخاطب بیسواد و جوگیر
  • قاسم IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    5 1
    چه قبول کنید چه قبول نکنید علم و تکنولوژی در حال پیشرفته ایلان یا هر کسی دیگه باید اینترنت جهانی و از طریق موبایل به ماهواره وصل میشیم اونا دنبال درآمدن حالا اولش یه مقدار ناز میارن ولی درنهایت وصل میشیم اولش اونایی که تو ایران از فروش فیلتر شکن و اینترنت پول های کثیف به جیب میزنن مخالفت می کنن ولی دیگه کاری ازدست فیلتر شکن فروشا ساخته نیست. وما ب سر سفره اینترنت جهانی خواهیم نشست. خداوند بزرگ و مهربان است
  • وحید TR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    خدا خیرش بده باز بگید اونا بدن
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    مطمینا دنبال سود قضیه است.. در توییتر و بیت کوین ضرر کرد و عده ای بدخواه پیدا کرد
  • Atmin salari IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    سلام بر همه دوستان اولندش اینکه اینترنت بدون فیلتر داشته باشیم آرزوی همه ایرانیان هستش.در ثانی شمایی که میگی بچه ها نبینن خیلی ببخشید الان بچه ها خیلی زرنگتر هستن راحت یه فیلترشکن خوب میگیره و هرچی بخواد میبینه با محدود کردن نتیجه نمیگیری باید آموزش بدی نحوه صحیح از اینترنت رو ...منتها اینکه ما بتونیم بدون محدودیت به اینترنت وصل بشیم خیلی قدم بزرگی دورد به شرفت
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    ای بابا چه فرقی می‌کنه به حال برادرانی که با فیلترینگ دکان بازاری بنام فیلترشکن برای خودشان دست و پا کردن حالا هم با فروش دستگاههای اتصال به اینترنت ایلان ماسک به تجارت و بازار کثیف شون ادامه خواهند داد ... اینها همش تجارت مافیایی هستش ...
  • سعید IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 0
    همون افرادی که تو کامنت ها مردم عام رو کودن می نامند افکار خود بزرگ بینی و دانای دارن بهتر بگن سال ۵۷ همون مردم عام بودن که به جمهوری اسلامی رای دادن حالا تکلیف نظام چی میشه
  • علی کریمی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    توهمی بیش نیس. مثل دادن نت رایگان
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    2 1
    آرزوی پیشرفت بیش از این برای ایلان عزیز
  • معلم IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 2
    سلام . به عنوان یک معلم دانشگاه خیلی از این خبر می ترسم. چون اینترنت دارای محتوای کنترل نشده ، اگر به ایران برسه نسل های جدید را به گونه ای بار می آورد که نه عرق ملی دارند و نه ادب و پایبند به اخلاق و قواعد اجتماعی و عرف و ... . بعد از کرونا و تربیت این نسل توسط اینستاگرام ، نسلی که سر کلاس های من می آیند ، نه درس می خوانند و نه به اخلاق پایبند هستند ... خدا خودش حافظ این کشور باشد ...
  • یادگارمومنی DE ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    ماهواره ی استارلینک سرعت اینترنت در ایران را افزایش می دهد.