برنامه تلویزیونی زنده مورنینگ جو که هر روز صبح از شبکه تلویزیون سراسری ان بی سی آمریکا پخش می شود شاهد رویارویی و جدال لفظی شدید میان جواد لاریجانی و ریچارد هاس شد.

در این برنامه صبحگاهی تلویزیونی که به صورت زنده روی آنتن بود جواد لاریجانی در پاسخ به ادعای ریچارد هاس رئیس شورای روابط خارجی آمریکا که ادعاهای مطرح شده در گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی را خطرناک توصیف کرده بود آنها را خنده دار توصیف کرد و گفت این گزارش مایه بی آبرویی آژانس بوده است.
 

دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه همچنین در این مصاحبه زنده تلویزیونی که میلیون ها بیننده دارد آمریکا را بزرگترین کشور حامی تروریسم در دنیا معرفی کرد.
 محمدجواد لاریجانی که در برنامه مورنینگ جو، شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا دعوت شده بود در پاسخ به ادعای ریچارد هاس که ایران را متهم به حمایت از گروه های تروریستی کرده بود گفت: ایران خود یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم است و اگر بخواهیم درباره سوابق حمایت کشورها از تروریسم صحبت کنیم این ایالات متحده آمریکاست که بزرگترین کشور حامی تروریسم در جهان است.

در ادامه برغم تلاش مجری برنامه که می خواست مانع از ادامه سخنان او شود گفت : میزان عملیات های تروریستی در جهان که با مالیات مردم آمریکا انجام می شود غیرقابل احصاء است و من می توانم بسیاری از آنها را در اینجا تشریح کنم.

لاریجانی فاش گویی دبیرستاد حقوق بشر درباره حمایت آمریکا از گروه های تروریستی مجری  و مهمانان برنامه مورنینگ جو را کاملا کلافه کرد به طوری که جو مجبور شد در پاسخ به این رک گویی لاریجانی اعلام کند که آمریکا کشور ازادی است و همه می توانند هرچه بخواهند در شبکه های تلویزیونی ان بگویند اما این که در تلویزیون ملی این کشور آمریکا به حمایت از تروریسم متهم شود خیلی بد است.

در بخشی از این گفتگو لاریجانی در پاسخ به اشکالاتی که ریچارد هاس به برنامه هسته ای ایران وارد دانست و کشور ما را متهم به فعالیت های مخفی هسته ای کرد که در گزارش آژانس نیز آمده گفت: ایران هیچ فعالیت سری هسته ای ندارد و شما اگر واقعا نگران هستید چرا یک بار درباره سلاح های هسته ای اسرائیل سخن نمی گویید.

مشاور امور بین الملل رئیس قوه قضائیه کشورمان آنگاه ادامه داد: " این چه استاندارد دو گانه ای است که هیچ کس به اسرائیل که یک رژیم سرکش و عصیانگر است، سلاح هسته ای دارد، عضو ان پی تی نیست و مرتبا در حال جنایت علیه فلسطینی هاست کاری ندارد اما همه فشارها بر روی ایران است که نه تنها بمب هسته ای ندارد بلکه دنبال درست کردن آن هم نیست و عضو ان پی تی هم هست.

 

به گفته ریچارد گرینبرگ تهیه کننده برنامه مورنینگ جو، گفتگوی زنده محمدجواد لاریجانی با شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا بقدری مهیج و چالشی بوده است که دقایقی بعد از پایان صدها اس ام اس برای باز انتشار آن در وب سایت اینرنتی به دست آنها رسیده است.

آنچنان که کارشناسان رسانه ای نیز تایید کرده اند این  اولین برنامه زنده تلویزیونی در آمریکا بوده است است که یک مقام ارشد جمهوری اسلامی اینچنین صریح از سیاست دوگانه آمریکا در قبال ایران و حمایت این کشور از گروه های تروریستی انتقاد می کند.

مشروح این گفتگوی زنده تلویزیونی با ان بی سی در پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشرقابل دسترسی است.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 69
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    25 57
    برای اولین بار...درود بر لاریجانی.خدایی حال کردم.همچین جگرم حال اومد مردونه.شما که ما هرچی میزنیم چاپ نمیکنی اینم روش مهم نی...ولی لاریجانی رو عشقس...
    • بدون نام US ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      57 60
      ای جیره خور . این کامنت مال خود خبرآنلاینی هاست . بابا این همه پاچه خواری از خانواده لاریجانی نکنید. حالا انگلیسی بلده رفته یه مصاحبه کرده دیگه فیل هوانکرده که
    • معلم زبان US ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      43 16
      خیلی حال کردم خدا وکیلی اما متاسفم برای کشوری که با آموزش زبان انگلیسی در آن به شدت مخالفت می شود و تضیغات بسیار زیادی برای اموزشگاه های زبان انگلیسی ایجاد می کنند . این در حالی است که اگر همه دیپلمات های ما می توانستنند اینگونه انگلیسی صحبت کنند بسیاری از مشکلات ما حل و فصل شده بود.
    • بدون نام DE ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      0 2
      :)))
  • محمود IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    20 36
    احسنت به این پاسخگویی دلیرانه که واقعا ما ایرانی ها جدا همه باید از این استقلالی که به دست اورده ایم افتخارکنیم وآنرا پاس بداریم کاش دربعضی از جوانب دیگر هم به این درجه میرسیدیم وبه این مراتب نائل میشدیم باوردارم که اگر تنها از بحران بیکاری وتوزیع عادلانه ونظارت عالمانه غلبه میکردیم درست شدن بقیه امور هم درش مترتب می بود راه کار هم اینست که باید تالاش شود که مسئولین اولویت منافع ملی برشخصی را درمدنظرقرار دهند.
    • حاجی واشنگتن US ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      38 14
      ریچارد هاس رئیس شورای سیاست خارجه آمریکا مرد بسیار با سواد جدی است و بر خلاف خیلی ها که می گویند او ضد ایرانی است او اصلا ضد ایرانی نیست بلکه ضد سیاست های افراط گرانه ایران است. با این همه در مقابل چنین فردی باید گفت جواد لاریجانی واقعا ابرو داری کرده است چون هیچیک از دیپلمات های دیگر کشورمان قادر به این عرض اندام آن هم در استودیوی آمریکایی نبوده و نیستند.
    • کرشمه US ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      38 41
      من اینجا تو نیویورک مصاحبه رو دیدم واقعا سرافراز شدم کاش همه سیاستمدارای ما می تونستند اینطوری با زبان انگلیسی مناظره کنن. بخدا کار سختیه گفتنش راحته این آمریکایی ها خیلی جلبن و البته از کسانی که می تونن به زبان خودشون باهاشون مناظره کنن خیلی خوششون میاد. آمریکایی ها از مصاحبه های ترجمه شده اصلا استقبال نمی کنن
    • لوطی US ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      21 49
      خیلی نامردیه سه به یک. سه نفر ریختن سر این پیرمرد ولی خدا وکیلی جواب همشون رو داد راستی اون دختره هم خیلی دختر خوبیه :)
  • احمد IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    34 89
    شیر مادر حلالت، ایرانی یعنی شجاعت و آزاداندیشی
    • بدون نام US ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      61 8
      و البته سواد. یادت نره که اگه سواد نداشته باشی هرچقدر هم دلیر و شجاع باشی به درد نمی خوری بهتره همه کسانی که دلشون برای نظام می سوزه برن سواد دار بشن که هرچقدر کشور ما بیشتر از این باسوادها داشته باشه براش خوبه. خطابم به همه حزب اللهی هایی است که به جای سواد فقط صداشون رو کلفت می کنند و داد و بیداد می کنند.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    108 1
    کاش این برنامه به طور زنده در ایران هم پخش می شد.
  • علی CH ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    89 15
    به سلامتی ما باز هم استکبار را محکوم کردیم!!!!؟؟؟ البته این را برای همکاران شما نوشتم چون می دانم که این نوشته را پخش نخواهید کرد!!
  • حرف حق IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    آمریکا کشور ازادی است و همه می توانند هرچه بخواهند در شبکه های تلویزیونی ان بگویند
    • هحسان IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      3 7
      و بعد هم منتظر يه تصادف كاملا اتفاقي باشن باور كنين كاملا اتفاقي !!!
  • احمد IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    خوب خداروشکر آقای لاریجانی همه ی مشکلات مردم رو حل کردند!! آفرین!آفرین!
    • بدون نام US ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      48 67
      قرار نیست اقای لاریجانی مشکلات مردم رو حل کنه برادر من. این صحنه سیاست خارجی است. درباره مشکلات داخلی باید کسان دیگر پاسخگو باشند. همش همه چی رو با همه چی قاطی می کنیم
    • عمار IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      5 1
      احمد آقا هميشه قبلي از حرف زدن كمي فكر كن برادرم مطمئن باش هيچ وقت ضرر نميكني . چرا آسمون به ريسمون ميبافي عزيزم. اين حرفي كه زدي چه ربطي داره به اين موضوع. يه كمي هم فكر كنيم حرف بزنيم.
  • عباس JP ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    42 90
    کیه تو دنیا ندونه که امریکا بزرگترین تروریست دنیا است.اما الان بیشتر کشور ها خودشونو به کوچه علی چپ میزنند.اونم بخاطر منافعشون.روزی خواهد رسید که حقیقت روشن خواهد شد.الله مع الصابرین.
  • نيما CH ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    خداييش يه تيكه‌ش كاملاً بجا بوده و اونهم آزادي بيان در تلويزيون هستش...واقعاً ما اجازه اين كار رو مي‌ديم؟مطمئنيد موقعي كه حرفي خلاف انتظار ما زده مي‌شه برق قطع نمي‌شه يا ارتباط به مشكل بر نمي‌خوره؟
    • بدون نام US ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      99 25
      دوست عزیز انجا 700 سال است که تمرین دموکراسی دارند. اگر همین الان به خدا شما یه انتقاد بشه می خوای شکم شیردون یارو رو بکشی بیرون چرا فکر می کنی ما ظرفیت این آزادی رو داریم. اونها ظرفیت هاش رو پیدا کردن و بعد از 700 سال اینجوری شدن یه شبه که ازادی به دست نیاوردن.
    • بدون نام US ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      در تمام این سی سال گذشته چرا هیچ یک از دیپلمات های ما نتونسته بود از این ازادی بیان در تلویزیون های امریکا به نفع نظام استفاده کنه؟ دم لاریجانی گرم این خانواده همشون با کلاسن خدا وکیلی
    • بدون نام NO ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      5 2
      عزیزم کل تاریخ آمریکا 300 سال هست پس چطوری 700 سال تمرین دموکراسی میکنند لطفا جوگیر نباشین
  • هاشم زاده US ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    75 75
    ایکاش ده نفر مثل لاریجانی داشتیم که اینطوری بتوانند انگلیسی صحبت کنند. بخدا راست می گم دیپلمات های ما هیچکدومشون نمی تونند با این تسلط انگلیسی حرف بزنن اون هم تازه اینجوری تو یه مجادله و مناظره بشینن. برخی از دیپلمات های ما تو مناظره فارسی هم کم میارن چه برسه اینجوری جواب های دندان شکن بدن و جلوی آدمی مثل ریچارد هاس بشینن و تو دهنی بزنن به این آمریکایی های پر افاده . افرین آقا جواد خدا وکیلی آفرین
    • بدون نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      4 2
      جسارتاً ایشون آمریکا درس خوندن
  • بدون نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    2 3
    و مكرو و مكرا... فا... خير الماكرين آمريكاييها و هر بني بشر ديگر هر مكر و ترفندي به كار ببرند بازهم مغلوب هستند ما ملت ايران ياد گرفته ايم كه در هر كار بايد به خدا توكل كنيم و در راهش قدم برداريم پس شك نكنيد كه ما تا زمانيكه بسوي خداوند حركت ميكنيم هميشه پيروزيم .
  • داریوش IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    2 1
    خوب شد یه نفر اهل فن رفت اونجا اگه مثل بعضی از دولتمردانمون میرفت وجوابهای هفت الهشت میداد یا فقط باخنده ومسخره کردن جواب میداد مطمئنا کم میاوردیم وهمین خبرانلاین اون مصاحبه را منتشرنمیکرد همین الانم من دارم شاخ درمیارم چطوری شده بعضی ازاین مطالب رو منتشرکردن فکر کنم سرصبحی ممیزی شون خواب بوده
  • بدون نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    5 1
    این سایت مال آقای لاریجانیه عزیزی دل برادر. انتظار داری ازش بد بگن؟
  • بدون نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    2 2
    تا سه نشه بازی نشه . جای ایشون توسومین قوه ایران کاملا حس میشه . منتظر روزی هستم که این جمع امریکائی توی صدا و سیمای ایران هم ضایع بشن
  • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    4 3
    "دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه همچنین در این مصاحبه زنده تلویزیونی که میلیون ها بیننده دارد آمریکا را بزرگترین کشور حامی تروریسم در دنیا معرفی کرد." مگه تو آمريكا اين قدر آزادي هست كه يك خارجي در تلوزيون ملي اش عليه آنها حرف بزند؟ تو ايران كه ايراني هاي منتقد هم نمي تونند در رسانه هاي خصوصي هم حرف بزنند مخالفا كه جاي خود دارند.
  • طاها IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    6 0
    دوباره شروع کردن این صاحب نظران خبر جان .اون میخواد به اون بگه جیره خورو پاچه خور.اون یکی هم جواب اونو بده .تا شماها هستید ما چه نیازی به امثال امریکا و اسرائیل داریم .متاسفم. شماها که از سیاست حالیتونه و خودتونو استاد می دونین به یه چی دقت کردین آمریکایی ها با تمام مشکلاتی که دولت واسشون درست کرده و بعضا شاهد زندگی بعضیهاشون تو چادر اونم کنار خیابونیم ولی اول پرچم آمریکارو زده سردر اون چادر .ای کاش ماهم قدر این پرچممونو بدونیم
  • بدون نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    4 3
    مخاطبتون رو چي فرض كرده ايد ؟!!! خيلي خيلي چالشي تر از اين با حضور منتقدان از خود آمريكا در شبكه هاي مختلف پخش شده !!!
  • معز IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    7 7
    اولا دست آقا جواد درد نکنه. دوما این آقا جواد اصالتا حزب اللهیه. سوما اونایی که دلشون برای آزادی توی آمریکا ریسه میره این روزا یه سری به خیابونها و پارکهای شهرهای آمریکا بزنن تا درجه آزادی بیان و . . . دستشون بیاد . اونا اگه با لاریجانی مناظره کردن به این خیال که صد در صد پشتشو به خاک میرسونن حتی اگر یک در صد هم احتمال میدادن که خودشون به چالش کشیده میشن عمرا که تن به مناظره میدادن. آره داداش من.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    6 4
    دمـــــــش گـــــــرم
  • کج اندیش NL ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    7 4
    اگر راست میگی بیا با خبرنگار مردم ایرانی ازاده مصاحبه کنید. مثل ...... اینکه از قبل دانستن سوالات را واجب بدونید و پای میز مصاحبه بشینید ء شد شجاعت ؟ خبر آنلاین محترم شما با مصاحبه شوندگان خود ایا این روش را دارید ؟ مطمئنم نه.
  • بدون نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    7 3
    خوب اين رويارويي تو يكي از شبكه هاي امريكايي بوده اولا دم اونا گرم به مخالف اجازه صحبت كردن تو رسانه هاشونو ميدن دوما دونستن زبان انگليسي اونقدرام كار يزرگي نيست عزيزان تو همين ايران خودم خيلي از بچه هاي دبستاني مثل بلبل انگليسي صحبت ميكنند سوما حرف كه ماليات نداره اونم تو يه مملكت ازاد چهارما شجاعت و كسي داره دروغ نگه اونم تو جايي كه زير تيغ سانسور وبرخورد قهريه برادران عزيز خبر انلاين بزار نظر مارو
  • آرش IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    9 6
    قابل توجه دوستانی که می گن تو آمریکا آزادی بیان هست و... بله آزادی پوشش هست، آزادی خورد و خوراک و رقص هست که البته خوبه و من هم تحسینشون می کنم. اما آزادی سیاسی نیست. انصافاً این همه خبرنگارهای آمریکایی اومدن با رئیس جمهور و رئیس مجلس ما مصاحبه های جنجالی کردن اما یک بار شده یک خبرنگار ما بتونه بره از یکی از مسئولین کاخ سفید - رئیس رؤسا پیشکش - مصاحبه کنه؟ در حالیکه همین آقای غرقی بارها از درخواستش برای مصاحبه با معاون رئیس جمهور آمریکا خبر داده بود. این برنامه هم که دیدید به این خاطر بوده که آقای لاریجانی سالهاست با خبرگزاری CNN در ارتباط با حقوق بشر مصاحبه می کنه و توی این برنامه درخواست های زیادی برای حضور ایشون شده بود.
  • رضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    12 5
    مناظره در شبکه ان بی سی که شجاعت و جسارت نمی خواهد اگر ایشان تشریف آوردند دانشگاه شریف و یا امیر کبیر و در بین منتقدان ناقضین حقوق بشر در داخل کشور مناظره کردند هنر خود را به نمایش گذاشتند در غیر اینصورت سابقه آقای لاریجانی در مناظره و مراوده با خارجی ها ید طولانی دارد
  • دانشجو IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    5 6
    سلام . آفرین بر مردان بی ادعا. کاش تمام سیاست مردان این کشور عزیز این طور دلسوز مملکت بودند. آن وقت شاهد پیشرفت هایی بیش از این بودیم. باز هم احسنت بر محمد جواد لاریجانی.
  • دانشجو IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    5 5
    سلام. آفرین بر کسی که از این مملکت و خون هایی که به خاطر آن ریخته شده پاسداری می کنند. به امید روزی که تمامی مسئولین چنین روشی را سرلوحه کار خویش قرار دهند. به امید سربلندی بیش از پیش ایران عزیز. جانم فدای میهن. و آفرین بر محمد جواد لاریجانی.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    8 3
    اين خبر ، دشمن را بعنوان كشوري آزاد انديش معرفي مي كند . صداي و سيماي ما به شهروندان ايراني معتقد به مباني نظام هم اجازه گفتگوي زنده نمي دهد .
  • بدون نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    4 7
    برادران لاریجانی واقعا اسمشون رو خیلی بد در تاریخ ثبت کردند ... متاسفم واسشون
  • بدون نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    5 1
    سلام آقاي بدون نام .جهت اطلاع عرض ميكنم از تاريخ شكل كيري آمريكا تا كنون تنها حدود 300 و اندي ميكذره نه هفت صد سال كه بعد از كشتار سرخ پوستان محقق شد.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    5 5
    دشمن در خونه خودش کوبیدن هم هنر است
  • بدون نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    5 5
    چرا با بي بي سي. فارسي. مصاحبه نمي کنيد
  • ESI IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    13 3
    آمریکا داره به ایران درس دموکراسی میده تو تلویزیون خودش از کشورش انقاد میشه و تهمت تروریست بهش میدن ولی مستقیم پخش میکنه واقعا تحصین داره... آیا همچین وضعیتی تو ایران قابل اجرا که هیچی قابل تصور هست ... :(
  • esi IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    6 2
    یه چیز خیلی جالب تو خبر آنلاین دیدم هروقت یه خبری منتشر میشه اولین لحظه ها رای ها همسو هستن خیلی عجیبه مثل اینکه خود خبر انلاینی ها اول نظر میدن یا اول باید برادران ارزشی مون بررسی کنن ...؟؟؟؟!!!!
  • مملی IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    5 3
    حاج اقا واشنگتن تشریف دارند ؟
  • مسعود IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    10 5
    اصلاً مگر نماینده قوه قضاییه - آقای جواد لاریجانی - نماینده دولت و مردم ایران است که در یک برنامه تلویزیونی در خاک آمریکا اظهار نظر میکند ؟ حداکثر اختیار ایشان در حوزه حقوق بشر است و قانوناً اجازه ورود به چنین مناظراتی به خصوص موضوع هسته ای را نداشته و ندارد.ورود به حوزه هسته ای و دفاع از آن در اختیار رییس جمهور و یا نماینده قانونی ایشان است . حالا اگر مثلاً اصلاح طلبان با خانم میکا برژنسکی دختر برژنسکی معروف داشته ببینید چه ها که نمیشد !!!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    5 3
    جالبه هر خبري كه اسم لاريجاني توش هست دهها كامنت داره و همش هم تعريف از لاريجاني. اينقدر پاچعه خواري نكنيد. ضمنا نظرات همكارانتون رو درج نكنيد، نظرات مردم رو درج كنيد. ولي باز هم بگويم كه اين جواد بسيار با شعورتر ...
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    10 2
    واقعا اون تیکه ازادی بیان رو خوب امد. مثلا تو همین خبرگزاری خبر انلاین اگه یه کامنت بدی که خوششسون نیاد ip شما رو تا ابد بلاک می کنند. مثل کاری که با من کردند.تا حالا حدود 30 تا کامنت دادم که به جز دو سه بار اول دیگه هیچ کدوم رو نشون ندادن. خداییش هم نه هیچ کدومشون توهینی توش بود نه ضد نظام بود ، شاید بعضیهاش کمی انتقادی بود. واقعا پس معرکه ایم
  • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    7 5
    اون دوستاني كه فكرمي كنند انگليسي صحبت كردن شق القمره ازايران برو بيرون حتي توهمين كشورهاي همسايه بچه 3ساله هم راحت انگليسي صحبت ميكنه
  • بدون نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    15 4
    ای کاش آقای لاریجانی در کشور خودمان نیز همین قدر از آزادی بیان دفاع می‌کرد.
  • حسین IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    11 6
    قابل توجه اصولگرایان ایران: آمریکا کشور ازادی است و همه می توانند هرچه بخواهند در شبکه های تلویزیونی ان بگویند .
  • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    16 6
    مادر بزرگ من اراكي بود در سن نود سالگي به من نصيحت ميكرد كه اگه زورت به دشمنت نميرسه ، باهاش رفيق شو چون اگه خيرش به تو نرسه ديگه حداقل ضرري به تو نميرسونه .
    • رضا IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      7 6
      مادر بزرگ شما بهت نگفت اگه دشمنت وحشي بود و درنده خو چطور باهاش مي توني صلح كني ، ناشناس
  • عبدالداریوش IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    10 4
    من هرزمان به یک اسم ایرانی (داریوش )مطلب فرستادم هرچند حاوی توهین نبوده ولی خبرآنلاین منتشرنکرده فکرمیکنم بایداسامی عربی باشه حتی اگه توهین هم بود منتشرمیکنید سابقه شما رو همه دوستانم که متاسفانه مشتری پروباقرص شما هستند دارند وبا حرف من موافقند ایکاش ایرانی بودید وایرانی فکرمیکردید ولا اقل ازادی بیانی که درآمریکا هست را شماداشتیدبا این همه ادعا ی واهی
    • بدون نام IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      5 4
      من اسمم زرتشت هست هر وقت با این اسم کامنت میزارم خبر آنلاین پخش نمیکنه. ممنون از اینکه یه راحلی برای این کشور پارسی مخالف با اسم فارسی ارائه دادین.
  • رضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    8 13
    باسلام آقای لاریجانی درود برشما حرف دل ملت ورهبری را زدید.
  • محسن IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    8 1
    موقع انتخابات که میشه همه دم از نظام و مردم میزنند انتخابات که تموم بشه همه میرن دنبال کار خودشون
  • سعید IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    3 1
    واقعاٌ خوشحال شدم ای کاش امکانات و کار اجازه می داد ما هم انگلیسی رو یاد بگیریم تو مدارس که خبری از یادگیری نیست لااقل با پول شاید می شد !!!!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    7 13
    متاسفانه غرب زدگی تو خون ایرانی ها رخنه کرده.خوب راست میگه که امریکا بزرگترین حامی تروریسته دیگه.ولی بحثی تو آزادی بیان امریکا وجود نداره.
  • mehdi IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    11 9
    خبر چی بود ؟کاربرا چه کامنتی گذاشتند؟ متاسفانه بعضی کاربرا علنا از امریکا حمایت میکنند ؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    0 2
    5
  • بدون نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    14 6
    یه نفر نوشته اونا 700 ساله دارن تمرین دموکراسی می کنن در حالی که از کشف قاره آمریکا فقط 500 سال میگذره!!!
  • مجيد خ IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    8 10
    عزيزان برخي كارشناسانه چيزي نوشتند برخي مقرضانه برخي براي تفريح خودشان .آقا جان هرچه باشه وهركه باشه دكتر جواد ايرانيه مسلمان وشجاع است حالا گيرم فاميلش ...باشه دولت مردان ايران هر كدامشان نماينده اين ملت بزرگ وشجاع اند يادتان نرفته كه ما 32ساله كه از قيد وبند آمريكا وانگليس رها شديم وحالا روي پاي خود ايستاديم انصاف اينه كه آمريكا در برابر حق گويي كم آورده وما براي دنيا حرف براي گفتن داريم چون مولامون علي است .
  • رضا IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    8 6
    دشمنان ايران بيشتر از آنكه به خودشان اميدوار باشند به مزدوران ايران نشينشان اميد دارند تا وعدهاي آنان را محقق كنند و براي اين مزدوران مرغ همسايه غاز است.
    • ESI IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
      4 5
      منظورت رو واضح بگو
  • ايراني IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    15 11
    به نظر بعضي از شماكه معتقدين تو آمريكا همه آزادي ها و مخصوصا آزادي بيان هست پس چرا عده اي از همين آمريكايي ها براي بيان حرفشون حاضرت تو دماي زير صفر تو پارك چادر بزنن تا حرفاشون رو كسي گوش كنه ، كوته فكري ام حدي داره.
  • esi US ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    9 11
    آیا آمریکا واقعا دشمن ملت ایرانه ؟...! از چین و ژاپن گرفته تا قطر و امارات تا کشورهای اتحادیه اروپا همه رابطه خوبی با آمریکا دارن ببین الان وضعیت اقتصادیشون چقدر قویه ...!!! واقعا ما مشکلمون با آمریکا چیه ... الکی واسه خودمون دشمن درست می کنیم ..!!!!