سایت رسمی ناصر حجازی نوشت:

ایرج دانائی فر از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که در جام جهانی 1978 در دیدار مقابل اسکاتلند زننده تک کل کشورمان بود. او فرزند زنده یاد علی دانائی فر ، بنیانگذار تیم فوتبال استقلال است .این گفتگویی است با دانائی فر که سالهاست در کشور آمریکا زندگی می کند و همبازی ناصر حجازی در تیم استقلال و تیم ملی ایران بوده است.
از شخصیت ناصر حجازی بگویید.
حجازی فردی جدی ، صادق ، با وقار و متین بود و بهتر است که بگویم حجازی یک جنتلمن واقعی بود.او اگر تصمیم داشت تا از کسی ایراد بگیرد ، براحتی این کار را انجام می داد و در عین حال برای تشویق نیز در نهایت صداقت رفتار می کرد. حجازی در دوران دروازه بانی برای تیم ملی زحمات بسیاری کشید.
ایرج دانائی فر دلیل محبوبیت ناصر حجازی را در چه می داند.
اینکه حجازی هیچگاه به حاشیه نرفت.در زمان بازیگری همواره به شکلی رفتار می کرد که باعث غرور دیگران بود و از طرفی الگویی مناسب برای جوانها نیز بود.حجازی در دوران مربیگری نیز تقریبا موفق بود و اگر در راه مربیگری وی موانع وجود نداشت ، موفق تر نیز می شد.حجازی همیشه از اینکه شرایط کاری برای وی چندان مناسب نیست ، ناراحت بود.
از حجازی خاطره ای در یاد دارید.

خاطره بسیار است.ما با هم رفت و آمد خانوادگی نیز داشتیم.من در پاساژ ملی پوشان کافه تریا داشتم که حجازی آنجا زیاد می آمد و در ضمن هنگامی که حجازی در بیمارستان بستری بود ، ایران بودم تا برای آخرین بار او را ببینم ، هر چند برایم دیدن حجازی در آن لحظات خاطره ای تلخ بشمار می آید اما خوشحالم که توانستم یکبار دیگر او را ببینم.
ناصر حجازی را در یک جمله توصیف نمایید.

حجازی انسانی صادق بود.
و حرف پایانی.
با گذشت همین چند ماه از فوت حجازی، جای خالی وی بخوبی احساس می شود.بعد از درگذشت حجازی مردم و مطبوعات براستی سنگ تمام گذاشتند که باید از آنها قدردانی نمود و امیدوارم این احترم برای سایر ورزشکارها البته زمانی که در قید حیات هستند ، وجود داشته باشد.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر خان IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    24 1
    همیشه وقتی انسانی صادق و نیکو را از دست میدیم دلم میگره ...فقط همین . خبرانلاین متشکرم.