خرید نهال با تخفیف 30 درصدی و مشاوره انتخاب رقم مناسب

نهالستان طبیعت سبز در شهرستان میاندوآب (قطب نهال کشور) واقع شده و مراجعه کنندگان می توانند به‌صورت حضوری یا اینترنتی با این نهالستان در ارتباط باشند.

نهالستان طبیعت سبز با ارائه نهال های خاص که کمیاب نیز هستند، معروف شد و بعد ها ارائه نهال هایی باکیفیت بالا نیز بر شهرت این نهالستان افزود.

معرفی نهالستان طبیعت سبز

نهالستان طبیعت سبز سالهاست که با تکیه بر تولید نهال باکیفیت و مشتری مداری، در شمال غرب کشور، با گروه مهندسان متخصص مشغول فعالیت است. این نهالستان در حوزه تولید نهال هایی با کیفیت بالا و ارائه انواع نهال های مثمر و غیر مثمر فعالیت دارد و هرگونه نهال کمیابی را می توانید در این نهالستان پیدا کنید.

محصولات تولیدی نهالستان طبیعت سبز

در این نهالستان 350 نوع نهال مثمر و غیر مثمر پیوندی و نهال اصلاح شده به‌صورت انبوه تولید می شود. از بین رقم های مختلف این نهالستان می توان به انواع نهال گردو، بادام، گیلاس، زردآلو، آلبالو، انگور، توت، بلوبری، عناب، سنجد، خرمالو، سیب، گلابی، شلیل، هلو، مرکبات و نهال های غیر مثمر در انواع مختلف اشاره کرد.

فعالیت آنلاین نهالستان طبیعت سبز

فعالیت نهالستان سبز در شبکه های اجتماعی بالا بوده و اکثر مشتریان این نهالستان از طریق شبکه های اجتماعی با این نهالستان در ارتباط هستند. این نهالستان از امسال با هدف آن‌که محصولات با کیفیت خود را به همه قشرهای مختلف در اکثر نقاط کشور معرفی کند، سایت جدید نهال بای و نهال مارکت را راه اندازی کرده تا بتواند در خدمت مشتریانی که از طریق وب سایت به دنبال نهال با کیفیت بالا هستند، باشد.

قیمت های نهال در نهالستان طبیعت سبز

قیمت گذاری در نهالستان طبیعت سبز بسیار مناسب بوده و زیر نظر جهاد کشاورزی است. متاسفانه برخی بدون مجوز وارد بازار نهال می شوند و با ارائه نهال های بی کیفیت با قیمتی ناچیز باعث می شوند نهالستان های معتبر آسیب ببینند. خرید نهال های بی کیفیت با قیمتی ناچیز بسیار گران‌تر از نهال هایی با قیمت واقعی تمام می شود. این فروشندگان هیچ پشتیبانی‌ای برای مشتریان عزیز ندارند اما نهالستان طبیعت سبز سال هاست در محلی ثابت واقع شده و زیر نظر جهاد کشاورزی بوده و کاملا احراز هویت شده است به علاوه فعالیت آن کاملا به‌صورت قانونی است و هیچ گونه ایراد یا خللی در کار این مجموعه وارد نیست. مشتریان عزیز همواره میتوانند با مراجعه به جهاد کشاورزی و تحقیق در مورد این نهالستان، پیگیری های مدنظر خود را انجام دهند.

خرید نهال با تخفیف 30 درصدی و مشاوره انتخاب رقم مناسب

خرید نهال با تخفیف 30 درصدی و مشاوره انتخاب رقم مناسب

روز پدر گرامی باد

به مناسبت فرا رسیدن روز پدر، تا روز پنجم بهمن ماه، تخفیفی 30 درصدی برای مشتریان عزیز در نظر گرفته ایم. همه نهال های تولیدی این مجموعه به مناسبت ولات امام علی، تا روز پنجم بهمن ماه، برابر با 13 رجب، با 30 درصد تخفیف ارائه خواهند شد. برای هماهنگی‌های لازم می توانید با شماره های ثبت شده در پایین همین مقاله یا مراجعه به وبسایت نهالستان طبیعت سبز توسط لینک‌های ثبت شده در محتوا با ما در ارتباط باشید.

رضایت مشتریان سابق

مشتریان عزیز جهت اطمینان خاطر می توانند با مراجعه به وبسایت ما، از فیلم و تصاویر مشتریان سابق ما و اعلام رضایت آنها از نهال ها، بازدید کنند. یکی از اصول نهالستان رضایت مشتریان عزیز از نهال هایی است که از این مجموعه خریداری میکنند. نهالستان طبیعت سبز با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی در تلاش است نهال های با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه دهد و تا سال ها پشتیبان مشتریان عزیز به‌صورت آنلاین و حتی تماس تلفنی باشد. جهت اطمینان از نحوه کاشت و حمل و نقل، طی برنامه‌ای دقیق، کادری متخصص و مجرب از باغداری انتخاب شده اند. علاوه بر آن،‌ مشاوره و انتخاب نهال های با کیفیت برای ارسال به مشتریان عزیز نیز با دقت کامل انجام می شود.

تیم مشاوره و پشتیبانی

تیم مشاوره و پشتیبانی نهالستان طبیعت سبز از 7 نفر متخصص باغداری تشکیل شده که زیر نظر مدیریت نهالستان،‌ محرمی، فعالیت دارند. این تیم سال ها تجربه کار در نهالستان را داشته و مدرک تحصیلی آن ها نیز مربوط به باغداری و کشاورزی است. این تیم از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز از سراسر کشور است.

سخن آخر

نهالستان طبیعت سبز با مدیریت حمید محرمی، همواره در خدمت مشتریان عزیز بوده و آماده مشاوره و ارائه نهال های مثمر و غیر مثمر به سراسر کشور است. همه نهال ها با ضمانت کیفیت، سلامت و اصالت به‌صورت لیبل دار و شناسنامه دار عرضه می شوند و دارای پشتیبانی و آموزش کاشت هستند. مشتریان عزیز می توانند در کنار خرید نهال، کود، رنگ تنه درخت و چسب باغبانی نیز به مقدار لازم از نهالستان دریافت کنند. جهت تماس و خرید می توانید با شماره های زیر با ما درتماس باشید.

شماره های تماس:

09143819321
09144801922
09144801933

آدرس وبسایت:

Nahalbuy.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1859052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =