جشن سالانه صنعت و کارآفرینی کشور در قالب هفتمین جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران 12دی ماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برپا خواهد شد.

جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران با الهام از مدل‌های تعالی سازمانی به بررسی عملکرد شرکت‌ها می‌پردازد و در این جشنواره، برترین واحدهای پیشرو اقتصاد ایران در حوزه های استانی، برندهای برتر در حوزه صنعت، برترین مدیران صنعتی و اقتصادی کشور ویژه سال جهاد اقتصادی، و قهرمان قهرمانان صنعت ایران انتخاب و معرفی خواهند شد.

فراهم ساختن فرصت‌های لازم برای تعالی فرهنگ کار و کارآفرینی و نکوداشت منزلت کارآفرینان در کشور، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بنگاه های صنعتی با رویکرد به دستیابی اهداف صنعتی اصل 44 و سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران، گسترش فرهنگ مشتری مداری، تلاش به منظور معرفی سیمای صنعتگران موفق ایرانی، زمینه سازی به منظور مشارکت صنعتگران کشور در عملیاتی ساختن مسئولیت اجتماعی خود در عرصه کسب و کار و هویت سازی برای صنعت و پیشکسوتان عرصه صنعت از جمله اهداف هفتمین جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران است.

 به منظور تجلیل از مقام پیشکسوتان صنعت، هر ساله از یکی از آنان به شکل ویژه تجلیل به عمل می آید و باشکوه ترین جشن سالانه صنعت و اقتصاد کشور در سال جاری نکوداشت "استاد احمد غفاری پیشکسوت صنعت شیرآلات و بنیانگذار شرکت کیز ایران" در ایران خواهد بود.

/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    5 0
    مطمئنم نمایش نمیدین ولی به خدا از 3 ماهه پیش به شرکت ما که خیلی هم معروف نیست کلی زنگ زدن و نامه زدن که شرکت کنین گفتیم باشه گفتن هزینه اش اینقدر میشه بعد تماس گرفتن گفتن این جایزه ها و لوحهای تقدیر رو هم میدیم هزینه هاشو باز اعلام کردن که تا 7 میلیون تومان بود.مدارکشم موجوده فایل صوتیشم هست.معلومه 7 میلیون میدی بعدشم کلی تو روزنامه به خودت تبریک میگی میشی صنعتگر نمونه!!ولی اون نمونه های اصلی واسه یه کار اداری کوچولو باید کلی خم و راست بشن چون پول زور ندادن!!
  • بدون نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    3 0
    آره از این جشن ها زیاد دیده ایم. همیشه سایپا و ایران خودرو هم یکی از قهرمان ها هستند. لابد به خاطر تولید نیم میلیون پراید قراضه و چندصد هزار پیکان وانت و پژو
  • بدون نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    0 0
    تا ما امثال خاوری و اریا و داردسته دزدش را داریم نیازی دیگر به قهرمان نداریم!!! همین ها برای هفت پشمان بس است!!!!!!!!
  • بدون نام CA ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    1 0
    آقای احسان ما برای پیگیری جدی این موضوع وارد عمل شده ایم.لطفا مدارک خود را زیر بفرستید تا با پیگیری های لازم ،جلوی این سو استفاده ها گرفته شود.
  • بدون نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    0 0
    جناب مرسی از پیگیریتون اول خودتونو معرفی کنین و یه ایمیل بزارین تا مدارکو ارسال کنم