سایت رجانیوز نوشت:

حجت الاسلام آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در زنجان سخنرانی کرد.

اهم اظهارات وی را می خوانید:

 

* در سیاست اسلامی آن چیزی که رکن رکین سیاست اسلام بر آن نهاده شده ولایت است و ولایت هم زیر مجموعه توحید است و امام صادق علیه السلام هم وقتی ارکان دین را نام می برند، اول توحید و بعد ولایت را نام می برند.

*در وادی سیاست اول تقواست. اگر تقوای جمعی باشد، برکت جمعی دارد. اگر نباشد، به هدف نمی رسیم.

* هر کس بی تقوا باشد برکت ندارد. سیاست هم اگر در آن بی تقوایی باشد، در آن برکتی نیست. فرقی نمی کند که چه باشد. هر حزبی که بی تقوا باشد، زمین می خورد. هر جبهه ای، هر فردی. شک نکنید، حتی پسر پیغمبر. اما اگر تقوا باشد، برکات الهی همراه است.

*تقوای سیاسی مهم است، نباید کسی را لجن مال کرد تا خودمان را بالا بکشیم، اینها کثافت کاری های سیاسی است. هنر داری، زحمت بکش تا عزت پیدا کنی، که آن هم در بندگی خداست. که این هم سنت خداست که العزة لله و للّرسول و للمؤمنین.

*من آن‎قدر سراغ دارم که سیاسی کارها کارهایی کردند که مقام ولایت فقیه را خراب کنند و برعکس شد. قتل های زنجیره ای راه انداختند تا گردن نظام بیندازند، آن‌قدر شانتاژ کردند اما آقا هنوز آقاست و الان خودشان دارند پناهنده می شوند به انگلیس و...

* خدا در قرآن می فرماید وعده دادیم به پیامبر که دین او عالم‎گیر شود، اگرچه مشرکان بدشان بیاید. وقتی اهل پیامبر صداقت خود را نشان داد، خدا این وعده را داده است. لذا ولایت فقیه به تنهایی کافی نیست، باید دوستان او صادق باشند. مگر علی علیه السلام نبود؟ اما خانه نشین بود. می دانید چه زمانی مهدی موعود عالم را فتح خواهد کرد؟ وقتی من و شما راست بگوییم. حزب اللهی ها راست بگویند. دیگران را رها کنید، ما خودمان را باید بسازیم. این سنت الهی است.

*مقام ولایت به شرطی می تواند خود را نشان دهد که من و تو بیدار باشیم. برای همین آقا می فرماید مردم بصیرت داشته باشند.

*چرا امام عصر ظهور نمی کنند؟ چون چهار تا آدم صادق پیدا نمی شود. واقعا نیست.

*فکر می کنید چرا انحراف و فتنه هست؟ چون خیلی ها زیر بیعت و حرف‌شان می زنند. می گویند از امام نامه داریم! خوب تا آخر هم دارید یا نه؟ یا خیلی جاها توقف کردید؟ مگر همه آنهایی که با امام حسین از مکه به کربلا رفتند با ایشان تا آخر همراهی کردند؟ برای همین یکی از سنت های الهی ابتلا و امتحان است. اگر کسی رفوزه شد که هیچ، اما اگر قبول شد، امتحان بعدی سخت تر است. کما اینکه در مدرسه هم امتحان کلاس پنجم از کلاس اول سخت تر است.

*خیلی ها  می پرسند فتنه های بعدی چیست؟ به خدا معلوم نیست اما حتما سخت تر است. اگر بدانیم چیست که دیگر سنت الهی به‌هم می خورد.

* من افتخار شاگردی آقایان بهجت، جنتی، مصباح، مظاهری و... را دارم اما اگر آقا چیزی بگویند و این بزرگواران حرف دیگری، برای من، حرف آقا حجت است.در زمان ظهور امام عصر هم حرف خود حضرت حجت است نه فرد دیگری. اگر غیر از این باشد، کربلا هم نمی روی، وسط راه امام را تنها نمی گذاری. به خدا قسم همه عزتی که در دنیا داریم، به خاطر حاکمیت ولایت فقیه است. اگر امام نبود، اگر حضرت آقا نبود، اگر تبعیت از ایشان نبود، آیا عزت داشتیم؟ مصر را ببینید، چرا اینطور است؟ چون ولایت ندارند.

*شما فرض کنید همه این کشورهای مسلمان آقا را قبول داشتند. می گفتند یک ولی داریم، رییس جمهور خودمان را داریم اما ولی‌مان یکی است. آیا وضع این‎طور بود؟ وحدت در ولایت مهم است. شما فکر می کنید از بین بردن اسراییل برای مسلمانان کاری دارد؟ یک حکم می خواهد اما وحدت نیست. در خود ایران بعضی ها قبول ندارند و این آفت اصلی است. اما اگر انسان یک ذره عقل داشته باشد خیلی از این مشکلات حل می شود.

17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • kourosh GB ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    29 3
    ببخشید اما یکی از اون ادمها خودتون هستید!
  • بدون نام IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    7 31
    زنده اباشی آقاتهرانی درودخدابرمردان پاک وصادق خدا.............
    • بدون نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
      5 0
      گرین کارت یادت نره
  • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    5 1
    ای کاش مسولین یه مقدار این حرف ها را گوش و عمل می کردن و از تعصب و توجیه کاری پرهیز می کردن.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    8 3
    ای کاش مسولین یه مقدار این حرف ها را گوش و عمل می کردن و از تعصب و توجیه کاری پرهیز می کردن.
  • نبي IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    5 0
    چرا 4 نفر شما بگو يك نفر