هشدار قاطعانه سردار سپاه قدس به دشمنان: دوران بزن و در رو تمام شده/ اگر تهدید کنید کوتاه نخواهیم آمد و پاسخ می‌دهیم

مشاور عالی فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به اینکه دوران بزن در رو تمام شده است، گفت: دشمنان ما بدانند اگر تهدید کنند کوتاه نخواهیم آمد و پاسخ آنها را خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علی بلالی در یادواره شهدای مسجد حضرت جواد الائمه(ع) پادادشهر اهواز گفت: خدا را شاکرم توفیق پیدا کردم در خدمت مردم ولایت مدار اهواز باشم؛ عزیزانی که هشت سال دفاع مقدس را با گوشت، پوست و استخوان خود درک کردند.

براساس روایت تسنیم، وی افزود: درود بر مادرانی که تمام سرمایه‌های خود را برای نظام فدا کردند تا وجبی از این خاک کم نشود؛ در هشت سال دفاع مقدس وجبی از سرزمین ما کم نشد.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس امکانات بسیار ساده‌ای داشتیم، ولی بر اثرمقاومتی که در جنگ کردیم و تلاش‌هایی که رزمندگان انجام دادند امروز صاحب سلاح‌های مدرن و فناوری و کاربردی شده‌ایم.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: اگر رشادت و از خودگذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس نبود و اگر شهدا ایثارگری نمی‌کردند، هشت سال دفاع مقدس ما این‌چنین با افتخار و سربلندی رقم نمی‌خورد. در هشت سال دفاع مقدس، دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشور را بگیرد.

مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی به سلاح‌های بزرگ موشکی و دفاعی دست یافته است که همین امر سبب شده دشمن از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی واهمه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس کشور توانست با استفاده از مهندسی معکوس به ساخت موشک دست پیدا کند که این امر نشان دهنده توانایی و اقتدار جوانان ایران بود.

سردار بلایی با اشاره به پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکایی یادآور شد: در ۳۰ خرداد سال۹۸ پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک پس از تجاوز به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبه‌روی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: دوران بزن‌دررو تمام شده و دشمنان بدانند اگر تهدید کنند به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد و پاسخ آنها را خواهیم داد.

سردار بلایی با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کند.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1868607

برچسب‌ها