لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری مشهد مورد تایید شورای شهر نیست

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بودجه ۴۴ همتی شهرداری برای سال آینده، مورد تایید شورای شهر نیست و شهرداری نتوانسته در بخش کلیات، به خوبی از لایحه ارسالی دفاع کند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، هاشم دائمی در گفتگویی با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری مشهد که برای بررسی کارشناسی و تخصصی به شورای شهر ارائه شده، اظهارکرد: در ابتدا باید تاکید کنیم که کلیات بودجه ۴۴ همتی سال آینده، مورد تایید شورای شهر نیست.

وی در ادامه افزود: تا دهم بهمن‌ماه، یعنی با گذشت بیش از ۱۰ ماه از سال، تنها ۴۰ درصد منابع مالی شهرداری محقق شده است؛ در چنین شرایطی، پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال، نهایت شاهد تحقق ۶۰ درصدی بودجه ۴۰ هزار میلیاردی خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: از سوی دیگر، در بخش پروژه‌های عمرانی هم شاهد جذب پایین و غیرقابل قبول حدود ۲۰ درصدی بودجه عمرانی، یعنی ۴ هزار میلیارد تومان از ۱۹ هزار میلیارد تومان مصوب تا نیمه دی‌ماه بوده‌ایم.

دائمی با اشاره به عدم تعیین تکلیف پروژه‌های سال جاری، تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داده، لایحه بودجه ارسالی شهرداری در بخش کلیات و همچنین سرفصل عمرانی، بدون پشتوانه و مستندات کافی بوده و شهردار نتوانسته از لایحه ارسالی به شکل مناسب دفاع کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1870164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =