نایب رئیس مجلس با بیان اینکه دست​های انحرافی در کشور وابسته به خارج هستند، از تلاش آنها برای به دست گرفتن کرسی​های مهم مجلس سخن گفت که مردم اصولگرا دست آنها را از راه یافتن به مجلس قطع خواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاين، محمدرضا باهنر در هفتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس با بيان اينکه انتخابات مجلس نهم به این دلیل که اولین انتخابات پس از فتنه سال 88 است، اهمیت مضاعفی دارد، اظهار داشت: آمریکا و سایر کشورهای متخاصم با همکاری عوامل داخلی نقشه بی تفاوت کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات و در صورت عدم موفقیت آن توطئه ناسالم جلوه دادن انتخابات را در دستور کار خود قرار داده اند. اما با بصیرت و حضور حداکثری مردم مجلسی کارآمد، قدرتمند، ولایتمدار و حافظ منافع ملی تشکیل خواهد شد.
گزيده سخنان وي را به نقل از مهر بخوانيد:
·         طی دو ماه آینده عملیات تولید سوخت 20 درصد آماده بارگذاری می شود و توسط دانشمندان جوان و متدین کشور به پایان خواهد رسید.
·         خیانتهای ایالت متحده آمریکا و نیز دولت بریتانیا که رد پای آن حتی پیش از دوره قاجار هم دیده می شود هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.
·         تجربه 32 سال تهدید و توطئه علیه ایران به دشمنان نظام ثابت کرده است که هر گونه حرکت فیزیکی علیه ملت گزینه ای مردود است هر چند که فشارهای سیاسی، اقتصادی و تهاجمات نرم همچنان ادامه خواهد داشت.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =