علی فتح الله زاده همه ناهنجاری های تیمش را گردن رسانه ها انداخت.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی فتح الله زاده که به برنامه ورزش و مردم رفته بود ، گفت:« رسانه ها به این حاشیه ها دامن می زنند. چرا مثلا وقتی ما رفتیم و در مراسم عزاداری حسینی ، مراسم مذهبی گذاشتیم ، این برنامه های خاص تلویزیونی ، پخشش نکردند ولی تمام اتفاقات مربوط به جباری را پخش کردند؟ چرا حرف های جباری در فلان سایت در... را پخش کردند اما مصاحبه عذرخواهی اش را نمی گویند ؟ چرا از نذری ما چیزی نمی گویند؟» این گفته هتی فتح الله زاده با واکنش شفیع و رویانیان مواجه شد و هر دو تاکید داشتند مراسم عزاداری استقلال را برنامه دوربین خبرساز پخش کرده است...

در بخشی دیگر وقتی رویانیان داشت از پول هایی که گرفته حرف می زد ، فتح الله زاده گفت:« آقا الان همه می ریزند سر من فکر می کنند پول گرفتم. من می گوئیم استقلال را 5 سال در اختیارم بگذارید. یک ریال پول هم نمی خواهم اما به شرطی که اختیار داشته باشم . »

او درباره دربی هم گفت:« من از بچه ها خواستم که مغرور 3 برد قبلی نباشند. این بازی با بازی های فبلی فرق دارد . قرار نیست که اگر بازی های قبلی را بردیم ، دلیل نمی شود این بار هم ببریم.»

حرف های رویانیان درباره پول هایی که فتح الله زاده گرفته خشم مدیر استقلال را به همراه داشت و درحالی که شفیع داشت با خنده می گفت:« بازیکنان محترم ، 800 میلیون ول در حساب حاجی است و از 6 صبح بروید در خانه اش ...» فتح الله زاده پاسخ داد:« در این دو سال به پرسپولیس دو برابر ما پول دادند. به مردم آدرس اشتباهی ندهید.  ما یک 300 میلیون گرفتیم که بدهی رینالدو بوده و فیفا می خواسته امتیازهای مان را کم کند.» او درباره کم شدن سهمیه آسیایی تیمش هم گفت:« دیگر تیم ها مدارک شان را ندادند استقلال قربانی شد.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =