۰ نفر
۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸

ایسنا نوشت:

رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که وی دستور بررسی اتهام تقلب در انتخابات اخیر این کشور را صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در حالی دیمیتری مدودف رئیس جمهوری روسیه دستور انجام تحقیقات در مورد تقلب در انتخابات پارلمانی چهارم دسامبر روسیه را صادر کرده است که برخی معترضان در این کشور به نتایج این انتخابات اعتراض دارند.

مدودف این موضوع را در صفحه فیس‌بوک خود عنوان کرد که واکنش‌های تندی از سوی کاربران اینترنتی به همراه داشت. در اکثر نظرات این مطلب مدودف کاربران اینترنتی اعلام کردند:" ما به تو اعتماد نداریم".

به دنبال اعلام نتایج انتخابات پارلمانی در روسیه ده‌ها هزار نفر در مسکو تظاهرات کردند. مدودف در صفحه فیس بوک خود نوشت: با شعارها و سخنرانی‌ها در این تظاهرات‌ها مخالف هستم.

با این حال رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که وی به طور رسمی دستور انجام تحقیقات درباره اتهام تقلب در انتخابات اخیر این کشور را صادر کرده است.

همچنین رئیس کمیسیون مستقل انتخابات روسیه گفت: انتخابات جدیدی برگزار نخواهد شد. این کمیسیون نتایج انتخابات را معتبر می‌داند و هیچ دلیلی برای ابطال آن در دست ندارد. سخنگوی حزب روسیه متحد متعلق به ولادیمیر پوتین، نخست وزیر این کشور نیز گفت که هیچ گونه انتخابات جدیدی برگزار نخواهد شد. 51261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =