محمد مهدی راسخ، دبیر کل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران روز چهارشنبه 23 آذر در کافه خبر حضور پیدا خواهد کرد.

راسخ در رابطه با فضای کسب و کار در فضای کنونی اقتصاد ایران و حواشی قانون فضای کسب و کار که این روزها خبر سازی کرده است توضیح خواهد داد.
گفتنی است کاربران محترم خبرآنلاین می توانند سوال های خود از دبیر کل اتاق بازرگانی را با درج نظر در انتهای همین خبر مطرح نمایند.
 

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    0 1
    وضعيت رو براي تجارت چطور ارزيابي مي كنند؟
  • ف IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    0 1
    دیدگاه شما در قانون فضای کسب و کار چیست؟
  • ف IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    1 0
    آیا در ارائه این قانون کشور توسعه یافته و کشوری که از نظر کسب و کار در جایگاه مساعد قرار گرفته باشد نیز مد نظر قرار گرفته است؟ چه ملاک هایی این کشور برای قیاس با ایران داشته؟ و آیا شرایط قوانینی و حاکمیتی نیز مد نظر قرار گرفته است؟
  • کمال مختارشاهی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    2 0
    با عرض سلام خدمت جناب آقای راسخ همانطور که می دانيد يکی از مشکلات فعلی فعالان اقتصادی موضوع بيمه و بحث خود خوانده حسابرسی دفاتر علی الخصوص حسابرسی های ده ساله است. اما موضوع اين نيست مسئله اصلی هيئت تشخيص مطالبات بيمه است که نماينده اتاق بصورت کاملا" سمبوليک و فعال مايشاء در آن حضور دارند و بيشتر به کارمند سازمان تامين اجتماعی شبيه هستند تا داوری بيطرف چه برسد باينکه مدافع حقوق کارفرمايان باشند! متاسفانه زمانه برعکس شده و ما عادت کرده ايم فقط موقعی که در مسند مسئوليت تکيه ميزنيم منتقد صرف باشيم و مسئوليت و وظايف خود را فراموش و از امانت سپرده شده در جهت اصلی مسئوليت استفاده نکنيم. با نگاهی کوتاه به مصاحبه های جنابعالی و همکارانتان همه جا و همه کس را در بوته نقد قرار داده ايد جز اتاق!
  • خرامه فارس IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    1 1
    افرادی هستند که فکرهای بکری درارتباط با اقدامی مورد نیاز اشتغال زا وموثر در اقتصاد منطقه ای که دچار بیکاری مضاغف میباشددارند اما سرمایه و آورده مورد درخواست را ندارند برای ا ین موارد راه حلی سراغ دارید البته پارتی هم وموجود نمی باشد.؟سپاسگزار (سئوال از دبیرکل محترم در کافه خبر)
  • nasim US ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    0 1
    وضعیت اقتصادی حال رو چطور ارزیابی میکنند مشکل کار دانشجویان بعد از فارغ تحصیلی حل میشه چرا برای خانمها با داشتن تحصیلات دانشگاهی مشاغل با رده پایین وجود دارد اینده یک دانشجوی اقتصاد بازرگانی رو چطور ارزیابی میکنند