علی سعیدلو می گوید اصلا بعید نیست که کاندیدای فدراسیون فوتبال شود.

فرهاد عشوندی : آخرین رئیس سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ، به خبرآنلاین گفت ، امکانش خیلی بالاست که کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شود.

علی سعیدلو که این روزها در مقام معاون بین الملل رئیس جمهور ، مشغول امور اجرایی اجلاس کشورهای عدم تعهد است که تیرماه آینده در تهران برگزار می شود. اوکه به دلیل وزارتخانه شدن ورزش مجبور شد کرسی ریاست ورزشی را که دو سال در اختیارش بود را بعد از موفقیت در گوانگجو و البته ناکامی در انتخابات هیات رئیسه AFC تحویل بدهد و از ورزش برود بر اساس شایعات ، جدی ترین فرد دولت برای جایگزینی علی کفاشیان است.  شایعه ریاست او بر فدراسیون فوتبال بقدری جدی است که حتی محمد دادکان و اطرافیانش با ایمان به این که سعیدلو از حالا انتخاب شده ، قصدی برای نامزدی در مجمع ندارند. سعیدلو البته تا قبل از این درباره کاندیدا شدن برای فدراسیون فوتبال حرفی نزده بود اما چندی قبل او در گفت و گویی با خبرآنلاین که البته قالب رسمی مصاحبه نداشت از احتمال حضورش در فدراسیون فوتبال گفت؛« چه خبر از ورزش ؟ چرا این قدر سوت و کور است؟» سعیدلو این جمله را گفت و ادامه داد:« من مدام اخبار ورزش را پیگیری می کنم. تقریبا تمام بازی های تیم ملی والیبال را دیدم یا اخبار مربوط به بازی های لیگ و فدراسیون کشتی را هم می دانم. راستش پرسپولیس هم نمی دانم چرا این طور نتیجه می گیرد انشاالله آقای رویانیان و همکارانش باید یک همتی بکنند و شرایط تیم بهتر شود. »

از سعیدلو درباره المپیک می پرسیم. راجع به قول بزرگش برای گرفتن 6 مدال طلای المپیک؛« اگر می ماندم ، قطعا این مدال ها را می گرفتیم. چون برای این جهش در ورزش برنامه داشتیم. ما همین الان هم معتقدم پتانسیل کسب این تعداد مدال طلا را داریم و انشاالله روی بچه ها سرمایه گذاری شود ، حتما این اتفاق می افتد. قبل از گوانگجو هم هیچ کس باورش نمی شد تیم بتواند 20 مدال طلا بگیرد اما ما نشستیم برنامه ریزی کردیم ، کار کردیم. با بچه های قهرمان مان حرف زدیم و توانستیم که مشکلاتی که دارند را حل کنیم. ورزشکار وقتی دغدغه نداشته باشد ، خوب تمرین کرده باشد ، می رود و با تمام وجود مبارزه می کند. واقعا بچه های قهرمان توان خلق شگفتی در المپیک لندن را دارند.»

در روزهای گذشته ، سعیدلو مورد انتقاد از سوی تعدادی از مسئولان فدراسیون بوده و آنها کم شدن سهمیه فدراسیون را ناشی از تصمیمش برای شرکت در انتخابات آسیایی و از دست رفتن کرسی هیات اجرایی آسیا می دانند. او می گوید:« به هر حال اگر ما کرسی تصمیم ساز در کنفدراسیون داشتیم ، قطعا شرایط بهتری داشتیم.»

اما ایا اصرار سعیدلو برای استعفای کفاشیان از انتخابات هیات اجرایی کنفدراسیون باعث از دست رفتن سهمیه ایران شد؟ سعیدلو می گویدئ:« اصرار من؟ من برای خودم هم نمی توانستم تصمیم بگیرم( می خندد) کفاشیان خودش تصمیم گرفت که از انتخابات کنار بکشد. من دخالتی نداشتم.»

و البته سئوال اصلی از سعیدلو . آیا او کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می شود؟ معاون رئیس جمهور در امور بین الملل با یکی از خنده های همیشگی اش می گوید:« حالا که خیلی زود است. مگر مهلت ثبت نام از دی ماه شروع نمی شود؟ هنوز که چیزی اعلام نکردند؟» و سپس ادامه می دهد:« راستش باید شرایط را بررسی کنم اگر مشکلی از بابت محدودیت یا ممنوعیت حضور نداشته باشم ، شاید هم کاندیدا شدم. باید اول شرایط حضور در انتخابات اعلام شود و بعد ببینم چه کار می شود کرد. اگر مشکلی نبود ، بعید نیست که ثبت نام کنم.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • kourosh GB ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    23 0
    نه تورو خدا عمرت بده!!همین "کفاشیان" کاری با فوتبال ایران کرد که "قذافی" با ملتش نکرد!!شما هم بمون تو همون سیاست ,فوتبالیها کارشونو بلدن:))
    • فرشاد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
      9 0
      باز صد رحمت به کفاشیان
  • بدون نام SE ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    16 0
    پس کفاشيان دوم در راه است!!!!!!!!
  • سامان IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    8 0
    صد هزار رحمت به کفاشیان