فارس نوشت:

  آیت‌الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: باید به مردم آگاهی داد که فتنه در راه است، از این رو رسانه‌ها اعم از روزنامه، مجلات، رادیو و تلویزیون و سایر رسانه‌ها این است که برای مردم روشنگری کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فتنه فتنه‌گران نخ‌نما و ‌تجربه شده است، تصریح کرد: فتنه‌گران دست از اقدامات خود نمی‌کشند و همان راه گذشته خود را ادامه می‌دهند چراکه مستمسک دیگری ندارند که روی آن مانور دهند، از این رو تنها می‌گویند که در انتخابات تقلب شده است. باید به مردم آگاهی داد تا گول این حرف‌ها را نخورند؛ باید کف دست دشمن را خواند و مردم را به نقشه دشمنان آگاه کرد چراکه اگر روشنگری صورت گیرد، نقشه دشمنان نخواهد گرفت
آیت‌الله ممدوحی در ادامه به ضرورت وحدت اصولگرایان اشاره و اضافه کرد: اصولگرایان باید سلیقه‌های جزئی و شخصی را کنار گذاشته و با وحدت و همدلی صددرصد وارد کار شده و در انتخابات شرکت کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات اشاره و خاطر‌نشان کرد: دوم خردادی‌ها ظاهرا می‌خواهند بدون مارک و تابلو وارد انتخابات شوند، از این رو باید بسیار مواظب بود و چهره واقعی آنان را به مردم معرفی کرد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما الیاس IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    35 1
    بهتر نیست به جای تخریب رقبا به رقابت سالم فکر کنید؟ هیچ سندی مبنی بر فتنه گر بودن اصلاح طلبان وجود ندارد.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    31 0
    مردم اصلاً شما را نمی‌شناسند که بخواهند از نظراتتان پیروی کنند.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    33 2
    خدایا تو را به خودت قسم این فتنه رو زودتر برسون که دیگه داریم خفه می شیم از بس فتنه و توطئه و تخطئه شنیدیم. مرگ یه بار شیون هم یه بار. نشد یه سایت رو باز کنم یه خبر خوشحال کننده ببینم دلم یه کم شاد شه.
  • علی.ر GB ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
    0 0
    خاک بر سر اونی که بار بخواد فتنه کنه تو ایران