با اینکه قاسم روانبخش اعلام کرد که جبهه پایداری از جبهه متحد اصولگرایان جدا خواهد شد، محمد علی بزرگواری یکی دیگر از اعضای جبهه پایداری از اختلاف نظرها در این جبهه خبر داد.

قاسم روانبخش در مصاحبه‌ای گفت که دیگر موضوع اتحاد با جبهه متحد اصولگرایان در دستور کار جبهه پایداری نیست و در جلساتی که جبهه پایداری برگزار می‌کند، در این ارتباط صحبتی نمی‌شود. {اینجا}.
در همین حال سید محمد علی بزرگواری نماینده کهکیلویه و بهمئی در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: در اینکه جبهه پایداری  به جبهه متحد اصولگرایان بپیوندد اختلاف نظرهایی وجود دارد.
وی با اشاره به حال و هوای اصولگرایان، احتمال اینکه این دو جبهه متحد و پایداری لیست واحدی بدهند را ضعیف دانست و گفت: البته اختلاف نظرها بیشتر در شهرهای بزرگ است و احتمال اینکه نامزدهای دو جبهه در شهرستان‌ها مشترک باشند بسیار بالاست.
بزرگواری درحالی این موضوع را مطرح کرد که روح الله حسینیان یک عضو دیگر جبهه پایداری اعلام کرد که انتخابات آتی مجلس باید با مشارکت بالا و قوی برگزار شود، باید بین اصولگرایان در شرایطی که اصلاح‌طلبان نباشند، رقابت وجود داشته باشد.اگر هم اصلاح طلبان شرکت کردند باید تصمیم جدیدی بگیریم. {اینجا}
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =