شایعاتی در مورد 7 اینچی بودن آی‌پد جدید اپل منتشر شده است اما تحلیل‌گران معتقدند عرضه آی‌پد 3، باعث افت قیمت آی‌پد 2 می‌شود.

Digitaltrends نوشت: از دوسال پیش که اپل اولین نمونه‌های تبلت خود را بیرون داد همواره شایعاتی در مورد تولید آی‌پد 7 اینچی وجود داشت. آنها اخیرا نیز مطرح کرده‌اند که از آی‌پد 7 اینچی در کنار آی‌پد 3 در سال 2012 پرده‌برداری می‌شود.
جان گرفتن دوباره این شایعات مطمئنا مربوط می‌شود به موفقیت تبلت Fire آمازون که با صفحه نمایش 7 اینچی و با وضوح تصویر 600*1024 پیکسلی عرضه شد. با اینکه استیو جابز با این مسئله موافق نبود اما این سایز از تبلت به عنوان  "مرده در حال حرکت " محکوم شد.
در حال حاضر یک تحلیل‌گر از شرکای Wedge به AllThingsD.com گفته است منتظر آی‌پد 7 اینچی در سال 2012 نباشید. او اضافه کرده است که اپل برخی مواقع نمونه اولیه این مدل آی‌پد را تست می کند اما این مطمئنا به معنای پخش گسترده آن نیست به خصوص در سال آینده!
تبلت کوچکتر حتما باید ارزان تر هم باشد ، با این حال اپل می تواند همان استراتژی را که در مورد آیقون 4 و آیفونS4 به کار گرفت برای پوشش دادن این انتظار بازار دنبال کند.
به طور منطقی با پخش آی‌پد 3 ، آی‌پد 2 برای اینکه بتواند جایگاه خود را در میان محصولات دیگر حفظ کند باید با قیمت پایین‌تر عرضه شود. درست مثل آیفون 4 که هم اکنون خوش و خرم در کنار برادر خود قرار گرفته است.
این تحلیل گر با این گفته موافق است که احتمالا آی‌پد 2 با قیمتی بین 349 دلار تا 399 دلار به فروش می رسد.
گمانه زنی‌ها حاکی از این است که آی‌پد 3 در حدود فوریه تا مارچ 2012 عرضه خواهد شد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =