جلسه صبح امروز مجلس با پیام تبریک علی لاریجانی به هموطنان مسیحی و مسیحیان جهان آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مجلس در سخنان کوتاهی گفت: امید است راه و روش آن پیامبر عظیم‌الشأن به درستی درک شود و اخلاق و معنویت و عدالت که از آموزه‌های اوست، دنیای دنیا زده امروز را دگرگون کند.
در خلال مذاکرات امروز مجلس که نمایندگانی از وزارت خارجه و معاونان وزارت صنایع به جای حضور در جایگاه نمایندگان دولت، در حال مذاکره با برخی نمایندگان بوده و مانع از حضور آنها در رای گیری​ها می​شدند،با چندین تذکر از سوی اعضای هیات رئیسه مواجه شدند. بی​توجهی آنها سبب شد تا این بار لاریجانی به آنها تذکر دهد و بگوید: این صندلی ها را برای شما گذاشته​اند! بفرمایید سرجایتان.
هنگامی که محمدرضا باهنر پس از لاریجانی ریاست جلسه امروز را بر عهده گرفت،از سبحانی​نیا منشی هیات رئیسه خواست تا اسامی ناطقان امروز را قرائت کند. اما او اجازه خواست تا پیام​های تسلیت را اول بخواند. باهنر هم با نهیبی به او گفت: ناطقین را دعوت کن، عجبا!
ادامه اختلافات نمایندگان قزوین که از هفته پیش آغاز شده نیز بخشی از حاشیه امروز مجلس بود. محمدجانی​عباسپور نماینده بویین زهرا و آوج و علیخانی در نطق​هایشان نسبت به دفاع از حقوق کارگران از یکدیگر پیشی گرفته و هر یک دیگری را به سوء استفاده تبلیغاتی از این موضوع متهم کردند.
پس از آنکه علیخانی از سوی هیات رئیسه اجازه یافت پاسخ اظهارات عباسپور را در تذکری بدهد، او هم درخواست مشابهی کرد که موافقت نشد. از این رو بار دیگر عباسپور در جلسه امروز درخواست تذکر کرد و گفت: در خلال سخنان یکی از دوستان نسبت سوئی به من داده شد که گویا مخالفت با بحث کارگری دارم. مضاف بر اینکه رئیس مجلس هم به من گفت که مرتب مجلس را به هم می زنم! اجازه می​خواهم تا در تذکری به این نسبت​های سوء پاسخ دهم.
او که در جلسه گذشته مجلس با فریاد همین درخواست را مطرح می​کرد که با تذکر پیاپی رئیس مجلس روبرو شد، اینبار لحنی آرام در پیش گرفت و باهنر در پاسخ به وی گفت: مذاکرات مجلس را بار دیگر گوش می​دهیم اگر تلویحا یا صراحتا به شما اهانت شده باشد، به شما وقت می دهیم که تذکر بدهید.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =