عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم می گوید مراجع و علما از رفتار جبهه پایداری راضی نیستند و ایراداتی به کار آنان دارند.

 حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرآنلاین با بیان این مطلب، افزود: مراجع دید خوبی نسبت به جبهه پایداری ندارند و معتقدند این گروه رای جبهه متحد اصولگرایان را می شکند.
آشتیانی  با بیان اینکه احتمال ارائه لیست این گروه در قم هم وجود دارد،گفت: آن طور که اعضای ارشد این گروه بیان کرده اند بنا دارند در قم لیست انتخاباتی ارائه کنند و قصد دارد مجتبی ذالنور، قاسم روانبخش و خود وی  را به عنوان کاندیداهای این جریان معرفی کند که وی این درخواست را نپذیرفته است.
 مجتبی ذالنور  جانشین نماینده سابق ولی فقیه در سپاه و روانبخش از اعضای جبهه پایداری است که به عنوان دبیر سیاسی هفته نامه پرتو دیدگاه های سیاسی موسسه امام خمینی را تبین می کند.
 در عین حال برخی از احتمال کاندیداتوری وی در حوزه میبد خبر داده اند. حجت الاسلام  یحیی زاده نماینده کنونی این حوزه در مجلس است.
آشتیانی تصریح کرد: اگر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به میدان حمایت از کاندیدا ها بیاید، بعید است جبهه پایداری موفقیتی داشته باشد،
وی در پاسخ به اینکه جامعه مدرسین درباره نمایندگان قم به جمع بندی رسیده یا خیر، گفت: اعضا در هفته گذشته در خصوص انتخابات میان دوره ای خبرگان بحث و بررسی کردند و وقت برای بررسی موضوع انتخابات مجلس نرسید.
نماینده مردم قم در مجلس هشتم از احتمال بررسی موضوع در هفته جاری خبر داد و از احتمال حمایت جامعه مدرسین از مجتبی ذالنور خبر داد و گفت:آیت الله یزدی در دیداری که چندی قبل با وی داشته اند اعلام کردند که حتی اگر احتمال رای 10 درصدی برای خود می دهید در صحنه حضور پیدا کنید البته اینکه اعضای در آینده چه تصمیمی بگیرند ، قطعی نیست.
/27212
 
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =