۰ نفر
۸ دی ۱۳۹۰ - ۰۵:۱۵

ناپاکی فوتبال چیزی نیست که عادل فردوسی‌پور آن را کشف کرده باشد، اما حداقل می‌توان گفت که برنامه نود، دوباره پرونده آن را باز کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ناپاکی فوتبال ایران دقیقا از همان زمانی که پول وارد آن شد، به چشم آمد. شاید بتوان پول را عامل اصلی ناپاکی فوتبال ایران دانست، اما شاید عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده برنامه نود با دوباره مطرح کردن این بحث سعی بر این دارد که بگوید مسئولان هم در این زمینه کوتاهی کرده اند. شهریور ماه امسال بود که عادل فردوسی پور در برنامه اش بحث فوتبال کثیف را مطرح کرد و رسول کربکندی را هم به عنوان مهمان برنامه اش به استودیو نود برد. در این برنامه عبدالله ویسی از این حرف زد که به مرگ تهدید شده است و ابراهیم قاسمپور از داوری صحبت کرد که به او پیشنهاد داده «بازیکنش را بردارد تا برایش پرچم بزند!»

 رسول کربکندی هم حرف های جالبی زد که می توانید بخشی از صحبت هایش را ایــنــجــا بخوانید. اما حرف های مجید جلالی از همه جالب توجه تر بود که دست به افشاگری بی سابقه ای زد و گفت: بازیکن مصدوم با پرداخت 5 میلیون در تیم ملی بازی کرد!  در پایان آن برنامه هم معاون مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی روی خط آمد و گفت: فساد در فوتبال در حد حرف است، مدرک رو کنید.

 اما عادل فردوسی پور نتوانست طاقت بیاورد و دوباره برنامه ای در مورد فوتبال ناپاک تهیه کرد. در برنامه 90 دوشنبه این هفته که موضوعش رسیدگی به ناهنجاری های فوتبال بود ، اسم بسیاری از اهالی سرشناس فوتبال به عنوان متهمان در پرونده رسوایی فوتبال مطرح شد. حرف هایی در مورد خشایار محسنی، عزیز محمدی، محمود یاوری، علی پروین و برخی دیگر از چهره های فوتبالی زده شد که مشروح آن را می توانید ایــنــجــا بخوانید. در این برنامه حسین هدایتی گفت که حتی رئیس سازمان لیگ هم مربی مورد نظرش را به او معرفی کرده و مدعی شد فیلم این ادعایش را هم دارد. فردای آن روز مشخص شد که هدایتی آن فیلم را با یک خودکار مجهز به دوربین فیلمبرداری گرفته. خبر مربوط به فیلمبرداری با این خودکار را ایــنــجــا بخوانید. هدایتی که مستنداتی در این مورد دارد، هنگامی که عزیز محمدی می خواست از خودش دفاع کند، به حرف های او می خندید و اتفاقا عادل فردوسی پور هم به خنده او اشاره کرد و گفت: آقای هدایتی، چرا می خند؟!

برنامه هفته آینده عادل فردوسی پور قرار است باز هم به ناپاکی های فوتبال بپردازد و در آن چهره های دیگری می خواهند دست به افشاگری بزنند. یکی از این چهره ها مهرداد میناوند است که می خواهد هفته آینده افشاگری هایی در مورد فوتبال ناپاک داشته باشد. خبر مربوط به افشاگری های مهرداد میناوند را ایــنــجــا بخوانید. 

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =