ایسنا نوشت:

محمد‌نبی حبیبی در پایان نشست حزب موتلفه اسلامی، به اهمیت انتخابات مجلس نهم اشاره و خاطرنشان کرد: ناظران جهانی و ملت‌های جهان، به نوع رقابت‌ها و نیز حضور مردم در انتخابات آینده کشورمان نگاه می‌کنند.
وی اضافه کرد: عمق و ژرفای مشارکت سیاسی و حضور در پای صندوق‌های رای برای ما و دشمنان نظام اسلامی فوق‌العاده مهم است و آنها سعی می‌کنند مشارکت را پایین جلوه دهند تا ثابت کنند مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی کاهش یافته است ولی مردم دست آنها را خوانده‌اند و قطعا با حضور در پای صندوق‌های رای پاسخ روشنی به آنها خواهند داد.
حبیبی با بیان اینکه "انتخابات آینده صحنه رقابت‌ اصولگرایان و اصول‌ستیزان نیست"، تصریح کرد: ما باید با تمرین و تجربه ادبیاتی در رقابت‌های سیاسی به فضایی دست یابیم که در این فضا فقط به مطالبات برحق مردم و رهبری پاسخ داده شود.
وی ادامه داد: ما باید در درون گفتمان پیشرفت، خدمت و عدالت حرکت کنیم و همه راه‌ها به این نتیجه منجر شود. رقابت در انتخابات صحنه تسویه‌حساب سیاسی گروه‌ها‌،احزاب و رجال سیاسی و مذهبی نیست. این بیراهه‌ای است که طراحان جنگ نرم در برابر سیاست‌مداران کشور قرار داده‌اند. باید به فکر مردم و پیشرفت کشور باشیم و از حاشیه‌سازی پرهیز کنیم.
حبیبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، برگزاری رزمایش دریایی ولایت 90 توسط ارتش در دهانه تنگه هرمز را مورد تقدیر قرار داد و خاطر نشان کرد: غرب باید بداند منافذ تنفسی آنها در خلیج فارس و دریای عمان در دستان پرقدرت ارتش و سپاه است. اگر دست از پا خطا کنند به شدت مجازات خواهند شد. دولت‌های عربی خلیج فارس هم باید بدانند اگر روزی در منطقه اتفاقی برای ایران بیفتد، آنها که با آمریکا هم‌نوایی می‌کنند بیشترین آسیب را خواهند دید.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =