با اعلام برنامه جدید سازمان لیگ برای مسابقات لیگ برتر مشخص شد که استقلالی ها از روز 5 بهمن ماه تا روز 29 این ماه باید 7 مسابقه انجام دهند.

به گزارش خبرآنلاین؛این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که بارها تیم های مختلف به همین برنامه ریزی معمولی سازمان لیگ معترض بوده اند و فشار ناشی از برگزاری مسابقات پرفشار را دلیل اصلی شکست ها،مصدومیت و محرومیت بازیکنان خود عنوان کرده بودند.
این بار این بدشانسی گریبان استقلال را گرفته است و با توجه به اصراری که مسئولان سازمان لیگ برای انجام بازی ها دارند بعید است نظر آنها برای تغییر زمان بازی ها عوض شود.
آبی پوشان از روز پنجم بهمن ماه که باید از فولاد در ورزشگاه آزادی میزبانی کنند تا روز 25 بهمن که باز هم میزبان ملوان در آزادی هستند باید 5 دیدار فشرده را برگزار کنند.ضمن اینکه آنها یک بازی پلی آف هم باید در 21 بهمن ماه با ذوب آهن برگزار کنند که در صورت پیروزی در این بازی باید به مصاف الاتفاق عربستان در تاریخ 29 بهمن بروند که در مجموع می شود 7 بازی در کمتر از 24 روز! حتی اگر قرار باشد استقلال با الاتفاق عربستان بازی نکند، این تیم باید در طول 20 روز، 6 مسابقه انجام دهد.
امروز وقتی با پرویز مظلومی تماس گرفتیم تا از او در این مورد بپرسیم سرمربی استقلال گفت:«من هنوز برنامه را ندیده ام و تازه به باشگاه آمده ام.باید برنامه را دقیقا مطالعه کنم تا بتوانم در مورد آن اظهار نظر کنم.»
مظلومی از ما در مورد سایر تیم ها و بازی های آنها پرسید و وقتی متوجه شد که سایر تیم ها باید 5 بازی انجام بدهند این واکنش را نشان داد:«این خیلی بد است.البته اجازه بدهید من برنامه را مطالعه کنم تا ببینم چه تصمیمی باید در این مورد بگیرم.»

نکته جالب توجه برنامه جدید سازمان لیگ این است که این سازمان اعلام کرده بود فینال جام حذفی باید 9 بهمن انجام شود اما در برنامه جدید اعلام شده که استقلال در این تاریخ باید بازی خود با تراکتورسازی را در چارچوب مسابقات لیگ برتر انجام دهد. با این حساب فینال جام حذفی طبق برنامه قبلی انجام نمی شود و مسئولان سازمان لیگ که پافشاری زیادی برای برگزاری این مسابقه در تاریخ 9 بهمن داشتند، حرف خود را هم زیر پا گذاشتند و تاریخ این بازی را عوض کردند. سازمان لیگ مدتی قبل برای برگزاری داربی تهران که از سری مسابقات جام حذفی بود، از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تحت فشار قرار گرفت که چرا زمان نامناسبی را برای این مسابقه انتخاب کرده اما تمام پاسخ های مسئولان سازمان لیگ در مقابل این انتقادات معطوف به این می شد که جام حذفی باید حتما تا 9 بهمن ماه تمام شود! حالا مسئولان سازمان لیگ حرف خود را عوض کرده اند و نمی خواهند فینال را در تاریخی که قبلا اعلام کرده بودند برگزار کنند.

 

تاریخ
چارچوب مسابقات
حریف
5 بهمن
لیگ برتر
فولاد خوزستان
9 بهمن
لیگ برتر
تراکتورسازی تبریز
13 بهمن
لیگ برتر
پرسپولیس تهران
17 بهمن
لیگ برتر
سایپای البرز
21 بهمن
لیگ قهرمانان آسیا
ذوب آهن اصفهان
25 بهمن
لیگ برتر
ملوان بندرانزلی
29 بهمن
لیگ قهرمانان آسیا
الاتفاق عربستان(دیدار احتمالی)
 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =