رئیس سازمان بازرسی کل کشور با رد اهمال قوه قضائیه در مورد پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی گفت: قوه قضائیه با دقت و وسواس این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مصطفی پور‌محمدی در حاشیه مراسم بزرگداشت صنعت هسته‌ای کشور در پاسخ به پرسش خبر‌آنلاین درباره اینکه گفته می‌شود قوه قضائیه در خصوص برخی از چهره‌ها که به دولت نزدیک هستند، اهمال می‌کنند؛ با رد این موضوع گفت: هیچ‌گاه اینطور نبوده و قوه قضائیه با دقت و وسواس و منطق حقوقی و طبق ضوابط دادرسی کار خود را دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه این پرونده بسیار گسترده‌ است، افزود: با تمهید رئیس قوه‌قضاییه به زودی پرونده ای از متهمان ردیف اول آماده می‌شود و آنها به دادگاه می‌روند و هیچ‌کس مصون نیست.
پور‌محمدی در پاسخ به پرسش دیگر خبر‌آنلاین درباره اینکه نمایندگانی که متهم به حضور در این اختلاس هستند از نظر قوه قضائیه مجرم‌اند یا اینکه به عنوان مطلع در دادگاه حضور یافته‌اند؟، گفت: هرکس به هر میزان اتهام داشته باشد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد و قوه قضائیه ملاحظه هیچ سمت و جایگاهی را نمی‌کند و با قاطعیت پرونده را بررسی خواهد کرد.
پور‌محمدی در پاسخ به پرسش خبر‌نگاری درباره نامه اخیر اوباما به رهبر انقلاب هم گفت: این نامه‌نگاری‌ها در اراده ملت هیچ تأثیری ندارد ما نه تحریک می‌شویم و نه می‌ترسیم. رسانه‌های غربی مدعی‌اند اوباما در نامه اخیر خود بستن تنگه هرمز را خط قرمز آمریکا دانسته است.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    11 0
    نکنه دم انتخابات 4 تا اسم بدید بیرون آخرش هم سرو تهش و یه جمع کنید. من به این حرفا کاری ندارم پوله ملت الان کجاست ؟ کی خورده ؟ کی برده؟
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    1 9
    اگر این پول بیت الماله ما بخشیدیم. شما هم زحمت به خودتون ندید.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    8 0
    الان حدود 6 ماه گذشته پس اين اسامي كي اعلام ميشه؟
  • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    7 1
    آقای بدون نام هر وقت این پول مال تو بود ببخش. از کدوم کیسه می‌بخشی میلیاردر؟
  • رنجبر IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    4 1
    نظر آقای اوباما اینست که ما اگر خواستیم خفه هم بشویم یا خفمون کنندکمترین حرکت هم نداشته باشیم اما این خیلی خوش خیالی است.
  • رضا IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    2 0
    فکر نکنم همه اسامی را بگید!!!