پانا نوشت:

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درخصوص هزینه های نامزدها برای انتخابات گفت: در جبهه متحد اصولگرایی بنا شده است اگر نامزدی خارج از چهارچوب ها هزینه کند از لیست حذف شود.
حسین فدایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه متحد مانع از حضور چهره های مورد حمایت خود در سایر لیست ها می شود، گفت: من سخنگوی جبهه متحد نیستم، اما تا آنجا که اطلاع دارم بنای جبهه متحد بر این بود که از همه اصولگرایان استفاده کنند و در نهایت به جمع‌بندی برسند و استفاده از ظرفیت های گوناگون مبنای جبهه متحد است. براین اساس افرادی که مطرح می شوند نگاه ما این نیست که عضو چه گروهی هستند بلکه به این مسأله توجه می کنیم که این فرد حائز شرایط ایجابی و سلبی می باشد یا خیر و نگاه صفر و صدی هم نداریم و نگاه این است که بتوانیم نگاه حداکثری را دنبال کنیم.
گزيده سخنان وي به اين قرار است:
·         از چند ماه پیش شاهد این بودیم مطالبی به اعضای جبهه متحد نسبت داده می شود که متعلق به آنها نیست
·         حضور جبهه ایستادگی در شورای مرکزی جبهه متحد شاید امکان پذیر نيست و مجموعه ای که طراحی شده است برای این است که همه سلایق اصولگرایان را دنبال کند و شورای تعامل که در جبهه متحد اصولگرایی با مسئولیت آقای متکی تشکیل شده وظیفه تعامل با گروه ها را دارد و هر پیشنهادی که در ساختار جبهه متحد قابل طرح باشد دنبال می شود.
·          نگاه ما گروهی نیست و ضابطه گرا است . نامزدها را براساس ضابطه و معیار بررسی می کنیم و براساس این مبنا سفارشات افراد و گروه گرایی معنا ندارد و معیارهای ارزشی و ضابطه ای حاکم است.
·         همه شواهد و قرائن حکایت از ارتباط مثلث استکبار، فتنه و انحراف دارد هم در پشت صحنه و هم در شواهد ظاهری نشان از اشتراک مواضع آنها دارد و همسر دکتر فاطمی نیز یکی از کارهایش همین است که بتواند این هماهنگی را به وجود آورد. دشمن دشمن است و بنایش بر دشمنی با ماست و ما نباید ساده اندیش باشیم.
·          براساس برآورد ما مشارکت بالای 60 درصد را خواهیم داشت اگر انتخابات به اوج شور و نشاط خود برسد قطعا این برآورد هم تغییر خواهد کرد ولی باید نرخ مشارکت انتخابات مجلس را با مجلس های گذشته مقایسه کرد.
·          بسیاری از افرادی که در حوزه اصلاحات هستند اعلام کردند که در عرصه انتخابات لیست هم می دهند و کسانی که پایگاه گذشته آنها به نام اصلاحات بوده است و از فتنه اعلام برائت کرده اند می خواهند در عرصه انتخابات فعال باشند و لیست بدهند و از این حیث مشکلی نیست و بقیه هم در صحنه خواهند بود.
·         نگراني از تکرار فتنه 88 از سوی نظام سلطه جدید نیست از اول انقلاب دشمنان به دنبال طراحی فتنه بودند و آنچه که شاید جدید باشد این است که دشمن با استفاده از رفتار نرم شمول توطئه خود را توسعه داده است و قطعا هم موفق نمی شود چرا که ملت ما با بصیرت هستند و تردیدی نداریم دشمن ناکام خواهد ماند.
·         {شنیده شده است شهاب الدین صدر اقدام به تشکیل جبهه ای در آستانه انتخابات کرده است} ایشان خود باید در این ارتباط جواب دهند ولی همیشه در آستانه انتخابات تشکل‌های انتخاباتی به وجود می آیند البته ما معتقدیم هر ظرفیتی که به وجود بیاید اگر همگرایی را تقویت کند اثری مثبت خواهد بود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =