فرهاد تجری پیش​بینی کرد بزرگ نمایی رد صلاحیت ثبت نام کنندگان در انتخابات یکی از روش​هایی باشد که ضد انقلاب و دشمنان انقلاب از طریق آن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات باشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان و نماینده مردم قصر شیرین در گفت‌وگو با خبرآنلاین در خصوص پیش بینی‌اش از اقداماتی که دشمنان نظام و ضد انقلاب برای تأثیر گذاری بر انتخابات مجلس نهم دنبال می‌کنند، اظهار داشت: آن‌ها از هیچ برنامه خبیثانه های کوتاه نخواهند آمد. چه با بی انگیزه کردن مردم و تبلیغ اینکه انتخابات فرمایشی است و چه تمرکز روی افرادی که آنان قبولشان ندارد، اما به دلیل محض رد صلاحیتشان شروع به جو سازی علیه جمهوری اسلامی می‌کنند.
وی با بیان اینکه حتی بعد از نتیجه انتخابات هم دشمن به دنبال شیطنت است، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته هم آنها همین برنامه را تکرار کردند. تلاش دیگر آن‌ها این خواهد بود که با تبلیغات مسموم خود انتخابات را از یک حالت پویا و مردمی و زنده تبدیل به یک انتخابات غیر مردمی تبدیل کنند و القا کنند حضور یا عدم حضور مردم تأثیر چندانی در سرنوشت آن‌ها ندارد.
عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: در کنار این روش‌ها، ممکن است دشمن رفتارهایی خلاف قانون در حمایت از برخی از کاندیداها از خود نشان دهد یا با بزرگ نمایی رد صلاحیت‌ها مردم را از حضور در پای صندوق رای باز دارند یا اینکه آن‌ها را بی انگیزه کنند.
تجری با اشاره به اعلام رضایت سیاستمداران آمریکایی از ترور دانشمندان هسته ای ایران، ادامه داد: کسانی که خیلی جسورانه و بی‌شرمانه ترور دانشمندان ما را تبلیغ می‌کنند، ادعای مقابله شان با تروریسم، گوش فلک را کر کرده است. امروز اگر منافع شان ایجاب کند، ممکن است دست به هر حرکتی هم در انتخابات بزنند.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: یکی دیگر از راهبردهایی که ممکن است دشمنان کشور آن را دنبال کنند، ترویج این فکر است که سهم قومیت‌ها در ساختار سیاسی کشور چگونه است. یکی دیگر از اقدام‌های آنان پرداختن به موضوعات شیعه و سنی است تا مستمسکی برای رسیدن به اهداف نامشروع خودشان باشد.
تجری، مانور دادن روی رد صلاحیت‌ها را با هدف زیر سؤال بردن نهادهای اساسی و ارکان انتخابات دانست و اظهار داشت: آن‌ها همچون انتخابات گذشته در این دوره از انتخابات هم به دنبال القاء عدم مقبولیت و شورای نگهبان به عنوان مرجعی که نقش کلیدی در صیانت از نظام و قانون اساسی را دارد، هستند و به دنبال این هستند که تخریب شورای نگهبان را کلید بزنند.
/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =