پرتال شخصی ناصر حجازی نوشت:

ضیافت موسسه بهنام دهش پور( حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ) همچون سالهای گذشته در باشگاه فرمانیه برگزار شد. ضیافتی که همه ساله با حضور بسیاری از نوع دوستان و به قصد همیاری و تلاش جهت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برگزار می گردد.

سال گذشته نیز ناصر حجازی اسطوره ملی کشورمان که خود نیز مبتلا به بیماری سرطان بود ، در این ضیافت حضور داشت و از اینرو مسوولان برگزار کننده مراسم برای آنکه جای خالی ناصر حجازی کمتر احساس شود ، تصمیم گرفتند تا نام و یاد وی را گرامی دارند.

در این مراسم که با اجرای احسان علیخانی و ژیلا صادقی برگزار شد ، جهره ها و عوامل هنری و ورزشی بسیاری نیز همچون خانواده و دوستان ناصر حجازی ، نصرت اله وحدت ، پوری بنایی ، اکی بنایی ، فاطمه معتمد آریا ، حسن فتحی ، رضا یزدانی ، حسین هدایتی ، آناهیتا همتی و... حضور داشتند.

ابتدای ورودی سالن بومی با تصویر ناصر حجازی قرار گرفته بود تا مهمانان با قلم خود مکتوبات قلبی شان را نسبت به اسطوره ملی ایران برای خانواده وی ابراز نمایند. بومی که برگزار کنندگان آنرا به خانواده حجازی اهدا کردند.

بعد از ورود نزدیکان حجازی و خیر مقدم خانواده محترم بهنام دهش پور به آنان، کلیپ آهنگ اسطوره ( بیاد ناصر حجازی ) با صدای رضا یزدانی که توسط امیر رفیعی ساخته شده بود ، در سالن پخش گردید که با اشکهای بهناز شفیعی ، آتیلا حجازی و بسیاری از مهمانان همراه بود.کلیپ و آهنگی که حتی با تحسین حسن فتحی کارگردان مطرح و توانمند کشورمان مواجه گردید. بعد از پخش کلیپ اسطوره ، ژیلا صادقی مجری مراسم از مهمانان خواست تا به احترام ناصر حجازی یک دقیقه سکوت نمایند و سپس از آتیلا دعوت کرد تا برای مهمانان از پدر بگوید. تنها فرزند پسر ناصر حجازی در کنار اشاره به قهرمانی ها و برتریهای اخلاقی پدر ، از مقاومت و ایستادگی ناصر حجازی در مبارزه با بیماری سختش سخن گفت . اینکه حجازی با روحیه ای بالا و در حالیکه به گفته پزشکان زمانی کمتر از 3 ماه برای زندگی فرصت داشت ، در حدود 18 ماه با بیماری خود مبارزه کرد و از این حیث نیز الگویی برای مبتلایان به بیماریهای سختی چون سرطان می باشد. بعد از صحبتهای آتیلا ، مراسم تجلیل از 2 هنرمند پیشکسوت و مطرح تاریخ سینمای ایران نصرت اله وحدت و پوری بنایی انجام شد که یادبود اهدایی از سوی موسسه بهنام دهش پور توسط بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی در حالیکه کماکان اشک در چشمان وی حلقه زده بود ، تقدیم آنها شد که وحدت در این لحظه مجدد یادی از ناصر حجازی کرد.در این ضیافت رابطه گرم بهناز شفیعی با پوری بنایی ، فاطمه معتمدآریا و صمیمت وی با غزل ابوالفتحی که میتلا به بیماری سرطان می باشد و با روحیه ای بالا در حال مبارزه با بیماری سخت خود است ، قابل توجه بود. سال گذشته ناصر حجازی از غزل ابوالفتحی خواست تا نهایت تلاش خود را در شکست بیماری داشته باشد و غزل بخوبی ازعهده انجام این مهم برآمده است .

در پایان خانواده و مدیریت پرتال شخصی ناصر حجازی ضمن سپاس و قدردانی از برخورد گرم و صمیمانه عوامل و زحمتکشان موسسه بهنام دهش پور ، آرزوی تداوم فعالیتهای آنان با انرژی مضاعف در راستای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان را دارد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    67 4
    ناصرحجازی در قلب همه است .روحش شاد.
  • علیرضا IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    35 0
    که باور میکند افتادن سرو تناور را. به خدا همیشه در قلب مایی.
  • سدارتي IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    12 1
    هرگز نميرد آنكه دلش زنده شد به عشق.
  • حامد IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    14 1
    ناصر خان همیشه در قلب همه ایرانیان باوجدان و شرافتمند !!!
  • محمد IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    18 1
    نفسم ميگيرد در هوايي كه نفسهاي تو نيست هرگز فراموشت نخواهيم كرد ناصرخان
  • مسعود IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    17 1
    گلبرگ مغرور... تو زنده‌ای
  • aliferikenari IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    16 1
    اسطوره جاوید اخلاق ومنشت همیشه دریادماست .روحت شاد