محمد خزاعی دبیر سی‌امین جشنواره فیلم فجر در نشست خبری توضیحاتی را در مورد فیلم‌های مسئله‌دار این دوره از جشنواره ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، خزاعی یکشنبه نهم بهمن‌ماه در جمع اهالی رسانه حاضر شد و در مورد فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» ساخته روح‌الله حجازی گفت: «تعدادی از فیلم‌ها به بخش خارج از مسابقه اضافه خواهند شد که از میان آنها می‌توان به «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» اشاره کرد. اما فیلمی اگر در بخش مسابقه حذف شود به دلیل نرسیدن و یا مشکلات دیگری به این بخش اثر دیگری اضافه نمی‌شود»
 
دبیر جشنواره با اشاره به فیلم جدید ایرج طهماسب گفت: ««کلاه قرمزی و بچه ننه» نیز هم اکنون در مرحله فیلمبرداری است و بعید به نظر می‌رسد به جشنوراه برسد.»
 
دبیر جشنواره درباره «قلاده‌های طلا» گفت: «سرنوشت فیلم «قلاده‌های طلا» از دست اداره نظارت و ارزشیابی خارج است و باید سازمان‌های دیگر درباره آن نظر دهند. برخی از عوامل فیلم حتی از اینکه من دبیر شدم دلخور شدند. اما به هر حال ما برای ساخت این فیلم تلاش کردیم و امیدوارم مشکل فیلم حل شود.»
 
او همچنین درباره فیلم «بی‌خود و بی‌جهت» ساخته عبدالرضا کاهانی گفت: «این فیلم اصلاحات زیادی ندارد. باید یک صدا برای آن بگذارند. پلان و فریمی قرار نیست حذف شود. من فیلم را دوستدارم و کار خوش ساختی است. امیدوارم مشکل «بی‌خود و بی‌جهت» تا فردا حل شود.»
 
متن کامل نشست خبری دبیر سی‌امین جشنواره فیلم فجر را اینجا بخوانید.
 
57243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =