عضو حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: همه در هر مسئولیتی که دارند باید وظیفه خود را در قبال انتخابات بدانند و بر طبق وظیفه خود عمل کنند تا دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بهانه‌ای برای مداخله و ایجاد اخلال در انتخابات مجلس نهم نداشته باشند.

محمدرضا اعتمادیان در گفت‌وگو با خبرآنلاین با اشاره به تلاش‌های دشمن برای مخدوش نشان دادن انتخابات مجلس نهم گفت: مهم‌ترین راهبرد دشمن برای دست‌اندازی در این انتخابات، کمرنگ نشان دادن مشارکت مردم و تلاش برای جلوگیری از مشارکت حداکثری در انتخابات است.

اعتمادیان با تأکید بر لزوم ایجاد نشاط سیاسی در میان مردم و بویژه جوانان برای شرکت فعالانه در انتخابات تصریح کرد: لازمه ایجاد تحرک و التهاب سیاسی در جامعه آن است که همه دست‌اندرکاران انتخابات، از مردم گرفته تا مسئولان و نامزدها، اختلافات جزئی و بی‌اهمیت را کنار بگذارند و در سایه نظام جمهوری اسلامی اتحاد و وحدت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی افزود: همه در هر مسئولیتی که دارند باید وظیفه خود را در قبال انتخابات بدانند و بر طبق وظیفه خود عمل کنند تا دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بهانه‌ای برای مداخله و ایجاد اخلال در انتخابات مجلس نهم نداشته باشند.

اعتمادیان وظیفه مردم و مسئولان را خدمت در راه خدا عنوان کرد و ادامه داد: رای دهندگان و رای گیرندگان انتخابات، همه و همه باید به خاطر خدا و برای رضای خدا جلو بروند، اگر همه کارها به خاطر خدا باشد، به نفع نظام اسلامی نیز خواهد بود و اگر هدف منفعت شخصی و سودجویی باشد، همگی به خدا باخته‌ایم.

این عضو حزب موتلفه رعایت اخلاق سیاسی و اسلامی را در تبلیغات نامزدهای انتخابات ضروری دانست و تأکید کرد:  نامزدهای انتخابات باید در عرضه خود به مردم، راستگو و امین باشند و بیش از توان و استعداد و امکان خود، وعده ندهند و بازنمایی دروغین و اغراق شده‌ای را از خود به نمایش نگذارند.

وی افزود: نامزدهای انتخابات باید به شعور و اراده مردم در تصمیم‌گیری اعتماد کنند و در تبلیغات انتخاباتی حقوق و شأن رقبای انتخاباتی خود را حفظ کرده، از تجاوز به حریم دیگران و توهین و کوباندن رقبای خود پرهیز کنند.

اعتمادیان شرکت آگاهانه در انتخابات را تکلیف شرعی همه مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: مردم در قبال نظام و انتخابات وظیفه دارند سوابق و ویژگی‌های نامزدهای انتخابات را به درستی بررسی و تحقیق کنند و با کسب آگاهی درست و متقن، به نامزدی رأی دهند که توان خدمت به نظام و مردم را داشته باشد. چراکه هر رأی می‌تواند در سرنوشت انتخابات و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب موثر و سرنوشت‌ساز باشد.

محمدرضا اعتمادیان، عضو حزب موتلفه اسلامی در شورای مرکزی استقبال از امام خمینی (ره) عضویت داشته است. وی  در ایام تبعید امام (ره) به عراق وظیفه انتقال پیام شهید مطهری به امام را برعهده داشته است. پس از انقلاب به پیشنهاد شهید رجایی و اصرار شهید بهشتی مسئولیت اداره سازمان اوقاف را به جای عسگراولادی که باید به عنوان نماینده به مجلس می‌رفت، برعهده گرفت. اعتمادیان سابقه فعالیت در سمت مشاور محمدخاتمی و محمود احمدی نژاد را در کارنامه خود دارد. وی در دوران ریاست جمهوری آیت الله خامنه‌ای در سمت معاون نخست وزیر وقت فعالیت کرده است.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =