ایسنا نوشت:<BR>

333  تن از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتي شريف كه از دوستان و همسنگران شهيد مصطفي احمدي‌روشن هستند، در نامه‌اي به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي اعلام کردند، ذر‌ه‌اي از آرمان‌هاي شهيد احمدي‌روشن در ساختن ايراني آباد و مستقل کوتاه نخواهند آمد.
متن كامل اين نامه به همراه اسامي امضاءكنندگان نامه به شرح ذيل است:
باسمه‌تعالي
محضر مبارک حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي
رهبرحكيم انقلاب اسلامي
با سلام و تحيات؛
شهادت دوست و همسنگر دانشگاهي‌مان مصطفي احمدي‌روشن، داغي بود كه ناپاك‌ترين دشمنان اين سرزمين بر دل ما نهادند؛ مصطفاي شهيد كه ما دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتي‌شريف از نزديك شاهد شخصيت والا، توانمندي علمي و روحيه ولايي او بوده‌ايم، اكنون در جايگاهي قرار دارد كه همواره آرزوي آن ‌را داشته است. اينک غم هجرت او هرچند سنگين و جانكاه است، اما عزم ما را بر ادامه راهي که او جان خود را بر سر آن گذاشت، جزم‌تر کرد. با خون اين شهيد، انقلاب جهاني ما تاييد شد؛ روزگاري حضرت روح‌الله خطاب به دشمن فرمود: «بکشيد ما را، ملت ما بيدارتر مي‌شود» و ما امروز مي‌گوييم «بکشيد ما را، ملت جهان بيدارتر مي‌شوند». آري! مقياس جهاني ايران امروز، پژواك جهاني مي‌طلبد.
امروز که فضاي دانشگاهي را نظاره مي‌کنيم مي‌بينيم خيل جوانان نسل ما، مصطفي احمدي‌روشن را الگوي خود مي‌دانند و از او با عنوان «علم‌الهداي نسل سوم» ياد مي‌کنند، جمع زيادي از دانشجويان دانشگاه شريف و ساير دانشگاه‌ها درخواست تغيير رشته به گرايش‌هاي هسته‌اي مي‌دهند و هسته‌هاي خودجوش دانشجويي در اقصي نقاط كشور براي اين علم‌الهداي نسل سوم بزرگداشت مي‌گيرند، گويي مدت‌هاست او را مي‌شناسند؛ همين نشانه از نتايج سحر کافي است تا انديشمندان و نخبگان جامعه، به مفهوم «انقلاب دائمي» و «رويش انقلابي نسل‌ها» ايمان بياورند و از جوانان نسل سوم عقب نمانند که: «عاقل را اشارتي بس است».
دولت‌هاي جنايتكار آمريكا، انگليس، اسرائيل و ايادي داخلي آن‌ها با خود مي‌پندارند با حذف جهادگران عرصه علم و فناوري مي‌توانند خللي در مسير پيشرفت ملت ايران وارد كنند، اما ما دوستان و همدرسان مصطفي با صداي بلند اعلام مي‌كنيم، هزاران مصطفي احمدي‌روشن در ايران آماده پيوستن به كاروان سرخ شهدا هستند و پاسخ اين ترور از سوي جامعه دانشگاهي، پيشرفت‌هاي پي‌در‌پي و غافلگيركننده علمي خواهد بود.
و اما واكنش مردم؛ بي‌شك ملتي كه فرهنگ شهادت دارد با ريختن خون هر شهيد ميهن، مصمم‌تر از قبل قدم در عرصه‌هاي مسؤوليت‌هاي ملي و اجتماعي مي‌گذارد و دشمن دنياپرست سال‌هاست كه از درك اين حقيقت عاجز است. از اين روست كه اين زمزمه را در ميان جوانان، پيران، پدران و مادران و در کوچه و خيابان از همسايه و آشنا و غريبه، از بازاري و مهندس و راننده تا معلم و كارمند و کارگر مي‌شنويم که ملت ايران جواب خون «شهيد هسته‌يي» را در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند خواهد داد. در 22 بهمن با «فريادهاي بلندتر» و در 12 اسفند با «راي به شهداي هسته‌يي».
رهبر حکيم انقلاب!
ما جوانان پرورش‌يافته انقلاب اسلامي، فرزندان شما و همسنگران و دوستان مصطفي در دانشگاه صنعتي‌شريف، با شما پيمان مي‌بنديم که ذره‌اي از آرمان‌هاي شهيد عزيزمان در ساختن ايراني آباد و مستقل کوتاه نخواهيم آمد و متحد و يکصدا به نبرد با آمريکاي جنايتکار ادامه خواهيم داد؛ ان‌شاءالله.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =