فارس نوشت:

رویترز اعلام کرد به دنبال تاکید رهبر انقلاب ایران بر ادامه فعالیت های هسته ای و تلافی به موقع تحریم ها قیمت جهانی نفت از مرز 112 دلار در هر بشکه گذشت.
 روز جمعه پس از آنکه رهبر معظم انقلاب ایران، هشدار داد ایران به موقع تحریم نفتی را تلافی خواهد کرد، بهای نفت خام برنت به بیش از 112 دلار در هر بشکه افزایش یافت.

بر اساس گزارش رویترز رهبر انقلاب ایران همچنین گفت، تهران تسلیم فشارهای بین المللی برای دست کشیدن از فعالیت های هسته ای اش نخواهد شد. ایشان که در جمع نماز گزاران در دانشگاه تهران سخن می گفت، اظهار داشت: «تحریم ها هیچ تاثیری بر اراده ما در ادامه مسیر هسته ای مان نخواهد داشت...در پاسخ به تهدید تحریم نفتی و جنگ، ما تهدیدات خودمان را در موقع مناسب اعمال می کنیم.»

بر اساس این گزارش، بهای نفت برنت در چهارمین روز متوالی با 33 سنت رشد مواجه شد و به 112 دلار و 40 سنت در هر بشکه رسید. در همین حال بهای نفت خام آمریکا نیز با 50 سنت افزایش به 96 دلار و 86 سنت در هر بشکه رسید.

در همین حال فاصله بهای 2 شاخص اصلی بازار نفت در 14.54 دلار در هر بشکه ثابت ماند. این در حالی است که فاصله بین دو شاخص اصلی بازار نفت در فصل گذشته به 16 دلار در هر بشکه رسیده بود.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    14 3
    زنده باد رهبر.زنده باد سرافرازی ایران ما.
  • احمد IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    13 4
    وعده خدا: نصر من الله و فتح قریب روزی رو میبینم که این مدعیان پوشالی چنان به خاک مذلت بنشینند که هر لحظه برای پابوسی ایران رو غنیمت بشمرند.