سه نامه فرضی را از کارتابل دبیر جشنواره فیلم فجر کش رفته ایم که خواندنش خالی از لطف نیست. بی مقدمه و بدون شرح بخوانید:

نامه شماره یک:
جناب آقای خزاعی
دبیر محترم سی امین جشنواره فیلم فجر
 با سلام
احتراما بدینوسیله به استحضار می رساند بنده همسایه دست راستی خانه پسرخاله یکی از مسوولان هستم و بدینوسیله مراتب گلایه مندی خود را از نحوه توزیع ناعادلانه کارت جشنواره ویژه برج میلاد اعلام می دارم. با عنایت به آنکه همسایه دست چپی ایشان همچون بسیاری دیگر از همسایه های پسرخاله های برخی مسوولان از کارت سینمای برج میلاد موسوم به رسانه ها برخوردار است، خواهشمند است دستور فرمایید بنده و متعلقان نیز از این کارت بهره مند شویم. پیشاپیش از دستور مساعد جنابعالی کمال تشکر را دارم.
با تجدید سپاس و احترام
همسایه دست راستی پسر خاله یکی از مسوولان
 

پاراف نامه شماره یک:
برادر روابط عمومی
سلام علیکم
از آنجا که رعایت عدالت در تمامی شوون جامعه، از اوجب واجبات است مقتضی است برای این برادر یا خواهر ارجمند کارت صادر شود. ضمنا  با توجه به نزدیک شدن نمایش فیلم های پر طرفدار، لازم است در اسرع وقت، ساز و کار های لازم برای جاگرفتن همه صاحبان کارت سینمای برج میلاد روی  صندلی ها کف زمین و کنج دیوارهای این سالن سینما اتخاذ شود.
خزاعی
 

نامه شماره دو:
جناب آقای خزاعی
دبیر محترم سی امین جشنواره فیلم فجر
با سلام و احترام
از آنجا که خوشبختانه امسال به عینه شاهد آن هستیم که برای نخستین بار تمامی دارندگان کارت سینمای برج میلاد از محقان و واجدین شرایط دریافت این کارت هستند و طبق وعده شما جز اهالی رسانه، هنرمندان و مرتبطین به هنر سینما کسی کارت برج میلاد را ندارد و خوشبختانه امسال هیچ چهره غریبه ای به چشم نمی خورد، و با عنایت به آنکه شعار بر حق جنابعالی شفافیت در تمام مراحل بوده، ضمن تشکر فراوان خواهشمند است دستور فرمایید برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از شایعات نامربوط ، اسامی تمامی صاحبان کارت به همراه دلیل اخذ کارت، در رسانه ها اعلام عمومی شود.
با تشکر
احقر
منتقد فضول و طرفدار دبیر
 

پاراف نامه شماره دو:

برادر روابط عمومی
با سلام
پیشنهاد خوبی است. ما که خوشبختانه حسابمان پاک است. برای آنکه مشت محکمی بر دهن یاوه گویان ومنتقدان فضول بزنیم لازم است حتما لیست مورد اشاره منتشر شود.
محمد خزاعی
 

  نامه شماره سه؛ گزارشکار:

از: دبیر جشنواره فیلم فجر
به: مقام بالاتر
با سلام و تحیت

پیرو دستور جنابعالی در خصوص انتخاب برج میلاد برای رسانه ها و تاکید حضرتعالی برای پر جمعیت تر شدن آن و صدور کارت برای خیلی ها، به استحضار می رساند دستور انجام شد و به قدری کارت، صادر شده که اگر کسی به جای یکساعت زودتر، پنجاه دقیقه زودتر از ساعت نمایش فیلم به سالن برسد باید روی زمین بنشیند و یا ایستاده فیلم ببیند. این امر به گرما و اعتبار جشنواره کمک شایانی خواهد کرد که قطعا محصول دستور حکیمانه حضرت عالی است.
بدیهی است رهنمودها و امعان نظر جنابعالی راهگشا خواهد بود.
من الله التوفیق
محمد خزاعی
دبیر سی امین جشنواره فیلم فجر 
 

پاراف گزارشکار:

برادر خزاعی
علیک سلام
رویت شد. موید باشید.
امضا: مقام بالاتر
رونوشت: بایگانی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =