سیاوش اکبرپور مهاجم تراکتورسازی تبریز معتقد است که تیمش می‌تواند اختلاف سه امتیازی با صدرجدول را از بین برده و صدرنشین شود.

به گزارش خبرآنلاین؛سیاوش که امسال جزو بازیکنان تأثیرگذار تراکتور بوده است معتقد است که جنگ قهرمانی بین سپاهان، استقلال و تراکتور خواهد بود. با اکبرپور در مورد شرایط تراکتور، باخت استقلال در دربی و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم و او به سوالات خبرآنلاین پاسخ داد.
بازی با نفت تهران چطور بود؟
ما خوب بازی کردیم و تا دقیقه 70 به هدفی که خواستیم رسیدیم. متأسفانه روی اشتباه فردی خودمان گل مساوی را دریافت کردیم ولی با این حال معتقدم هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و می‌توانیم اختلاف 3امتیازی با سپاهان و استقلال را جبران کنیم.
نظرت در مورد بازی این هفته مقابل نفت آبادان چیست؟
نفت آبادان تیم بسیار خوبی است و فکر می‌کنم بازی سختی داشته باشیم. آنها در خط حمله خیلی خوب هستند ولی ما تحت هر شرایطی باید 3امتیاز را بگیریم خصوصا اینکه این یک بازی خانگی است.
از فونیکه سی نمی‌ترسید؟
مگر صدام است که از او بترسیم؟! من گفتم که صنعت نفت خط حمله خوبی دارد ولی ما هیچ ترسی نداریم. در ضمن تراکتورسازی هم بهترین مدافعان ایران را دارد و امیدوارم به خوبی حریف خود را کنترل کنیم.
فکر می‌کنی در نهایت چه تیمی قهرمان شود؟
پیش بینی خیلی سخت است ولی استقلال، سپاهان و تراکتور برای قهرمانی تلاش می‌کنند. حالا باید دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
امسال مثل اینکه از سرمای تبریز خیلی اذیت شدید، درست است؟
سرمای تبریز امسال از مهرماه آغاز شد و این موضوع تأثیر منفی در روند تیمی ما گذاشت. ما خیلی از مواقع نمی‌توانیم تمرین تاکتیکی انجام دهیم و در خیلی از بازی‌ها هم شرایط زمین چمن بسیار بد بود. شما دیدید که تیم ما در زمین چمن ورزشگاه آزادی چگونه مقابل پرسپولیس و استقلال بازی کردیم.
دربی را دیدی؟
بله دیدم. البته من کارشناس نیستم که نظر بدهم ولی به عنوان یک بازیکن باید بگویم که استقلال فقط به غرورش باخت. آنها می‌توانستند خیلی راحت بازی را کنترل کنند ولی این اتفاق نیفتاد. در فوتبال حتی امکان دارد که در ثانیه‌های آخر نتیجه عوض شود.
خیلی‌ها معتقدند پرویز مظلومی مقصر است. نظر تو چیست؟
من در جایگاهی نیستم که در مورد کادرفنی استقلال نظر بدهم ولی معتقدم نمی‌توان به مظلومی خرده گرفت.
از باخت استقلال ناراحت شدی؟
به هر حال من چند سال در استقلال بازی کردم و با باخت این تیم ناراحت می‌شوم. مطمئن باشید اگر یک روز در تراکتور نباشم نتایج این تیم هم برای من مهم خواهد بود.
 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =