فیلم سینمایی «پل» به کارگردانی تینا پاکروان به تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی ساخته شد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم از هفدهم بهمن‌ماه مقابل دوربین فرشاد خالقی رفت و فریدون جیرانی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.
 
پاکروان تاکنون به عنوان مجری طرح، مدیر تولید، بازیگر، برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و ... در فیلم‌های مختلف همکاری داشته و با فیلمسازانی همچون مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، محمدرضا ورزی، ضیاءالدین دری و... کار کرده است.
 
 
شقایق فراهانی
 
از فعالیت‌های دیگر پاکروان می‌توان به تدریس، انتشار کتاب و نقد و ترجمه در مطبوعات و برگزاری نمایشگاه عکس اشاره کرد. او دارای لیسانس کارگردانی سینما از دانشکده سینما تئاتر است و تحصیلات تکمیلی سینما را در دانشگاه UCLA گذرانده است.
 
 
داریوش کاردان
 
در خلاصه داستان فیلم «پل» آمده است: «محله‌ای به وسیله یک پل از شهر اصلی جدا و بین دو منطقه شهرداری قرار گرفته که متعلق به هیچکدام نیست. پل لغزنده و نهر زیر آن آلوده و دردسر ساز است سه پسر بچه برای حل مشکل محله دست به کار می‌شوند.»
 
 
اکبر معززی
 
فرشاد خالقی مدیر تصویربرداری، آرش قادری فیلمنامه‌نویس، بهزاد مصلح تدوین، محمدرضا قومی طراح چهره‌پردازی، کتایون اعظمی طراح صحنه و لباس، امین میرشکاری صدابردار همزمان و مجید مظفری، شقایق فراهانی، زهیر یاری، اکبر معززی، امیریل ارجمند، امیر دژاکام، داریوش کاردان، مهدی صباغی، کیانوش گرامی، مسعود سخایی و... بازیگران این فیلم هستند.
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =