ایسنا نوشت:

اسماعیلی رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: 2320 شعبه اخذ رای امروز آماده شده تا مردم استان آرای خود را به صندوقها بیاندازند.

وی افزود: در شهرستان مبارکه، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و 64 شعبه اخذ رای در این شهرستان به صورت مکانیزه رای‌گیری را برگزار می‌کنند. در شهرستان اصفهان 75 کاندیدا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و با احتساب انصراف اعلام شده در استان تا شب گذشته، 193 کاندیدا با یکدیگر رقابت می‌کنند.در کل استان اصفهان 3 میلیون و 94 هزار و473 نفر واجد شرایط رای هستند.

اسماعیلی گفت: با افرادی که از شب گذشته به طور غیرقانونی برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود پیامک ارسال می‌کردند، برخورد می‌شود چرا که زمان تبلیغات در حین انجام این کار به پایان رسیده بود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه هم گفت: امروز شعب ویژه و قضات کشیک آماده رسیدگی به تخلفات احتمالی در مرحله رای‌گیری هستند.

مجتبی ملکی با اشاره به وظیفه دستگاه قضایی در انتخابات اظهار کرد: امروز که روز برگزاری انتخابات است در دادسرای کرمانشاه شعب ویژه و قضات کشیک آماده رسیدگی به تخلفات احتمالی مرحله رای‌گیری هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم که شاهد هیچ‌گونه تخلفی در امر رای‌گیری نباشیم اما چنانچه تخلفی مشاهده شود بدون شک قاطعانه برخورد خواهیم کرد، یادآور شد: بحمدالله تاکنون هیچ‌گونه مورد تخلفاتی مشاهده نشده است.

 /29212 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =