در باغ سبز «بهشت درآمدها»ی کارکنان وزارت نفت، دو روزی است که از سوی برخی نمایندگان در لابه​لای مذاکرات علنی، اندکی گشوده شده و مهر تاییدی بر شایعات مختلف زده می​شود.

به گزارش خبرآنلاین، دریافت حقوق و مزایای کلان کارکنان وزارت نفت، همواره در افواه عمومی مطرح بوده و کم و بیش در میان حرف​های مردم عادی نیز شنیده می شود. حرف​هایی که این روزها با مستنداتی از سوی نمایندگانشان در صحن علنی مجلس تکرار می شود.
احمد توکلی نماینده تهران یکی از این نمایندگان بود که از دریافت حقوق ماهیانه 13 میلیون تومانی کارمندی سخن گفت که 15 روز در تهران است و 15 روز در مناطق عملیاتی مشغول به کار است. اما کار تخصصی نمی کند و در منطقه عملیاتی هم در اتاقی زیرباد کولر می​نشیند!
حسن کامران نماینده اصفهان هم که بارها نسبت به تبعیض میان کارکنان وزارت نفت با دیگر وزارتخانه​ها انتقاد کرده بود، یکباره گفت: مگر کارکنان این وزارتخانه تخم دو زرده می​کنند که دیگران نمی​کنند؟ اگر بحث بر سر این است که آنها انفال را از زمین استخراج می​کنند، خب استخراج از معادن دیگر هم انفال است. حتی چاه کندن و بیرون آوردن آب از دل زمین هم انفال است. چرا یک کارمند وزارت نیرو که با خطر برق گرفتگی و ... مواجه است، چنین حقوق کلانی نمی گیرد اما کارمند وزارت نفت باید بگیرد؟
علیرضا محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس هم گفت: چرا همه چیز در نفت استثنا است؟ یکباره آن را حاکم بر ما کنید و تمام! همه کارگران از این مصوبه تبعیض آمیز مجلس گلایه خواهند کرد. وی افزود: اسمش صنعت ملی نفت است، اما کار را یکجا می دهند به خارجی​ها!!
مذاکرات مجلس در این خصوص –ماده 10 طرح قانون وزارت نفت- دو روز کاری مجلس را به خود اختصاص داد و سبب شد که رئیس مجلس بگوید: «این ماده 10 چیز عجیب و غریبی شد!»
پس از این مذاکرات نمایندگان این متن را مصوب کردند که «نظام​های اداری آن دسته از کارکنان که در واحدهای عملیاتی و تخصصی وزارت نفت شاغلند با رویکرد حفظ نیروی انسانی متخصص، تابع آیین نامه خاص وزارت نفت و تایید معاونت نیروی انسانی و خارج از قانون مدیریت خدمات کشوری باشد».
به این ترتیب نمایندگان این حقوق و مزایای ویژه را از دیگر کارکنان ستادی وزارت نفت سلب کرده و افزایش حقوق آنها را تابع قانون مدیریت خدمات کشوری کردند.
/1729
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 102
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    من مهندس نفت هستم . در مورد حقوق ماهیانه 13 میلیون تومانی نظري ندارم! اگر اينگونه است كه واقعا بي انصافيست. اما ميدانم حقوق كاركنان نفت در مناطق گرمسير جنوب واقعا پايين است و هيچ كس حاضر نيست در اين گرما و آلودگي شديد كار كند .انجام كارهاي سخت و خطرناك هم كه با اكثر كاركنان عملياتي نفت همدم ميباشد. خطر انفجار شديد، گاز گرفتگي ، آتش سوزي ، صداي شديد ،مواد سمي ، پاشش اسيد و حتي اشعه راديو اكتيو شبانه روز در كمين آنها هستند. تا كنون نيز آمار تلفات از اين حوادث بسيار بالا بوده است. حالا اگر دوست داريد شما هم بيايد در شركت نفت كار كنيد!
    • فرضي IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
      در جواب حسن كامران نماينده اصفهان ميخوام بگم اولا تمام كاركنان نفت كه اينجوري حقوق نميگيرن فقط مديران ارشد هستن كه كه شايد با مزاياي خاص ديگه اي هم كه دارند بيشتر از اين هم بگيرن .ثانيا نود درصد كاركنان با توجه به شرايط سخت كاري از قبيل آلودگي صد برابر هوا در عسلويه نسبت به نهران (تحقبقات اين ادعا دو سال پيش در روزنامه همشهري چاپ شد)و خطرات خاص سكوها ي نفتي و در معرض اشعه هاي پرتو نگاري بودن و دوري از خانواده ها و ... روزگار مگذرانند. ثانيا آقاي كامران شما چرا دنبال اين نيستي كه حقوق كاركنان مشاغل سختي همچون حفاران معادن و كاركنان برق و ...رو افزايش بدي ؟ حالا كه عده اي زحمت كشيدن و جلو افتادن اين كار رو برا ما انجام بدن شما مخالفت ميكنين.من احتمال ميدم اگه از وزارت هاي مثل برق و غيره بخوان
    • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
      براستی حقوق شاغلین در مناطق عملیاتی کم است
    • بدون نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
      به نظر میرسه که کارمندان شرکت نفت به طور خود جوش دارند نظر میدهند و به نظرات هم رای میدهند تا جو را عوض کنند!
    • علی A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      30 11
      من مهندسی شیمی دارم و حاضرم تمام خطرات رو با جون و دل بکشم بیام
    • فریبا IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
      14 13
      سلام حال شما چطوره وای به جان خودم حاضرم با تمام این سختیاش از استانداری بیام شرکت نفت خواهش میکنم منو راهنمایی کنید ...ارشد اقتصاد محض هستم ساکن اصفهانم
    • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      10 5
      احتمالا همشهریتون هم بخاطر شما داره چوب بی عدالتی به کارکنان صنعت نفت میزنه خانم زیر کولرنشین استانداری
  • يا حسين IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    جرا حقوق يكي دونفر از مديران رده بالا را به پاي همه افراد زحمتكش نفت ميگذاريد .حقوق اكثريت افراد نفت از خيلي از وزارتخانه ها هم كمتر است تا جائي كه اين وزارتخانه از رتبه يكم در سال 57 در حال حاضر به رتبه 21 در بين ادارات دولتي ، بانكها و نيروهاي نظامي و ... رسيده است . لطفا ساعت كاري يكسال يك كارمند آموزش و پرورش را با يك كارمند وزارت نفت نيز مقايسه كنيد . و خيلي چيزهاي ديگر است و نبايد يكرفه به قاضي رفت !! ضمنا ما خود نيز با حقوق بالاي اين باصطلاح مديران مخالفيم ( البته اين قشر در تمام ادارات يافت ميشوند )
    • لیلا IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
      48 26
      شما هم گشتی بیچاره تر از اموزش پرورش پیدا نکردی ؟
    • بی نام RO ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      17 9
      ببینید که کارمندان شرکت نفت چقدر پر تلاش و بی وقفه دارند در مناطق عملیاتی و بی وقفه دارند کار می کنند که اصلا وقت ندارند اینجا کامنت بگذارند و به کامنت ها امتیاز بدهند
    • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
      1 0
      لیسانس کامپیوتر با 3 سال سابقه کار در تهران ماهی 8 میلیون میگیره
  • بدون نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    75 24
    بخوربخور خیلی جاها هست متاسفانه... هیچوقتم ریشه کن نمیشه... مثل گرسنگی و بیکاری که هیچ وقت ریشه کن نمیشه...
    • بی نام RO ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      4 11
      آقای کامران راست میگه،من رفیقم با لیسانس کامپیوتر با 6 سال سابقه کار داره ماهی 7/5 میلیون تومن می گیره تازه داره تهران هم کار میکنه تازه شاکیه که حقوقش نسبت به همکار هایش کمه،در ضمن این به جز ناهار روزانه شان است که شاهانه است و این که از کلی مراکز اقامتی و سیاحتی با قیمت بسیار ارزان استفاده می کنند مثل پیست آبعلی یا هتل شرکت نفت در تهران و .....
  • بدون نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    بنده نظرم این است که هر کس میخواهد این حقوق بالا را تجربه کند باید بیاید گرما ،شرجی،دوری از خانواده و ... دیگر را توامان تجربه کند .آیا تا به حال شده از راه دور خبر بدی را به شما بدهند و هیچ کاری از دست شما بر نیاید . حالا وجدانا بیایید و قضاوت کنید اگر شما هم از خانواده تان دور بودید باز هم همین نظر تبعیض و فلان و... را می دادید.
  • كاميار IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    83 33
    با سلام بنده با 21 سال سابقه و مدرك ليسانس در مشاغل ستادي وزارت نفت كار ميكنم ايا اينگونه افراد كه با سختي زياد و مسئوليتهاي فراوان كار ميكنند حق زندگي ندارند ايا كسي كه مشغول هدايت و برنامه ريزي كليه عمليات است نبايد حقوق مكفي بگيرد بنده با پايه حقوق 600هزارتومان و دريافتي 1300 با 100 ساعت اضافه كاري زندگي را ميگذرانم البته پس از كسورت از اين مبلغ هم كمتر ميشه قصد زير سئوال بردن مبالغ اعلام شده را ندارم چرا كه ممكن است فرد مورد نظر وام گرفته و براي يك بار همچين حقوقي را گرفته ولي بنده كه فقط كار ميكنم و امثال من كه نمونه كارمندان خادم وزارت نفت هستند در اين صنعت زيادن حيف كه نمايندگان محبوب ملت اينگونه و بدون تحقيق قضاوت مي نمايند
    • بی نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
      42 13
      آقا کامیار با سلام و عرض ادب خواهشن شما آخرین فیش حقوقیتو دوباره چک کن برادر بنده تومناطق با دیپلم مشغول هستش با 7 سال سابقه بالای 2 دریافت میکنه غیر از نفت کارت ماهانه چطور انتظار باور دارید از ملت شرمنده دوست عزیز
  • بدون نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    2ساعت نوشتم سانسور کردید......اول خودتون رو درست کنید بعد ........متاسفم که وقتمو پا این سایت تلف کردم
  • عادل IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    56 16
    جا دارد در چنين مواردي كه بعضي از نمايندگان غير منصفانه در مورد كاركنان شركت نفت غير كارشناسي و بعضا مغرضانه قضاوت ميكند كه شامل اكثريت آن كاركنان هم نميشود انتضار داريم كه وزير محترم نفت اگر در جريان است حداقل به سوالات مبهم ايشان پاسخ دهد تا برايش روشن شود و همينطور و بدون دليل با ادبيات زشت به پرسنل زحمتكش شركت نفت توهين نكند.اكثريت كاركنان شركت نفت بعلت سختي كار و آلودگي صوتي،آلودگي هوا،نوبتكاري،مواد سمي،مواد خورنده،و.....در سنين كم سلامتي خود را از دست ميدهند و آمار تلفات سالانه اين كاركنان محترم گوياي همين مسئله ميباشد.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    60 16
    اولا این حقوقها را که ما نه دیدیم نه شنیدیم، فقط میدونم همین کارشناسان نفت اگه تو هر شرکتی (خارجی یا داخلی)باشند چند برابر در آمد دارند ،از آقایون نماینده ها خواهش میکنیم علل ریزش کارشناسان کار بلد نفت رو هم بررسی کنند .تحریم که شدیم یه کاری کنید کارشناسامونم همگی برن خیالتون راحت شه.ضمنا حقوق پایه کارشناس در نفت در بدو استخدام حدود 300 هزار تومان میباشد.همین کارشناس اگه تو قرارگاه خاتم کار کنه حداقل 2 برابر حقوق میگیره.
    • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
      1 1
      اتفاقا همین کارشناسای نفت که میگید تو خارج کشور حقوقشون بیشتره من چند تاشونو از نزدیک میشناسم که با همین توهم مهاجرت کردند و بعدش متوجه شدند که حتی به درد مرتب کردن لباس در فروشگاه هم نمیخورند و دست از پا درازتر برگشتند.
  • بدون نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    28 56
    چرا یک کارمند وزارت نیرو که با خطر برق گرفتگی و ... مواجه است، چنین حقوق کلانی نمی گیرد اما کارمند وزارت نفت باید بگیرد؟ از بی کفایتی وزرای نیرو طی چند سال اخیره من یکی از مهندسان وزارت نیرو هستم و در یکی از نیروگاه ها مشغول می باشم بماند که چقدر در معرض چیزهای زیان آور هستم اما حقوق و پاداش های ما چند ماه به جند ماه به تاخیر می افتد. مبلغش هم خیلی عادی می باشد این همه تبعیض چرا؟؟؟
  • جواد IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    28 10
    بابا چرا مرغهای بیچاره رو بد نام میکنید؟؟ مگه مرغها در قبال تخمه دو زرده تا حالا چه انتظاری از ما داشتن؟؟؟؟
  • كاميار IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    33 4
    نميدونم چرا دردلهاي ما رو نمينويسين تا نمايندها بدونند
  • شهريار IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    79 16
    بايد به آقاي حسن كامران بگم اكر خود ايشان همت مي كردند و به جنوب سري ميزدند فقط سر ميزدند و نه اينكه كار كنند مطمئنا ايشان بجاي تخم دو زرده مي زاييد
  • پتروشيمي بندر امام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    95 17
    آقا جان بنده يك مهندس هستم با 24 سال سابقه كه در بهره برداري كار مي كنم يك سئوال دارم از آقاي كامران نماينده محترم اصفهان. بچه هاي من كه برزگ شدند و بايد از نظر تحصيلي در يك محيط بهتر زندگي كنند تا از نظر اجتماعي و تحصيلي پيشرفت كنند تا كي بايد در يك شهرك بدون امكانات زندگي كنند در صورتيكه شما بچه هاي خود را به بهترين مدارس ميفرستيد.من و امثال من و خانواده هايمان تا كي خاك عراق و عربستان را بخوريم و بعد از 24 سال اجازه انتفال دريافت نكنيم.چه كسي گفته حقوق پرسنل نفت بالاست ؟ من نمي خواهم اسم سازماني را بياورم ولي مطئن هستم خود مي دانيد از نظر رتبه حقوقي وزرارت نفت رتبه چندم را دارد.ضمن اينكه ادبيات بكار برده شده نه در شان يك نماينده مجلس است و نه در شان پرسنل وزرات نفت چه شمال و چه جنوب
  • بدون نام IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    12 27
    خوب خدا را شکر که لااقل یکی این چیز ها را زیر سوال می برد .
    • بدون نام IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
      9 2
      منظورتون واضح نیست.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    68 18
    بنده با 14 سال سابقه خدمت در مناطق عملياتي جنوب و مدرك ليسانس مهندسي پايه حقوقم 550هزار تومان هست كه ضرب در ضريب جنوب برابر 2.2 بشود ميشود يك ميليون و دويست و ده هزار تومان آيا با توجه به شرايط عملياتي جنوب(بدي آب و هوا، گرما، بعد مسافت و ...) و شرايط كاري(خطرات اتش سوزي، انفجار، آلودگي صوتي و ...) اين ميزان حقوق، حقوق بالائي است و كفاف يك خانواده چهار نفري را ميكند؟ لطفا" حقوق 13 ميليوني يك يا چند نفر نور چشمي را به حساب پرسنل زحمت كش نفت نگذاريد .
  • بدون نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    13 28
    خیلی مسخره است که وزرات نفت و شرکت نفت اساسنامه ندارند
  • بدون نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    12 43
    هرشغلی خطرات خاص خودش داره این توجیه خوبی نمی تونه باشه وتنها دلیلی که توجیه کننده چنین حقوق های را ،حقوق های 15 میلیونی می توانند باشند ای کاش کشور ما نیز اختلاف در امد ها چنین فاحش وظالمانه نبود
  • بدون نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    58 15
    مناطق عملیاتی نفت مانند عسلویه محلی سخت و طاقت فرسا است و ساعت کاری نیز در طول سال نسب به جاهای دیگر مانند آموزش و پرورش بسیار بالاست. استخدام در نفت برای هر ایرانی آزاد است آنهایی که میگویند نفتیها تخم دو زرده میگذارند خودشان چرا در این مناطق نمیروند کار کنند !
  • بدون نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    21 4
    با سلام من کارمند بخش تحقیقات یک شرکت در گوشه ایران هستم و بعد از چندین سال کار که الحمدالله همچنان با قدرت ادامه می دهم بدنبال راه کاری هستم که 100 میلیون تومن در سال آینده درآمد داشته باشم ! البته راهش چیست نمی دانم.
  • مرتضی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    34 13
    متأسفانه شایعات همیشه وجود دارد. لطفا حقوق بدو استخدام یک نفر فوق لیسانس فنی شرکت نفت را که در سال 90 معادل 344000 تومان است با حداقل حقوق کارگر تأمین اجتماعی مقایسه کنید. ضمنا در شرکت نفت آنقدر کار زیاد و طاقت فرساست که هیچ کس با این حقوق نمی ماند. اکثر نخبه ها بعد از 3-4 سال کار می روند. در ضمن محض اطلاع عمده کارهای تخصصی وزارت نفت در ستاد بوده و بدون وجود نیروهای ستادی امکان هماهنگی و کنترل مناطق عملیاتی غیر ممکن می باشد.
  • احمد IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
    57 15
    بابا جان ما تو عسلويه كار مي كنيم دو هفته كار يك هفته استرحت همه خانواده ام با مشكل روحي مواجه شدند صداي دهل از دور خوش است به ما ماهي يك ميليون نيم ميدند ولي تو قطر روبروي ما حقوق ماهي 8 هزار دلار معادل 16 ميليون تومنه. اين آقا خوشش بوده اين حرفا را زده بياد يه چند وقت جنوب كار كنه تا بفهمه حقوق چنده مزايا چنده و هزار مصيبت ديگه.وا اسفا به ما كه اينقدر نمايندگان آگاهي داريم.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
    61 10
    آواز دهول از دور خوش است . هر كه دارد هوس كربو بلا بسم اله ، كاركنان نفت در مناطق جنوب پول خون خودشون را ميگيرند تا امثال اين آقايان كلفت شود ، كاركنان نفت بقول خودت با اين وضع حقوقي تو خرج زندگي روزمره مثل بقيه مانده اند ، مرد باشيد به بقيه برسيد و حداقل پائين ترها را به اينها برسانيد نه اينها را بدبخت تر كنيد .
  • عباس IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
    47 10
    اگر منصفانه قضاوت شود كار كنان وزارت نفت در هنگام استخدام از مراحل مختلفي مي گذرندتا استخدام شوند يعني از نظر تخصص از خيلي از افراد ديگر بالا تر هستند ومهارت و سختي كار انان مي طلبد كه مزاياي بيشتري را دريافت نمايند خوبست افرادي كه از شريط كار انان خبر ندارند فقط يكروز بروند در مناطق دريايي ويا اهواز كار كنند بعد قضاوت كنند از انگذشته حقوق بالا را وزرا و معاونين ميگيرند نه كاركنان واسلام
  • پارسی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
    47 8
    با تبریک فراوان به مردم اصفهان به خاطر داشتن چنین نماینده فهیمی جناب کامران من خودم ازکسانی هستم که در منطقه جنوب کشور به صورت اقماری کار میکنم . شمابه جای اینکه با این ادبیات زشت ورکیک حرف بزنید بهتر ه به عنوان مثلا یه نماینده یه کمی اطلاعات خودتون رو بالا ببرید و به صرف شنیدن بعضی حرفها و دید گاههای اشتباهی از سالهای قبل دنبال کارکنان زحمتکش وصبور وزارت نفت بوده این توهین ها رو به این عزیزان نکنید.
  • بدون نام IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
    14 51
    من یک مهندس متالورژی هستم که در اصفهان شاغلم و ماهی 400 هزارتومان درامد دارم، آیا این انصاف است؟ من حاضرم به عسلویه بروم و ماهی یک میلیون درامد داشته باشم امام متاسفانه در انجا هم کار نبوده است، این دلایل که سختی میکشند و اینها بهانه است، دولت باید قانون یکسان سازی رواجرا کند، متاسفانه در وزارت نیرو هم حقوق و مزایا بسیار بالاتر از جاهای دیگر است، به خدا اینها باعث اختلاف طبقاتی است
    • علي IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
      53 14
      دوست عزيز الان 9 ساله كه تو نفت كار مي كنم، عزيزاني زيادي مثل شما رو ديدم كه حاضرا حقوقشون 1/3 بشه ولي يه جاي خوب كشور زندگي كنند نه تو جنوب با آلودگي شيميايي، گرما، گرد و خاك و نبود امكانات مناسب زندگي و اجتماعي. البته همه دوست دارن كه حقوقشون زياد بشه ولي تحمل كردن اين شرايط هم به اين آسونيا كه فكر مي كني نيست. در ضمن چرا ما بايد سر حرف نسنجيده يك نماينده تو سر هم بزنيم؟ چرا صورت مساله رو پاك مي كنيم؟ حتي اگر حقوق يك ارگان خوب باشه (كه نيست) چرا بقيه نبايد مثل اون بشن؟ در عوض دوست داريم اونو هم مثل خودمون خراب كنيم. البته اين خصوصيتيه كه نشان از ضعف اخلاق ما داره و خيلي از ماها مردم عزيز ..... ازش بي بهره نيستيم.
  • اسي IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
    44 9
    بنده يك مهندس با 24 سال سابقه در مناطق عملياتي ماهشهر و عسلويه هستم نماينده محترم اصفهان ايا دماي 500درجه وفشار100 بار ميدونه چيه؟الودگي 100برابر تهران چطور؟ هر كسي حس ميكنه اجحاف شده لطف كنه يك سري به خانواده هاي كاركنان اقماري بزنه تا مفهوم افسردگي را بفهمه من حاضرم در تهران كار كنم ولي انتقالي ممنوعه/
  • محمد IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
    37 7
    واقعا از آقاي كامران با حدود 18 سال سابقه نمايندگي تو مجلس گفتن اين حرفها خيلي بعيده.پايتخت نشين شدي از حال و روز مردم جنوب خبر نداري.به شما ميگن نماينده مردم بايد از مردم دفاع كنيد نه از دولت.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    9 11
    سلام بنده مهندس سيستمهاي راداري شركت فرودگاهها هستم و در عمليات اين شركت 22سال است خدمت مي كنم در اين شرايط تحريم و نبود پرسنل متخصص در اين رشته با چنگ دندان سيستم هاي راداري و ناوبري را سر پا نگه داشته ايم و هر روز مراقبت پرواز گزارش از سلامت پرواز مي دهد بي انكه اسمي از ما ببرد. اما كسي دنبال حق حقوق ما نمي رورد دست اون مسئول دلسوز درد نكند كه حق پرسنل نفتي را گرفت
  • كبري IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    23 6
    هيچكس در نفت اين حقوق راندارد مگر اقازاده باشد.بنده با 14 سال سابقه ومدرك فوق ديپلم فقط يك ونيم ميليون ميگيرم انهم در هواي 50درجه جنوب (بصورت اقماري) . كامران سري به سكوهاي دريايي وخشكي ومناطق عملياتي آغاجاري و مسجد سليمان و اهواز...........بزنيد وسپس در مورد كاركنان زحمتكش و بدون ادعاي نفت كه در خط مقدم توليد هستند نظر بده
  • احمد IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    10 16
    من داراي مدرك فوقليسانس هستم ومد ت 15 سال در صنايع فولاد اهواز در واح فولاد سازي كار ميكنم واز نظر سختي شغل جز سخترين مشاغل هستم ودريافتي من با پاداش وهضافه كار مكزيمم 2300000 استدر صورتيكه هيچ امكاناتي هم نداريم چر ا بايد اينقدر اختلاف حقوق بين كاركنان دولتي باشد
  • بدون نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    19 10
    با سلام بنده به عنوان یک کارمند مناطق عملیاتی در بخش مهندسی یک مجموعه مشغول انجام وظیفه هستم باید عرض کنم هیچ کارمندی 13 میلیون ماهی حقوق نمی گیردحتی در مدیر کلی و مدیر عاملی.ولی اینکه مطرح گردیده که سطح حقوق با دیگر وزارتخانه ها مقایسه شود این قیاس کاملاً اشتباه است..از طرفی مهمترین منبع کشور سرمایه نفت است که به دست متخصصین این صنعت حفظ می گردد لا این مهم نشانگر اهمیت این صنعت و به تبع تفاوت مزایا با دیگر سازماها و ارگانهای غیر نفتی است و این تفاوت در تمامی دنیا وجود دارد. با شرایط حقوقی حاضر باید عرض کنم بسیاری از پرسنل متخصص نفت وصنایع وابسته عزم رفتن به دیگر کشورها رادارند.آزموده را آزمودن خطایی بس گرانبهاست.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    11 17
    منهم-جوشکار-هستم-ودرمعرض-اشعه-با-حقوق-و-مزایا-ماهیانه-600000تومانپسفرق-ما-با-شما-کارکنان-نفت-چیست-دولت-و-مجلس-یکباره-بگویند-نفت-ودرامدهای-نفتی-فقط-مال-کارکنان-وزارت-نفت-است-و-خیال-همه-را-راحت-کنند
  • عبدالرزاق فروغ نيا IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    22 9
    نماينده محترم كاركنان وزارت نفت دوزرده نيستند.بنده 35سال سابقه كار دارم و مدرك دانشگاهي دارم وزير بمباران خدمت كرده و تمام اين مدت در جنوب بوده ام ودر حال حاضر در بدترين آب و هوا به صورت 14روز كار و 7 روز استراحت و با استرس كامل كار مي كنم و 10سال با اين شرايط يعني در سال فقط 3ماه واندي پيش زن وبچه ام هستم.ونصف اين حقوقي كه ذكر كرده اي نمي گيرم .شما رابيني وبين ا... حاضري با اين شرايط كار كني و آن حقوقي كه فرمودي بگيري .شرايط كار پالايشگاه با مكان ديگر تفاوت زيادي دارد استرس بزگترين عامل كاري در وزارت نفت است.كدام بازنشسته وزارت نفت بدون مريضي و بيشتر از چندسال زندگي كرده.
    • ک IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
      9 5
      آقا چه قدر سخته به آدم حقوق کم بدن ، بعد تازه 35 سال هم بدون بازنشستگی کار کنید !!!!
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
    14 7
    این آقای کامران بنگاه فرا فکنی در مجلس هستند. هیچ کارمند یا مدیری یا مدیر عاملی با کلیه مزایا این حقوق را نمی گیره. من خودم با 2 سال سابقه یک میلیون و نیم حقوق میگیرم. دوستانم با 14 سال سابقه هم دو میلیون ونیم می گیرند. از صبح ساعت 6 تا 7:30 بعد از ظهر هم سر کاریم. بیشتر ساعت کاری هم مفیده، واقعا خیلی از متخصصین که با سرمایه های ملی و بیت المال در شرکت نفت آموزش دیدند دارند از این مملکت میرند. آقای کامران ، لطفا قبل از اینکه شروع به حرف زدن کنید یکم روی حرفات فکر کن، شما با اینکه نماینده هستی ولی در حد یک مدیر دبستان هم عمل نمی کنی!
  • علی مددی IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    7 8
    بنده 25 سال در شرکت مارون کار می کنم و واقعا درود بر نمایندگان انقلابی از سر پرستان تا مدیران ارشد شرکت که هم سابقه بنده هستند بروید حقوق پایه انها را ببنید چرا روزه شک دار می گیرید و فقط اضافه کاریشان در ماه که 22 روز کاری است 120 ساعت به بالاست و تازه شبانه هم در یافت می کنند که در ماه فقط اضافه کاری کمتر از 2000000 تومان نیست اگه مایل بودید اسمشان را هم می گویم.
  • شاهد IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    17 10
    بیشتر کسانی که می گویند کارمندان شرکت نفت حقوق بالا دریافت میکننداز جمله فرهنگیان و نماینده ی محترم اصفهان وجدانا کل دریافتی ها و مزایای یک سالشان را بر کل ساعات کارکردشان در محل کار را تقسیم نمایند و با همین محاسبه کارکرد یک شرکت نفتی را درنظر بگیرند ان وقت خواهند دید که بابت هر ساعت کار چندین برابریک شرکت نفتی دریافتی دارند البته وقتی شرایط کار راهم کنار ان قرار دهیم انهاچیزی کمتراز مدیران سطح بالای وزارت نفت دریافت نمیکنند پس لطفا واقع گراباشید وزحمات کارکنان این خطه رابی ارزش وکمرنگ نفرمایید.بنده با25سال سابقه کارعملیاتی هنوز نتوانستم واسه یکبارباخانواده مسافرتی به مشهدیاشمال نمایم یاصاحب منزل مناسبی شوم.البته خداوندراشاکریم وهیچوقت ناشکری نکرده ایم وبجای قناعت حسادت نمی ورزیم.
    • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
      6 2
      مسافرت را که دروغ می گی
  • بهنام حمیدی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    16 7
    بیش از 13 سال است با مدرک مهندسی شاغل درپالایشگاه گاز سرخون و قشم بندرعباس حاضرم دسترسی به فیش حقوقی خود را در اختیار نمایندگان محترم مجلس و سایرین بگذارم و شرایط زندگی را هم ذکر نمایم مطمئنم یک نفر هم پیدا نشود که جز اسف بار صفت دیگری برای وضعیت مذکور بگوید در پست های بالاتر وضعیت بدتر است بارها مدیرعامل را دیده ام که از خستگی در ماشین اداری خوابش برده و دیر وقت تردد میکند مسئولین بیش از 12 ساعت در روز کار میکنند بیایید این فرهنگ را استقرار دهیم که بدون تحقیق قضاوت و اظهار نظر نکنیم.
  • زهرا IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    21 17
    این قدر آه و ناله کردین که اگه منم کارآموز شرکت نفت نبودم باورممی شد اما متاسفم که این قدر هم مدعی هستین من یادمه سال 84 یه حسابدار شرکت پخش حدود 500 تومن حقوقش بود حالا اگه معدلت بالای 17 بود که معادل همین هم تا 5 سال حق نخبگی می گرفتی اون موقع حقوق وزارت کار 120 تومنبود حالا خودتون قضاوت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    7 8
    مسائلی که دوستان گفتن چه مخالف و چه موافق تا حدی درست بود؛ ولی من به عنوان یک فوق لسانس مهندسی برق که برادرش در ملی حفاری به عنوان مهندس نمودار گیر و تست چاه بصورت نیروی قراردادی و نه رسمی کار کرده باید بگم حقوق نفت بالا نیست مگر اینکه شما نیروی رسمی باشی!! و اگر عملیاتی باشی باید بیابان گرد باشی و جوی که اونجا حکمفرماست فرق میکنه با بقیه جاها!!!! اگه بخواهم خلاصه کنم چند قشر در نفت خوب پول میگیرن: نیروهای رسمی و افراد باتجربه در شرکت های خصوصی. حالا برسیم به کارمندان وزارت نیرو که اونا هم مثل نیروهای پیمانی و قراردادی بی چاره وزارت نفت و حتی بدتر از اونها خیلی حقوق میگیرن. من خودم هر دوجا بودم لذا دروغ نگفتم!!!!!!
  • ارش IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    36 13
    در جواب شاهد عزیز.من یه معلم خوزستانی هستم.مدرکم فوق لیسانس دریافتی من نسبت به برادرم که تو قسمت دفتری نفت کار میکنه حدودا یک به سه است.تازه اگه پاداش و سایر مزایا مثل خونه وام بلا عوض و.... رو حساب کنیم یک به nمیشود.اگه از ابتدا می دونستم زندگیمو تو اموزش و پرورش هدر نمی دادم. وقتی حقوق خوبی نداری دو ماه تعطیلی تابستون هم به دردت نمی خوره.خداییش نباید از این درامد ملی نفت چیزی هم گیر بومی های این مناطق بیاد؟
  • علی ش IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    8 9
    الهی همه ی این آرزو به دلان را در استخدام آموزش و پرورش آن هم در زیر لوای وزارت جناب !!!!!!!!!! حاجی بابایی درآور تا از نزدیک از این همه مزایا و حقوق معلمان استفاده کنند و چند صباحی با حقوق بالا حال کنند. ارادتمندتان علی ش معلم 26 سال سابقه با کل حقوق 1200 بدون کسورات.دریافتی خالص 700تومن حاضرم حکم و فیش حقوقی هم ارایه بدم.
  • سام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    9 4
    سلام بر تمام ابرانیان زحمتکش ، من خودم کارمندم البته نه در نفت ، ماهی 800 می گیرم و اکثر کارمندارو که می بینم همشون در مضیقه هستن. بابا با این قیمتا مگه میشه زندگی کرد فقط به زور خورد و خوراکو اگه بشه جور کنیم. من دعا میکنم حقوق هممون زیاد بشه تا این قدر یک عمر در حسرت نداشته هایمان نباشیم و اونطوری که لایق ایران و ایرانیس در رفاه باشیم
  • بی نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    2 3
    من کارمند یک بانک خصوصی هستم از ابتدای امسال تا الان که 5 ماه شده میانگین با پاداش و مخلفات ماهی 1400 گرفتم و اونم با سابقه کمتر از یک سال . نمیدونم شما آقای علی با 26 سال سابقه چطور ماهی 700 میگیری
    • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
      10 17
      سلام, من هم معلم هستم حرف علی اقا کاملا درسته من با 17سال سابقه بدون هیچ وامی 850میگیرم که اگه وام داشته باشم میشه 500!!!!می خواین باور کنید یا نکنید همینه, ما معلما همیشه بدبخت بودیم, ما نه پاداش داریم نه ماموریت نه تسهیلات نه.......
  • رضا A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    27 20
    آقایون محترم چرا از چیزی که خبر ندارید الکی جو میدیدبه خدا من با 2سال سابقه کارو مدرک لیسانس در وزرارت نفت با 120ساعت اضافه کاری حقوقم به1100نمیرسه اونم بااون سختی ها وشرایط شیفت.نه تعطیلی داریم نه چیزی متاسفانه نفت فقط اسم در کرده.معلم که در سال 6ماه هم مفید سر کار نمیره چی کارمند بانک چی گیر دادید به شرکت نفت خجالت بکشید
  • اصفهانی A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    27 11
    من یک اصفهانی هستم.البته پدر من یکی از کارمندان زحمتکش شرکت نفت هستن.تا از خانواده صنعت نفت نباشی باورت نمیشه که حقوقی که در ازای شرایط کاری دشوار به یک شرکت نفتی میدن زیاد که نیست بلکه کم هم هست.البته به قول حضرت علی (ع) : حق را گو گرچه تلخ باشد.اصفهانی ها واقعاً از داشتن چنین نماینده از مردم ایران و کارکنان زحمتکش صنعت نفت عذر خواهی می کنند.آقای کامران خجالت....
  • آرش IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    10 2
    با عرض سلام و خسته نباشید ، من یه دانشجو در حال تحصیل برای کارشناسی هستم.اگه اینطور که دوستان مهندس ما گفتن حقوق ماهی 300هزارتومنه من برم مسافرکش بشم
  • یاراالله برهانی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    13 5
    سلام علیکم ابتداء خیلی متاسفام در این مملکت بدعت بدی کلنگ خورده که هر کس بخودش اجازه میده به راحتی نسبت بدیگران و یا مجموعه هایی بدون آنکه اطلاعات دقیقی داشته باشد اظهار نظر بکنند لذا با کمال احترام عرض میگردد لازمه اظهار نظر کردن مستلزم داشتن اطلاعات ملموس نسبت به موضوعی و یا نسبت بهمین حقوق نفتی نفتگازپتروشیمی که مدتهاست مورد انتقاد طبقات اقشار مختلف جامعه بوده و موجبات تاسف همکاران ما را در پی داشته. اما از آنجائیکه همکاران فهیم ما با علم به اینکه این اظهارنظرها غیر کارشناسی بوده اهمیتی به آن نداده و انجام کارشان توجه دارند , به ویژه که اکثر کارکنان عملیات اقماری بوده و حضور یک شیفت کاری در کنار همکاران ما به بینش و درک بهتر از شرایط کاری را بهمراه دارد.
  • رویا IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    12 10
    منم معلمم با یازده سال سابقه. با یک ملیون سیصد حقوق ماهانه بدون هیچ مزایاییی .l من برم کجااااااا بگمممم
  • محمد RO ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    18 4
    معذرت می خوام اما مثلا شما که تو مجلسین و ساعتی پول می گیرین آخر هم برای یک دونه رای گیری رای ممتنع می دید از باد کولر حرف میزنین . اخه اگه نفت نبود وزارتخونه های دیگه کجا بودن.
  • بی نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    16 6
    شماهايي كه اينقدر با حقوق كارمندان اقماري مشكل داريد چرا خودتون نمي ريد اونجا كار كنيد؟خيلي دوست دارم بدونم كه كدوم يك از شما مي تونه حتي سه روز تو اون شرايط كار كنه؟؟؟؟؟كدومتون ميدونيد كه دوري از خانواده چه معني داره؟چرا سطح اطلاع خودتون رو ازين حرفه بيشتر نمي كنيد بعدش بيايد نظر بديد؟كدوم از شما مي تونه همسرشو موقع بارداري تو خونه تنها بذاره؟اصلاً مي تونيد درك كنيد كه دو روز قبل از عروسيتون از ماموريت برگرديد يعني چي؟اين حقوق ها هم فقط براي تعداد انگشت شماري نورچشميه شما خودتون رو ناراحت نكنيد
  • اا A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    9 8
    شایعه نیست داداش من حقوق کارمندان وزارت نفت زیاد هست مگه اونا چیکار میکنن که ما نمیکنیم در دیگر سازمانها
  • بی نام A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    7 3
    منم معلم پاره وقتم با هفته ای ۲۴ ساعت کار و ماهی ۶۰۰حقوق اجازه بدید بمیرم پس
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    6 4
    باعرض سلام وخسته نباشی شوهرمن تو نفت مناطق مرکزی ودرقسمت بهربرداری مشغول کاره حقوقش بسیارکمه نسبت به زحمتی که میکشه جدیدا سرفه شدید میکنه وزخمهای ناجور ی روصورتش افتاده که همش ناشی از موادشمیایی آیا این انصاف چرا کسی به داد شون نمیرسه
  • بهار IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    4 1
    من دانشجو کارشناسی نفتم فکرنکنم اینجورباشه بالاخره نفته
  • پیمان IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    9 5
    برادر خانم من با 14 سال سابقه کار در پتروشیمی 12/5 ملیون حقوقشه.
  • میلاد A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    5 5
    بنده فوق لیسانس مهندس برق درتم یه هفته رفتم لاوان مناطق عملیاتی شرایط کاریش واقعا سخته و برگشتم هر چند حقوقش خوب بود . حالا دارم گروه صنعتی مپنا کار میکنم تو تهران . بابا مناطق عملیاتی هر چند بگیرند تو شرکت نفت کمه
  • کنکوری A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    3 2
    این رشته واسه یه دختر چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
  • سعید IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    6 4
    سلام .دوستان بسیاری از تحصیلکرده های ما در بدترین مناطق اب وهوایی ایران مشغول بکار میباشندوبچه های صنعت نفت فکر نکنند که فقط خودشون کار میکنند.در ضمن نفت ملی هست فقط مختص شرکت نفت نیست که قانون پرداخت هماهنگ کارکنان دولت در ان وزارتخانه اجرا نمیشود.چرا بایستیاینگونه باشد.نمایندگان باید به این تبعیض رسیدگی کنند
  • عادل A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    8 8
    من تمام نظرات نوشته شده را خواندم.عده ای که مخالف با سخنان نمایندگان نوشته بودندهمگی از کارکنان شرکت نفت می باشند این نفت که از دل زمین بیرون می آید متعلق به تمام اقشار این ملت است همه به نوعی در کاری مشغولند و هر کاری سختی خودش را دارد.چرا کارکنان این بخش از صنعت کشور جدا از سایرین باشند؟حداقل حقوق بایستی یکسان و برای همه برابر باشد.چرا کارمندان پالایشگاه ها باشگاه های اختصاصی و مکان هایی دارند که حداقل هفته ایی یک بار هفته ای یک بار به اتفاق خانواده چلو ماهیچه پنجاه هزار تومانی را به قیمت هزار پانصد تومان میل کنند و فرزند کارگر فلان کارخانه چلو ماهیچه را اسباب بازی بداند.من این ها را از خودم نمیگویم بلکه از نزدیک بواسطه ی داشتن فامیل شاغل در شرکت نفت می بینم.
  • اصغر A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    12 6
    من کارمندبازنشسته یک واحد صنعتی با 25 سال سابقه و دیپلم الان یک و نیم میلیون تومن حقوق میگیرم.یک شاغل در شرکت نفت با همین سابقه و تحصیلات کمتر از دیپلم حالا به گفته خودش 13 میلیون تومن حقوقشه. کجای این کار عدالته که اون نمیدونه کجا پولشو خرج کنه و من میدونم ولی نمیتونم.امثال منم کم نیستن. کی باید به این موضوع رسیدگی کنه؟نفت و گاز متعلق به همه مردم هست و سودش باید برا همه مساوی باشه نه اینکه اونی که اونجا کار میکنه سود ببره و مردم دیگه نگاه کنن وحسرت بخورن.نمایندگان مجلس،مسئولین مملکت آیا اینا رو میدونید و یا اینکه میدونید و خودتون رو به کوچه علی چپ میزنید؟شانس اشتغال رسمی نه قراردادی دروزارت خانه های نفت،گازوپتروشیمی مثه متولدشدن در سوئد و... برا بقیه مردم در صحرایی در وسط آفریقا.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    10 2
    دوستان ایا اب وهوای تبریز بده؟؟یه جوشکار ساده شرکت نفت 13میلیون حقوق میگیره.اینا هیچ سهام هم میدن که با پولش میشه یه اپارتمان خوب بخری.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    1 1
    یه سوال داشتم میخواستم بپرسم کسی که ازمون استخدام رو میده و پذیرفته میشه رسمی میشه یا قراردادی؟
  • علی پیروزان A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    8 3
    سلام بنده علی پیروزان کارمند شرکت نفت در خوزستان با 5 سال سابقه کار بنده میگم اینهایی که اقایون میگن واقعیت نداره هر منطقه ای یک ظریب داره که حقوق رو بالا و پایین میکنه فقط افرادی که روی سکوها هستند ضریبشون 7 هست که البته مطمئن هستم جویای کار ترین افراد هم وقتی پاشون روی سکو برسه ده برابر اون حقوق رو بگیره نمی ایسته . بنده خودم برای یک دوره 14 روزه روی سکو رفتم ولی قبول نکردم و برگشتم تا عمر هم دارم نمیرم اونطرفی در یک محیط فوق کوچک با کل لباسهای ایمنی و پوتین و کلاه و سه تا لباس زیپ بسته در شرجی و حرارتی که با برخورد افتاب به اب میخوره به ادم واقعا پولی که میگیرن حلالشون برای پشتیبانی رفتم اونجا داخل شاپ نفس نمیتونستم بکشم کل بدنم شد عرقسوز تمام کمرم پوستش کنده شد التماس میکردم که برگردم
    • نظامی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
      1 0
      دوست عزیز بنده نظامی هستم در نیروی دریایی در اطراف شما دارم کار میکنم.همه ی اون سختی هایی را که گفتید،دارم تازه فشار سیستم ارتش هم روی آن.اما حقوق بنده با درجه ستوان دومیناوبان دومو مدرک لیسانس ،در ماه فقط و فقط یک میلیون و هفتصد هزار تومانه در سال 95.
  • مهراب IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    3 10
    بالاترین حقوق در بین کارمندان دولت مربوط به کارمندان وزارت نفت است که زیر 15میلیون حقوق این افراد نیست
  • بی نام RO ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    5 2
    در مورد حقوق های نجومی و خدمات ویژه رفاهی کارکنان شرکت نفت و شرکت گاز و شرکت حفاری نیز تحقیق و گزارش تهیه شود مشخص می شود چه تبعیضی نسبت به سایر کارکنان در طول دهها سال صورت گرفته
    • بی نام A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
      0 0
      عالیه
  • مهراب A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    10 7
    به جای اینکه حقوق معلمها رو زیاد کنید کمی هم به داد شرکت نفتی ها برسید ظلمی که در این مملکت به ما کارمندان وزارت نفت میشود را هیچ رسانه ای بیان نمی کند حقوق ما فقط در ماه 15000000 تا 20000000میلیون تومان است که از همه کارمندان دولت کمتر است اصلا نمی شود با ان زندگی را چرخاند لطفا مسئولین رسیدگی کنند و به داد کارمندان وزارت نفت برسند چرا همیشه حقوق معلمین و نظامیان و سایر کارمندان دولت را زیاد می کنید ولی حقوق شرکت نفتی ها این همه کم است
  • بی نام GB ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    9 3
    مگه اضافه کاری هم جز حقوقه؟؟؟ وقتی یک کارمند نفت واقعا 120 ساعت در ماه اضافه کاری انجام میده با پایه 1.5 میلیون طبیعیه حدود 1.5 میلیون اضافه کاریش بشه الان کدوم ادراه دولتی واقعا 44 ساعت در هفته سر کار حاضر میشن ؟؟؟؟؟ هیچکدوم 44 ساعت سر کار نمیرن در حالیکه اضافه کاری هم دارن میگیرن ، از شنبه تا چهرشنبه میرن اونم از 8 تا 2 که میشه 6 ساعت در روز و 30 ساعت کار در هفته امافقط صنعت نفته که کمامان 44 ساعت در هفته رو باید بری و اگه خواستی اضافه کاری بگیری باید حتما بمونی تا اضافه کاری بگیری .
  • امیر A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    8 5
    من کارمند پالایش و پخش هستم. مدرکم کارشناس ارشد مهندسی شیمیه. پنج ساله سابقه کار دارم، و دریافتیم با احتساب اضافه کار دو میلیونو پانصد هزار تومنه. خدارو هزار مرتبه شکر راضیم و برای تموم کارمندان عزیز و زحمت کش صنعت نفت آرزوی موفقیت میکنم. دعا میکنم براتون واسه کسایی که در رطوبت 97 درصد و گرمای شدید هوا تاب میارن واسه کسایی که در واحدهای عملیاتی فشار بالا و دما بالا به استقبال خطر میرن واسه کسایی که در زندان های لوله ای اسیر هستند و موهاشونو اونجا سفید می کنند و در نهایت تا کور شود هر آنکه نتواند دید..
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    6 3
    من به عنوان کسی که ریخت و پاش های کارمندان کله گنده ی شرکت نفت و خانواده هاشونو از نزدیک دیدم این حرف و تایید میکنم. بیاید ببینید چقدر با بقیه ی مردم فرق میکنند و به همه از بالا نگاه میکنند.بیاید ببینید چقدر ملک و املاک تو جای جای ایران دارند .تو خونه ی هر کدومشون چندتا کولر روشنه چه ماشینایی زیر پاشونه...خونه های شرکتی آنچنانی آب و برق مجانی بهتر از این میشه؟؟اما کارگرای بیچاره هستند که زیر آفتاب و توی آلودگی شدید زحمت میکشن بقیه پولشو میخورن...
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    6 4
    چه اشکالی داره که کارکنانی که به قول بعضی ها 13 میلیون میگیرند. اول که با این تورم دوم هر کسی لااقل دوتا دانشجو دارد.سوم برادر و خواهر بیکار و مادر همه انتظار دارن.. ولی آقای نماینده که نشسته ای جای خنک و گاهی هم تو خوابی . خودت بگو بعد از 4 سال چه کاره میشی . فکر می کنی مردم خبر ندارن که چه پیمانکار گردن کلفتی میشی.کدام یک از نمایندها بعد 4 سال به چه کنم چه کنم افتادن. لطفا شما نمایندها ساکت.بعد شما کارکنان ارگانهای دیگر که هی میگید نفتیها حقوق زیاد میگیرند . شما هم اگر راست میگید دنبال این نباشید که حقوق بعضیها کم کنند . این چیزی به شما نمیرسه. ولی برو بگو حقوق من را زیاد کن.بعد میگن نمایندها برای مردم کاری نکردن.اگر قرار بشه بین کارکنان اختلاف بیاندازند . کلی کاره
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    7 8
    آخرش نفهمیدیم شرکت نفتیا خوب پول میگیرن یانه؟والا اگه ما تو فامیل دیدیم مهندس شرکت نفت بوشهرن وضعشون خیلی توپه چرا انکار میکنید همه مهندسا تازه اونایی که دو هفته کار و دو هفته استراحت بیشتر از ده میلیون میگیرن ،والا خانواده شرکت نفتیا همچی غرور دارن که با ی حقارتیی ب آدم نگا میکنن والا شاید درماه 20 میلیون هم بگیرن،در کل خیلی میگیرن چرا بدتون میاد
  • نگین A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    3 1
    سلام من امسال کنکور دارم رشتم ریاضیه همه میگن به هیچ دردی نمیخوره و چون دختری کلن قیدشو بزن چون تا وقتی مردا هستن به تو چیزی نمیرسه ولی من خودم مهندسی نفتو خیلی دوست دارم من مشکلی با محل کارش ندارم اینکه جنوبه و گرمه و اینا ولی خودم واقعن مهندسی نفتو دوس دارم به هرکیم میگم میگه وقتتو وقت هدر میدی میشه بگین دخترا شانس استخدام تو وزارت نفتو یا اداره هایی قبیل این دارن یا نه یا کلن اصن تغییر رشته بدم ممنون با سپاس
    • هادی A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
      2 0
      کدوم دانشگاه قبول شدی؟
    • محمد US ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
      2 0
      به نظر من به هیچ وجه نرو ،اولا که شرکت نفت و گاز هم حتی مهندس نفت نمیگیرن و بیشتر مهندس مکانیک و برق و شیمی میگیرن و دوما بیشتر مرد میخوان
  • کامران RO ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    2 6
    به همین راحتی حقوق های نجومی فراموش شد. آب از آب تکان نخورد و ....
    • بی نام RO ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
      5 2
      برخی از کارگران و کارمندان شرکت نفت و حفاری بالای پانزده میلیون تومان حقوق دریافت می کنند یارانه در یافت میکنند در مورد این عده می گویند اینها از شمول قانون استخدامی کل کشور مسثنی هستند
  • محسن A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
    3 1
    سلام من سه سال استخدام نفتم با یک سال سابقه رسمی ۴۰۰۰۰۰۰ حقوق می گیرم بنظرتون کی یه صفر جلوی حقوقم میاد
  • شهريار A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
    3 7
    تخم دو زرده اي كه اين نماينده اشاره كرده رو بايد با خودش بفرستند روي يكي از سكوهاي نفتي خليج فارس بگذارند روي لوله هاي داغ 82 درجه سانتي گراد تا هم تخم مرغ آب پز بشه هم باسن مباركش تاول بزنه. تنها در اين صورته كه مي تونه كار كردن در شرايط سخت رو درك كنه.
  • شهريار A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
    5 5
    تخم دو زرده مورد نظر اين نماينده رو بايد با خودش بفرستند روي يكي از سكوهاي نفتي خليج فارس روي لوله هاي داغ 82 درجه سانتي گراد تا هم تخم مرغ آب پز بشه هم اين آقا بدنش از گرما تاول بزنه. شايد اون موقع معني كار در شرايط سخت رو درك كنه.
  • بی نام RO ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    4 3
    برا یک بار هم که شد گروهی از نمایندها بیان خوزستان برون دکل خوشکی از نزدیک نظاره کار در شرایت سخت باشن
  • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
    8 1
    یک همسایه داریم امضا بلد نیست بازنشسته شرکت نفته 8میلیون حقوق میگیره پدر من سرهنگ ارتشه هشت سال در خط اول جنگید 1840000 حقوق میگیره با 4فرزند درس خوانده بیکار اما اون همسایه شرکت نفتی تمام پچهاش با دیپلم تو شرکت نفت مشغولند خدا لعنت کنه این عدل وانصافو اگر جنگ شد شرکت نفتیها برن جنگ ببینم میتونن
  • بی نام DE ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام کسی هست که حدودی بتونه بهم بگه حقوق یه مهندس لیسانسه ی بازنشسته شرکت نفت چقدرهست؟ممنون میشم اگ کسی اطلاعاتی داره دراختیارم بذاره
  • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    0 0
    کسی می دونه حقوق مهندس نفت شاغل در شرکت فلات قاره و روی سکوهای نفتی چقدر هست؟