۰ نفر
۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۹

العالم نوشت:

یک فعال سیاسی بحرینی ، با انتقاد از کنار گذاشتن پرونده بحرین از دستور کار اجلاس سران عرب در بغداد هشدار داد ملت بحرین در معرض کشتار جمعی از طریق استفاده از گازهای سمی و کشنده است.
علی الفایز رییس انجمن بحرینی های آزادیخواه در گفتگو با این شبکه اظهار داشت، یک سال کامل از اشغال بحرین توسط رژیم اشغالگر سعودی می گذرد در حالی که این اشغال با حمایت آمریکا، انگلیس و اتحادیه عرب صورت گرفته است.
وی تاکید کرد انقلابیون و همه نخبگان بحرینی از فرهنگیان گرفته تا پزشکان و ورزشکاران و دانشمندان مخالف اشغال کشورشان توسط رژیم آل سعود هستند.
الفایز با انتقاد از کنار گذاشته شدن پرونده بحرین از دستور کار اجلاس سران اتحادیه عرب در بغداد گفت: پرونده بحرین یکی از مهم ترین پرونده هاست و باید در اولویت دستور کار اتحادیه عرب قرار گیرد به ویژه که 70 درصد از تمام مردم بحرین احقاق خود را خواستارند.
وی با بیان این که حاکمیت آل خلیفه بر ملت بحرین ، وحشتناک ترین مصیبت ها را برای این ملت به دنبال داشته است ، خاطر نشان کرد : طی یک سال بیش از 70 نفر از مردم بحرین به شهادت رسیده و هزاران تن شکنجه و زندانی و شماری نیز از کارهای خود اخراج شده اند.
رییس انجمن بحرینی های آزادیخواه هشدار داد، در حالی که ملت بحرین در معرض کشتار جمعی با استفاده از گازهای کشنده و گازهای سمی است ، جامعه جهانی در قبال تمام جنایاتی که رژیم آل خلیفه در حق شهروندان مرتکب می شود ، سکوت پیشه کرده است.
وی تاکید کرد: ملت بحرین همچنان با حضور در خیابان ها خروج نیروهای اشغالگر سعودی از بحرین را خواستار خواهند شد و برقراری عدالت در کشور خود را مطالبه خواهند کرد.
این فعال سیاسی بحرینی در ادامه گفت: خیزش مردم و انقلابیون با کشتار و شکنجه و اخراج از کار و اشغال کشورشان و حمایت بیگانگان و اعراب از رژیم آل خیلفه متوقف نخواهد شد و مردم دست از اعتراض بر نمی دارند حتی اگر انقلاب به طول بیانجامد.
رییس انجمن بحرینی های آزادیخواه سپس با بیان اینکه انقلاب بحرین روز به روز در حال گسترش است و خشم ملت دوچندان شده است، بر پافشاری بر مردم به مطالبه حقوق خود و انتقال به مرحله برقراری حکومتی عدالت محور تاکید کرد.
الفایز از این که ملت های کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در قبال جنایاتی که بر مردم بحرین روا می شود ، هیچ گونه اقدامی نکرده اند ، ابراز تاسف کرد.26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =