رضا عنایتی می گوید همه کار کرده که در نیم فصل برگردد به استقلال اما نشده است.

میثم بهرامی: رضا عنایتی که حالا همراه با فونیکه سی در صدر جدول گلزنان است در گفت و گویی با خبرآنلاین درباره گل هجدهمش در لیگ یازدهم گفت:« راستش تقریبا فکر می کردم بازی تمام شده که پنالتی شد و بچه ها لطف کردند و گذاشتند من این توپ را بزنم. خوشحالم که در یکی از بدترین بازی های فصل مان ، بازنده از زمین بیرون نیامدیم.»
صحنه پنالتی بازی البته خیلی مشکوک بود. کم نیستند کارشناسانی که می گویند آن خطا پنالتی نبوده است. رضا در این باره می گوید:«به نظرم پنالتی بود چون بازیکن نفت روی بازیکن ما سوار شد و خودش را خراب کرد. به هر حال از این صحنه های مشکوک همیشه هست . مگر بازی مان با پرسپولیس را یادت نیست که در دقیقه 92 بازی ، داور مسابقه یک پنالتی مشکوک گرفت و ما بازی برده را مساوی کردیم؟ به هر حال فوتبال است دیگر . از این صحنه ها هم زیاد دارد. »
از رضا درباره بازی ضعیف صبا در این مسابقه می پرسیم که می گوید:« راستش واقعا روز بدی داشتیم. مشکل هم این بود که در 12 روز گذشته روی چمن مصنوعی تمرین کردیم و این حسابی خسته مان کرده است. زمین خودمان زیر کشت رفته و چاره ای غیر از تمرین روی چمن مصنوعی نداشتیم. »
یکی از دغدغه های این روزهای صبا ، حرف هایی است که سهراب بختیاری زاده گفته بود درباره پیشنهاد رشوه به بازیکنان صبا:«راستش ممکن است از این پیشنهادها بشود اما بچه های ما اصلا در این فازها نیستند. تیم امسال ما یکی از پاکترین تیم هایی است که در همه سال های فوتبالم تا به امروز دیدم. البته خیلی از بچه ها به دلیل بی پولی دارند رنج می کشند. واقعا دارند با غیرت شان بازی می کنند و تیم را در پله چهارم نگه داشته اند. بازیکنی که کل قراردادش 30 میلیون است یعنی برای اینکه یک زندگی خیلی معمولی داشته باشد به ریال ، ریال پولش نیاز دارد . حالا اگر بیش از 50 درصدش را نگرفته باشد یعنی زندگی مشکلی دارد. با این وجود بچه ها دم نمی زنند و با تمام وجود دارند بازی می کنند. دارند می جنگند تا سهمیه آسیایی را هم برای شهر قم کسب کنند.»
عنایتی در بازی با نفت ، تقابلی رودررو داشت با فونیکه سی که پا به پایش می آید برای رقابت آقای گلی . رضا در این باره می گوید:« وقتی فونیکه با گلر ما تک به تک شد یک آن دلم ریخت و گفتم کلی از من افتاد جلو. باورم نمی شد که این توپ گل نشود. البته من دارم کار خودم را می کنم. او هم برای خودش زحمت می کشد. فکر کنم با این گلی که زدم ، تعداد گل هایم در لیگ برتر به عدد 106 رسید و امیدوارم که بتوانم این روند را تا پایان فصل ادامه بدهم. تمام بچه های تیم دارند تلاش می کنند تا من برای چهارمین بار آقای گل لیگ بشوم که یک رکورد جدید است و واقعا برای این زحمتی که می کشند جا دارد از آنها تشکر کنم.»
او درباره اینکه در نیم فصل به استقلال نرفت ، می گوید:« راستش من همه تلاشم را کردم چون واقعا استقلال برایم یک عشق است. ولی خوشحالم که در این فصل یک انتخاب خیلی خوب داشتم بعد از دو یا 3 سال یک انتخاب بی حاشیه داشتم که توانست باری دیگر رضا عنایتی را به صف اول فوتبال ایران برگرداند.»
و سئوال آخر درباره قهرمان لیگ است:« روی کاغذ باید گفت سپاهان قهرمان می شود اما هنوز نباید چیزی را تمام شده دانست. استقلال هم اگر تلاش کند ، چرا که نه استقلال در شرایط سخت تر از این هم قهرمان شده. حتی اگر بازی به روز آخر لیگ بکشد!»
4141
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =