به نظر می‌رسد مذاکرات استانبول تنها به کام اسرائیلی‌ها خوش نیامده است.

مذاکرات ایران و گروه 5+1 در استانبول با توافق های جدی و عملیاتی پایان یافت.سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پایان مذاکرات استانبول در کنفرانس خبری گفت که طرفین توافق کردند با دستور کار گفت و گو برای تدوین یک مدالیته جامع در بغداد مذاکره کنند.
اما آنچنان که از اظهارنظر‌های مقامات رژیم صهیونیستی مشهود است آن‌ها از نتیجه این مذاکرات راضی نیستند. یک روز پس از این مذاکرات ایهود باراک گفت که اسراییل تضمین کرده که به ایران حمله نخواهد کرد. این تنها اظهار نظر مقامات رژیم صهیونیستی نبود. به تازگی ژنرال بنی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، در مصاحبه‌ای گفت: «اگر لازم باشد، ارتش این کشور آماده انجام عملیات در ایران است.» بنی گانتس در گفتگو با روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت گفت: «اسرائیل معتقد است که ایران هسته‌ای واقعه بسیار بدی خواهد بود. جهان و اسرائیل باید این امر را متوقف کنند و ما طرح خود را برای این کار آماده می‌کنیم.»
گانتس همچنین با بیان این مطلب که اسرائیل تنها کشوری است که کسانی که آن را تهدید به نابودی کرده‌اند در حال ساختن لوازمی برای این منظور هستند، افزود: «این امر به این معنی نیست که ایدو (فرمانده نیروی هوایی اسرائیل) را همین الان به ایران می‌فرستم.»
بنی گنتس در این گفت و گو به تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی علیه ایران اعتراف کرده  و گفته است عملیات مخفی اسرائیل علیه دشمنانش در جهان «ده‌ها درصد، حتی بیشتر» افزایش یافته است و تقریبا لحظه‌ای وجود ندارد که اسرائیل در مکانی در جهان دست به عملیات نزند.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =