۰ نفر
۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷

علی فتح الله زاده باید از استقلال برود. این خواست هیات مدیره دولتی تیم محبوب پایتخت است.

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که علی فتح الله زاده در ماه های اخیر به دنبال راهکاری بود تا سال بعد از میان یک مربی سرشناس خارجی یا امیر قلعه نویی به راهکاری برسد که استقلال پرستاره اش این قدر نوسان نداشته باشد به یکباره خودش هم از سوی هیات مدیره تیم دور خورد و شرایط به گونه ای شد که اعضای هیات مدیره به دنبال گزینه ای جدید برای جایگزینی مدیر تیم باشند. این اتفاقات درست در سال 91 کلید خورد . جایی که سبب شد تا مدیر استقلال در روزنامه اش به فکر نشان دادن واکنش های مردمی در حمایت از خود باشد.(اینجا) این روند اما در 4 هفته پایانی لیگ قوت گرفت و ابتدا مسئولان سازمان ورزش نام قریب را برای این سمت معرفی کردند اما او دعوت به همکاری در استقلال را رد کرد. (اینجا) بعد از این بود که درست در روز بازی استقلال و شاهین ، رئیس هیات مدیره استقلال با کاظم اولیایی جلسه گذاشت و این خبر رسانه ای شد تا خیلی از بازیکنان تیم تمرکز شان را برای بازی از دست بدهند و حاصل این اتفاق ، تساوی تلخ برای آبی ها در بوشهر شد. (اینجا) . فتح الله زاده که کم کم پی برده بود ، با این روند به سمت خروج از باشگاه پیش می رود در مصاحبه ای گفت:چقدر سخت است مرا 4 بازی تحمل کنید؟ (اینجا)

تساوی استقلال در بازی با شاهین ، تراکتور را از آنها پیش انداخت ، امیر قلعه نویی هم که آلترناتیو همیشگی استقلال است در این روز با بنر هوادارانش ، تبدیل به حاشیه ای جدید شد برای استقلال. (اینجا) تصمیم هیات مدیره استقلال در برگزاری جلسه با نامزد جدید مدیریت تیم در روز بازی ، موجی از انتقادها را به همراه داشت. ( اینجا) جالب اینجا بود که فتح الله زاده در نظرسنجی های مختلف هم گزینه محبوب استقلالی ها برای اداره تیم بود. ( اینجا) 

مدیر استقلال اما به خوبی می داند که باید در پایان فصل از این تیم برود و برای همین است که می گوید:« می روم اما زود بر می گردم.» ( اینجا) و جالب تر اینکه کاظم اولیایی هم پروسه کاری اش را برای سال بعد آغاز کرده است. (اینجا)

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =