ایسنا نوشت:

مصطفی دنیزلی می‌گوید هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس کم کاری نکرده‌اند، بلکه برنامه فشرده مسابقات آن‌ها را خسته کرده است. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه‌آهن در هفته‌ سی و سوم لیگ برتر اظهار کرد: ما خود را برای چهار بازی مهمی که در پیش داریم، آماده می‌‌کنیم که دو بازی در لیگ و دو بازی هم در لیگ قهرمانان است. ابتدا بازی‌های لیگ را در پیش داریم. پس از این که بازی‌های لیگ تمام شد آمادگی خودمان را برای فصل بعد با مدیریت باشگاه در میان می‌گذاریم.
وی ادامه داد: پس از بازی‌های لیگ به امارات خواهیم رفت و برای صدرنشین در گروه تلاش خواهیم کرد. راه‌آهن تیمی است که چهار ـ پنج بازی آن را دیده‌ام و استحقاق راه‌آهن حضور در این رده از جدول نیست.
دنیزلی با بیان این که سعی می‌‌کنیم در بازی مقابل راه‌آهن ناراحتی هواداران را برطرف کنیم گفت: هواداران پرسپولیس واقعا لایق خوشحال شدن هستند. بنابراین فردا تلاش می‌‌کنیم که آن ناراحتی که برای دیدار بار الهلال درست کردیم را برطرف کنیم.

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس پرسید پس از چند بازی گذشته و شکست‌های متوالی پرسپولیس برخی از افراد شائبه کم کاری بازیکنان این تیم را مطرح کرده‌اند که وی پاسخ گفت: موضوع کاملا مشخص است. بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می‌کنند برای اولین بار است که با چنین تقویم فشرده ای روبرو هستند، به طوری که ما به طور متوسط هر چهار روز یک بار بازی داریم. بنابراین اگر بازیکنانتان خیلی با کیفیت نباشند، ممکن است به مشکل بخورید. طبیعی است که بازیکنان ما به دلیل ترافیک زیاد بازی‌ها خسته هستند که این موضوع در این بازی با الهلال هم کاملا مشخص بود. مثلا بازیکنانی مثل پولادی و شیث رضایی که کمتر از سایر بازیکنان به میدان رفته بودند، آمادگی بیشتری داشتند. ضمن این که گرم بودن فصل و از دست دادن آب و نمک بدن باعث می‌شود بازیکنان هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی دچار افت شوند.

وی افزود: لیگ ترکیه هم امسال تقویمی مشابه ایران داشت که تمام 18 تیم حاضر در این لیگ هم در این باره به سختی شرایط اذعان می‌کردند. با این حال شرایط ما هر طوری که باشد باید لیگ را به پایان ببریم و این که برنامه‌ریزی ما برای فصل بعد چگونه باشد هنوز مشخص نیست، اما اگر برنامه لیگ برای فصل بعد به همین صورت باشد، مجبوریم بازیکنان بیشتر و با کیفیت بالاتری را جذب کنیم.

سرمربی 62 ساله پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اعلام این موضوع که 10 بازیکن پرسپولیس باید در پایان فصل از این تیم برود، باعث شد بازیکنان بی‌انگیز شوند، گفت: خیر من این طور فکر نمی‌کنم. راجع به این موضوع گفتم که آن تعداد از کل تعداد بازیکنان باید کنار روند. با این حال نظر افراد محترم است.

مصطفی دنیزلی در ادامه درباره این موضوع که علی کریمی پس از بازی الهلال گفته بود فصل بعد از پرسپولیس می‌رود، گفت: او چنین چیزی را به من نگفته است و اگر الان بخواهم چیزی در این باره موضوع بگویم، اشتباه است. من پس از بازی با فولاد لیست بازیکنان مورد نظرم را برای فصل بعد خواهم گفت.

خبرنگاری از دنیزلی پرسید، امروز به نظر گرفته می‌آیی؟ اتفاق خاصی افتاده؟ که وی پاسخ گفت: من پس از بازی با الهلال خیلی ناراحت بودم و به همین خاطر الگوی بد شدم. از آنجایی که من در تمام طول زندگی کاری‌ام همیشه مدعی بودم و برای موفقیت می‌جنگیدم، امسال تیمم این طور نبود و به همین خاطر یک مقدار شرایطم متفاوت است. با این حال امیدوارم که این وضعیت درست شود.

دنیزلی درباره صحبت‌های علی دایی که گفته بود «اگر کارنامه خود را با دنیزلی مقایسه کنیم متوجه می شویم که حق انتقاد از او نداریم» گفت: نمی‌خواهم با کسانی که از من انتقاد کرده‌اند وارد بحث شوم. اگر به کارنامه من در 20 سال گذشته نگاه کنید، سال‌هایی بود که خیلی موفق بوده‌ام و همچنین سال‌های بود که تیمم زیاد خوب کار نکرد. همیشه منتقد و برعکس آن کسانی که شما را حمایت می‌کنند، وجود دارد، اما همه در انتقاد کردن از من آزاد هستند. من برای تمام این نظرات ارزش قائلم و اگر موضوعی وجود داشته باشد که بتوانم استفاده کنم، این نظرات را مورد ارزیابی قرار می‌دهم. طبیعتا فکری می‌تواند مهم باشد حال چه علیه من باشد و چه به سود من.

از سرمربی ترک تبار پرسپولیس درباره منع حضور دروازه‌بان‌های خارجی در لیگ برتر پرسیده شد که وی گفت: این که چرا چنین تصمیمی گرفته شده را نمی‌دانم. دروازه‌بان گلزن دو پست خیلی مهم در فوتبال هستند. این دو پست بیشتر از سایر پست‌های فوتبال جوانان را به سمت فوتبال سوق می‌دهد و آن‌ها برای این که خود را مثل بازیکنان این دو پست بکنند، تلاش زیادی می‌کنند. بنابراین وقتی الگوهای خوبی در این دو پست وجود داشته باشد، باعث پیشرفت فوتبال می‌شود، به همین خاطر نمی‌توانم علت این تصمیم را درک کنم. در حال حاضر شش ـ هفت دروازه‌بان خوب در ایران وجود دارد، اما کافی نیست.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد از مربی بدنساز استفاده می‌کند یا خیر؟ گفت: در گذشته در همه تیم‌هایی که بودم، همیشه یک مربی بدنساز داشتم. استفاده از مربی بدنساز به این موضوع بار می‌گردد که لیگ چه زمانی شروع می‌شود و چه زمانی به پایان می‌رسد. اگر این تاریخ‌ها مشخص شود، ما هم می‌دانیم که چطور از مربی بدنساز استفاده کنیم، اما با وجود این که امسال در پرسپولیس مربی بدنساز نداشتم، سال بعد یک مربی را برای این کار استخدام خواهم کرد.

دنیزلی همچنین درباره رابطه خود با باشگاه پرسپولیس و مدیران آن گفت: شرایط کاری خوبی داریم . برخی از مواقع مشکلاتی وجود دارد که این مسایل طبیعی است. اما هیچ وقت موضوعی نبوده که آزار دهنده باشد، به همین خاطر جا دارد از رویانیان و هیات مدیره برای فراهم کردن این شرایط تشکر کنم.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =