ایسنا نوشت:

تهيه‌كننده و كارگردان مجموعه نمايشي «چشماتو نبند» در شبكه آموزش سيما از حضور بيش از 200 كودك در اين مجموعه‌ي نمايشي خبر داد و گفت: اين مجموعه‌ي نمايشي تركيبي از پلاتوي عروسكي و مستندهاي نمايشي است كه توسط بچه‌هايي با سنين پنج تا 10 سال بازي مي‌شود.


امير مشهدي عباس ابتدا درباره ويژگي‌هاي مجموعه نمايشي «چشماتو نبند» اظهار كرد: ويژگي اول اين است كه ما تاكنون مستندي براي كودك و نوجوان كه خود كودك و نوجوان در آن بازي كنند، نداشته‌ايم. ويژگي دوم نيز اين است كه اين مجموعه‌ي نمايشي به دغدغه‌هاي واقعي بچه‌ها پرداخته است؛ به مسائل ريز بچه‌ها مي‌پردازد و حرف كلي نمي‌زند.


وي در ادامه درباره‌ي موضوع اين مجموعه‌ي نمايشي توضيح داد: «چشماتو نبند» به موضوعات مختلفي كه دغدغه‌هاي خردسالان است مي‌پردازد دغدغه‌هاي روزمره‌اي كه پاسخ پرسش‌هايشان را با ديدن آن بگيرند برنامه شامل دو بخش عروسكي و مستند نمايشي است كه در بخش عروسكي، «اين ور» و «اون ور» دو عروسك پلاتوهاي عروسكي هستند.


مشهدي عباس با بيان اينكه اين مجموعه در مراحل پاياني تصويربرداري است و تاكنون 70 قسمت از آن آماده شده است، خاطرنشان كرد: اين برنامه قرار است از ابتداي تابستان تا اواسط مهر ماه ادامه داشته باشد.

اين كارگردان درباره‌ي عنوان «چشماتو نبند» خاطرنشان كرد: اين عنوان خطاب به كودك و خردسال است يعني اينكه چشمايت را به روي حقايق و اتفاقاتي كه در اطراف خودت مي‌افتد نبند.
 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =