ایسنا نوشت:

یک عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی ضمن این‌که حزب متبوعش را یک جریان با نشاط سیاسی خواند، اعلام کرد:ممکن است یکی از اعضای برجسته حزب به عنوان رئیس جمهور به میدان بیاید.
حبیب الله عسگراولادی با بیان این‌که احزاب معمولا با برگزاری مجمع عمومی به منظور انتخاب اعضای شورای مرکزی و مسئولین جدید رده‌های حزب در پی نو شدن و بازخوانی عملکرد خود هستند، گفت:افق حرکت ما در حزب موتلفه بسیار روشن است.
وی افزود: حزب طی پنج دهه حیات گذشته خود همیشه در مسیر تحول و پیشرفت بوده است، سرنوشت حزب توسط اعضای آن رقم می‌خورد، تمام تصمیمات در حزب با رای گیری اعضاء در یک محیط صمیمی و مردم سالارانه صورت می‌گیرد. ممکن است در مجمع عمومی آینده همین روند کنونی با همین کادر رهبری مورد تایید قرار گیرد و ممکن است تغییر پیدا کند، همه چیز بستگی به رای و اراده اعضاء دارد.
وی هم چنین در خصوص نگاه حزب موتلفه به انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز اظهار کرد:اعتنا به مساله انتخابات در کشور مورد توجه هر حزبی است طبیعی است ما در انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری که سال آینده برگزار می‌شود، گوشه چشمی داشته باشیم و ممکن است یکی از اعضای برجسته حزب به عنوان رئیس جمهور به میدان بیاید و یا ممکن است، از یکی از نامزدهای مطرح با ورود به ائتلاف‌های پیش رو حمایت کنیم و در هر حال این موضوع بستگی به رای و اراده اعضای حزب دارد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =