فارس نوشت:

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدام پیمانی صندوق تامین اجتماعی از فردا آغاز می‌شود.
جذب 5 هزار و 777 نفر نیرو در تأمین اجتماعی در راستای تکمیل بخشی از نیروهای مورد نیاز در بخش درمان و بیمه صندوق تامین اجتماعی انجام می‌شود.

از مجموع افراد قابل جذب در این آزمون، سه هزار و 13 نفر اعم از پرستار، بهیار، کمک بهیار و ماما در مراکز درمانی تازه تأسیس تأمین اجتماعی و همچنین برای تکمیل کادر بخش‌های تخصصی اضافه شده به بیمارستان‌ها به کار گرفته می‌شوند.

2764 نفر از پذیرفته شدگان این آزمون نیز در بخش بیمه ای جذب خواهند شد که با توجه به افزایش تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و پیش‌بینی‌ افزایش بیشتر بیمه‌شدگان در سال جاری با جذب این افراد کمبود نیرو در بخش بیمه‌ای مرتفع می‌شود.

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این آزمون از طریق سایت صندوق تامین اجتماعی به آدرس www.tamin.ir و www.sso.ir از فردا، 11 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا 21 خرداد ماه ادامه دارد. در روزهای 23 و 24 خرداد ماه پرینت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی صادر می‌شود.

لازم به ذکر است، آزمون استخدامی تامین اجتماعی روز پنجشنبه 25 خرداد ماه همزمان در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

در گروه پزشکی و دندانپزشکی سهم سؤالات اختصاصی 70 درصد و سوالات عمومی 30 درصد و تاکید بر روی تخصص کاربردی و عملی افراد است. در گروه غیرپزشکی نیز سهم سؤالات تخصصی 60‌درصد و سهم سؤالات عمومی 40 درصد است.
 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =