مازیار فلاحی که بیشتر با آهنگ‌ها و ترانه‌هایش برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی به شهرت رسیده است، بار دیگر با آثار عاشقانه‌اش در تهران کنسرت می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، این آهنگساز و خواننده از 22 تا 24 خرداد،کنسرتی را در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار کرد که به دلیل حضور گشت ارشاد در برج میلاد حاشیه ساز شد.

او حالا قرار است روز های 8 و 16 تیر نیز در این مکان روی صحنه برود.


او در این کنسرت، مجموعه موسیقی و ترانه‌های فیلم‌ها و سریال‌های خود را به همراه قطعات آلبوم «قلب یخی» اجرا خواهد کرد.


ریتم‌های آرام آهنگ‌های مازیار فلاحی در کنار مضمون عاشقانه ترانه‌هایش، او را به خواننده‌ای صاحب سبک در موسیقی پاپ ایران تبدیل کرده که اجراهای زنده‌اش همیشه فضایی احساسی و پرشور داشته است.


از آنجا که مازیار فلاحی علاوه بر خوانندگی، آهنگساز، ترانه سرا و نوازنده چیره دستی نیز هست، آثارش از یک همخوانی مناسب موسیقایی و محتوایی بهره‌مند هستند و با ملودی‌های تازه و گوش نواز خود، بار معنایی کلام را به بهترین وجه به مخاطب منتقل می‌کنند.


در اجراهای زنده نیز، طراحی صحنه گیرا و متناسب با قطعات به همراه شور و احساسی که او در خوانندگی و نوازندگی از خود نشان می‌دهد، کنسرت‌هایش را به تجربه‌ای دلچسب تبدیل می‌کند که همیشه از سوی علاقمندانش با استقبال روبرو می‌شوند.

 

 مازیار فلاحی همیشه کنسرت هایش را با شور و احساسات فراوان اجرا می کند


مازیار فلاحی این روز‌ها علاوه بر تمرین با گروه نوازندگانش برای برپایی کنسرت، در حال آماده سازی دومین آلبوم خود نیز هست که به احتمال زیاد آخر شهریور منتشر می‌شود.


مجید عبدی، مدیر اجرایی موسسه هنری «آوای فروهر» درباره آلبوم تازه این خواننده می‌گوید: «در این مجموعه 10 تا 12 قطعه ارائه می‌شود که تمام آن‌ها جدید هستند.»


او با اشاره به اینکه قطعات این مجموعه توسط مازیار فلاحی، پوریا ربیعی و امیر توسلی تنظیم شده‌اند، می افزاید: «تمام آهنگ‌های این آلبوم از ساخته‌های مازیار فلاحی است و اشعار آن بجز دو ترانه که یاحا کاشانی سروده، متعلق به خود خواننده است.»


عبدی تاکید می‌کند: «همان طور که توانستیم کنسرت‌های مازیار فلاحی را با وجود تمام حاشیه‌ها بر اساس برنامه روی صحنه ببریم، امیدواریم آلبوم تازه این هنرمند را هم طبق زمان بندی پیش بینی شده، به موقع منتشر کنیم.»

 

طراحی صحنه کنسرت‌های مازیار فلاحی متنوع و متناسب با قطعات اجرا شده است


اگر کنسرت خرداد مازیار فلاحی با حضور پررنگ گشت ارشاد در برج میلاد حاشیه‌هایی را به دنبال آورد، این روز‌ها انتشار بدون اجازه یک قطعه از ساخته‌های این خواننده در فضای مجازی نیز خبر ساز شده است.
 

ترانه «لعنت به من» که توسط مازیار فلاحی برای فیلم سینمایی «نامزد آمریکایی من» با کارگردانی داوود توحید پرست ساخته و خوانده شده است، در حال حاضر از پرمخاطب‌ترین قطعات موسیقی در فضای مجازی به شمار می آید.


در حالی که فیلم سینمایی «نامزد آمریکایی من» بعد از 4 سال هنوز روی پرده نیامده و ترانه «لعنت به من» هم هنوز تنظیم نهایی نشده، انتشار بدون اجازه این قطعه مورد اعتراض مازیار فلاحی قرار گرفته است.


اوایل هفته آینده، این آهنگساز و خواننده به خبرآنلاین می‌آید تا در گفتگویی، در باره کنسرت و آلبوم آینده خود توضیح دهد.

عکس ها: فاطمه رحیمی
57245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    25 6
    مازیار از با سواد ترین خواننده های موسیقی پاپ ایران است
  • پریسا US ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    24 3
    فوق العاده است
  • مرندی IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    15 11
    چطور مازیار فلاحی پشت سرهم کنسرت می دهد و بعضی ها دو سه سال باید تو نوبت بمانند ؟
  • مهدیه IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    3 1
    آهنگ های آقای فلاحی خیلی با احساسه براشون آرزوی موفقیت میکنم و بهشون خسته نباشید میگم.
  • حسام ملاقاسمی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    7 2
    نهایت احساس وعشق در این صدا نهفته است واقعاً دمتگرم
  • مریم IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    5 0
    عشق است مازیارفلاحی
  • fatemeh IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    1 0
    آهنگ های مازیار فلاحی فوق العاده است. من واقعا مازیار فلاحی رو دوست دارم.