«آموزش تصویری اتوکد 2012» اثر فاطمه‌ سادات رستگار به بازار کتاب آمد که به گفته مولف آموزش دو بعدی و سه بعدی اتوکد، جدید بودن مطالب و همچنین کاربردی بودن آن‌ها، از ویژگی‌های این کتاب است.

فاطمه‌السادات رستگار در گفت‌وگو با ایبنا، کتاب «آموزش تصویری اتوکد 2012» را چهلمین اثر خود دانست و درباره ویژگی‌های کتاب جدیدش گفت: در این اثر، آموزش دو بعدی و سه بعدی به صورت کاملا کاربردی آمده است و کاربر عادی هم می‌تواند بدون نیاز به حفظ کردن قواعد و فرمول‌های موجود، روش‌های استفاده از این نرم‌افزار را به طور کامل و کاربردی بیاموزد. کتاب‌های بسیاری برای آموزش اتوکد در بازار وجود دارند که تعداد صفحات آن‌ها زیاد است اما مطالب غیرضروری فراوانی در آن‌ها آورده شده. در این اثر کوشیدم دستورهای مفیدی را برای کاربر معمولی بیاورم تا مخاطب بعد از به پایان رساندن کتاب، بتواند نکاتی را که لازم دارد اجرا کند.

 


رستگار مدرس دوره‌های ICDL در مجتمع‌هاهی فنی و حرفه‌ای استان تهران است و معاونت فناوری اطلاعات تعدادی از مدارس ابتدایی را در راستای طرح هوشمندسازی مدارس بر عهده داشته است.

 

نویسنده کتاب «همه‌کاره کامپیوتر» منبع خود را در نگارش کتاب «آموزش تصویری اتوکد 2012»، نرم‌افزارهای مختلف، کتاب‌های مرجع و همچنین تجربیات خود و آموزش‌هایی که در این زمینه دیده است، معرفی کرد. وی تفاوت اتوکد 2012 را نسبت به نسخه قبلی‌اش بسیار چشمگیر عنوان کرد و گفت: نسخه جدید بسیار جامع است و ایراداتی که پیش از این در این نرم‌افزار وجود داشت تا حد زیادی برطرف شده است.

 


رستگار تاکنون آثاری چون «خودآموز سریع اینترنت»، «خودآموز سریع هک و ضد هک» و «خودآموز سریع نصب نرم‌افزارهای کاربردی» را تالیف کرده است. «آموزش تصویری اتوکد 2012» اثر فاطمه‌السادات رستگار در 250 صفحه، با شمارگان هزار نسخه و به بهای هشت هزار تومان از سوی انتشارات الماس دانش منتشر شده است.

 


ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.


6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
    3 2
    این نرم افزارها نیازی به آموزش ندارند
  • تاریانا GB ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
    2 2
    من دانشجوی رشته عمرانم این نرم افزار نیازی به آموزش نداره خودتون سریع یاد میگیرید در ضمن در خود نرم افزار آموزش داده شده