استقلال با برگزاری ادامه لیگ برتر موافقت کرد

سرپرست تیم استقلال گفت: اگر مسئولان صلاح بدانند برای حفظ سلامت فوتبالی‌ها، خانواده‌های آن‌ها و در کل جامعه مسابقات تعطیل شوند، همه باید از آن تبعیت کنیم.

به گزارش خبرورزشی، سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال درخصوص زمان پرداخت پول عقب‌افتاده اعضای تیم استقلال گفت: با توجه به تعطیلی مسابقات، پیش‌خور شدن بخش قابل توجهی از پول اسپانسرها و تغییرات مدیریتی که همه در جریان آن قرار دارند، آقای سعادتمند از زمان پذیرش مسئولیت و در مدت زمان کمی که وجود داشته رایزنی‌های زیادی را انجام داده‌اند و فکر می‌کنم امروز و فردا درصدی از مطالبات پرداخت می‌شود و امیدوارم با بهتر شدن شرایط شاهد کاهش مشکلات باشیم.

رمضانی درخصوص تعطیلی احتمالی مسابقات لیگ برتر گفت: استقلال مخالف ادامه لیگ نیست، چون تیم شرایط خوبی دارد. مصدومان‌مان آماده شده‌اند و در صورت ادامه رقابت‌ها حداکثر امتیازات را کسب خواهیم کرد، اما مهم‌ترین موضوع در دنیا و کشورمان حفظ سلامت مردم است. اگر مسئولان صلاح بدانند برای حفظ سلامت فوتبالی‌ها، خانواده‌های آن‌ها و در کل جامعه مسابقات تعطیل شوند، همه باید از آن تبعیت کنیم. امکان برگزاری فوتبال برای سال‌ها و دهه‌های زیادی وجود دارد، اما اگر جان کسی گرفته شود، امکانی برای بازگرداندن او به زندگی وجود ندارد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =