مهر نوشت:

پسر تبهکار برای دیدن دختر مورد علاقه اش و سرقت پژو 206، جنایت هولناک خیابان گاندی را رقم زد.

ساعت 19 و 20 دقیقه چهارم اردیبهشت امسال وقوع یک فقره "سرقت منجر به قتل" در خیابان ولیعصر ـ نرسیده به پل همت ـ کوچه هشتم گاندی به کلانتری 105سنایی اعلام شد. با حضور ماموران کلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد زن جوانی به نام "تینا" 26 ساله به قصد پارک خودرو ، از مرد جوانی درخواست کمک کرده و سوئیچ خودرو را برای پارک کردن خودرو تحویل این شخص داده بود. مرد ناشناس در حین پارک خودرو اقدام به سرقت خودرو 206 نقره ای رنگ کرده و هنگام فرار از محل ، تینا را زیر گرفته که منجر به فوت وی شده و با سرقت خودرو از صحنه متواری شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه اول ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی ، کارآگاهان با حضور در محل وقوع جنایت و در حین انجام تحقیقات میدانی، متوجه ساختمان در حال ساخت و نیمه کاره ای در داخل کوچه هشتم شدند که تعدادی از افراد مشغول به کار در آن ، جزئیات نحوه سرقت منجر به قتل راننده خودرو 206 را به طور کامل شاهد بودند.

بنا بر اظهارات شاهدان صحنه جنایت ، جوانی حدودا 20 ساله در ابتدای کوچه هشتم ایستاده بود که یک دستگاه خودرو 206 نقره ای رنگ وارد کوچه شده اما راننده زن آن به علت تنگ بودن عرض کوچه قادر به پارک خودرو نمی شد در این زمان ، پسر جوان با نزدیک شدن به مقتول و طرح این موضوع که در پشت خودرو 206 متعلق به وی امکان پارک خودرو وجود دارد ، پیشنهاد می دهد تا وی اقدام به پارک ماشین کرده تا خسارتی به هر دو ماشین وارد نشود. این جوان به محض سوار شدن به خودرو 206 ، دنده عقب گرفته و با سرعت بسیار زیادی ، شروع به حرکت به سمت عقب می کند که در نتیجه آن ، مقتول که در آن لحظه دقیقا در پشت ماشین قرار داشت به زیر ماشین رفته و سارق نیز بدون توجه به این موضوع و در حالیکه مقتول چندین متر به همراه ماشین بر روی زمین کشیده شده بود ، به سرعت از داخل کوچه خارج و در حالیکه تعدادی از شهروندان و عابران برای دستگیری وی به تعقیب او پرداخته بودند ، از محل متواری می شود.

 

بنا بر اظهارات شاهدان ، سارق پس از وارد شدن به داخل خیابان ولی عصر، به خاطر شلوغی خیابان و به قصد فرار از دست افراد تعقیب کننده چندین بار با خودروهای عبوری تصادف کرده و نهایتا پس از ورود به داخل خط ویژه اتوبوس ، از محل متواری می شود.

کارآگاهان اداره دهم با دعوت از شاهدانی که موفق به دیدن چهره سارق شده بودند ، به چهره نگاری متهم پرداخته و اولین تصویر اولیه از متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت. همزمان با انجام اقدامات جهت چهره نگاری تصویر متهم ، هماهنگی لازم برای توقیف خودرو مسروقه و دستگیری سرنشینان آن انجام و دستور توقیف خودرو در سیستم سراسری پلیس ثبت شد.

با ثبت مشخصات خودرو سرقت شده ، به اداره دهم پلیس آگاهی اطلاع داده شد که سرنشینان خودرو مسروقه اقدام به سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه کاملا حرفه ای متعلق به یکی از شهروندان در محدوده میدان ونک کرده اند.

با حضور مالباخته در اداره دهم ، وی در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشت: شامگاه هفتم اردیبهشت در خیابان شهید یاسمی به صورت پیاده در حال تردد بودم که دو سرنشین یک دستگاه خودرو 206 نقره ای رنگ ، با توقف در برابر من و طرح این ادعا که اعتبار خط تلفن همراهشان تمام شده و آنها نیاز به یک تماس ضروری دارند از من درخواست کردند اما به محض آنکه گوشی را به سرنشین خودرو دادم ، راننده 206 با سرعت زیادی از محل دور شد و در آن لحظه من تنها موفق به برداشت شماره پلاک ماشین شدم .

بنا بر اظهارات جوان مالباخته ، کارآگاهان با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی وی بار دیگر به چهره نگاری از تصویر راننده 206 مسروقه پرداخته و با بررسی تصاویر بدست آمده از چهره نگاری های صورت گرفته توسط شاهدان صحنه جنایت و جوان مالباخته ، اطمینان پیدا کردند که راننده خودرو مسروقه و عامل جنایت یک نفر هستند.

 

با توجه به شیوه و شگرد متهمان در ارتکاب سرقت گوشی تلفن همراه ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که متهم تحت تعقیب آنها بدون شک از مجرمان حرفه ای در زمینه سرقت می باشد . لذا با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار و بهره گیری از تصاویر بدست آمده از چهره نگاری های انجام شده ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه ای به نام دارا 21 ساله شدند .

بررسی سوابق "دارا" نشان داد که وی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو و سرقت خودرو می باشد که سرقت های خود را از نوجوانی آغاز و اولین بار نیز در 10 شهریور سال 85 ، در سن 16 سالگی به اتهام سرقت لوازم خودرو و توسط کلانتری 118 ستارخان دستگیر شده است. بررسی سوابق متعدد دارا نشان داد که وی از سال 85 تاکنون دارای 8 فقره سابقه دستگیری می باشد که آخرین بار آن مربوط به بهمن ماه سال گذشته است. همزنان با اقدامات پلیسی و شناسایی هویت عامل جنایت ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خودرو 206 نقره ای سرقت شده نیز به صورت رها شده در مورخه 12 اردیبهشت در منطقه یوسف آباد کشف شده است. با شناسایی محل سکونت دارا در خیابان گاندی ، کارآگاهان با مراجعه به این محل و انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که دارا به بهانه ترک مصرف شیشه از خانه خارج و در باغی در محدوده غرب تهران مخفی شده است که بلافاصله با شناسایی مخفیگاه دارا ، کارآگاهان دیروز وی را دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند.

با دستگیری و انتقال متهم به اداره دهم و جهت ادامه تحقیقات ، از تعدادی از شاهدان صحنه جنایت و جوان مالباخته جهت شناسایی متهم دعوت شد که همگی به اتفاق دارا را به عنوان سارق خودرو و همچنین راننده خودرو 206 مسروقه در زمان سرقت گوشی تلفن همراه مورد شناسایی قرار دادند . با این وجود متهم کماکان اصرار بر بی گناهی خود داشت و منکر هرگونه سرقت خودرو می شد.

در شرایطی که متهم در طول تحقیقات منکر هرگونه سرقتی شده بود ، در ادامه اظهارات کذب خود مبنی بر بی گناهی این بار مدعی شد که سرقت خودرو 206 متعلق به مقتول توسط یکی از دوستانش به نام اتابک 21 ساله انجام شده که از چندی پیش با وی بر سر موضوع دوستی با دختر جوانی به هویت پونه دچار اختلاف شده است .

با معرفی اتابک به عنوان عامل جنایت ، کارآگاهان به بررسی سوابق او پرداخته و اطلاع پیدا کردند که او نیز همانند "دارا" از مجرمان سابقه داری است که بارها به اتهام سرقت داخل خودرو دستگیر و روانه زندان شده و آخرین بار نیز به اتهام سرقت اسناد و مدارک از داخل یک دستگاه خودرو و تلاش برای اخاذی یک میلیون تومانی از صاحب مدارک توسط کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شده بود. او به تازگی با قرار وثیقه از زندان آزاد و متواری شده است و در حال حاضر نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد.

در شرایطی که دارا با اطلاع از متواری بودن اتابک تصور می کرد که کارآگاهان در زمانی کوتاه موفق به دستگیری اتابک نخواهند شد ، کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات پلیسی در همان تاریخ دستگیری دارا ، مخفیگاه اتابک را در منطقه یوسف آباد شناسایی و تنها پس از گذشت چند ساعت از زمان دستگیری دارا ، موفق به دستگیری اتابک در شدند.

با دستگیری اتابک و اطلاع وی از این موضوع که دارا تلاش داشته تا وی را به عنوان عامل سرقت منجر به جنایت معرفی کند ، بلافاصله ضمن معرفی دارا به عنوان متهم اصلی قتل ، به کارآگاهان گفت : من از مسروقه بودن خودرو اطلاع کامل داشتم ، اما به هیچ عنوان در سرقت آن نقشی نداشتم .

اتابک در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفت : چهارم اردیبهشت دارا با من تماس گرفت و عنوان کرد که خودروی متعلق به یک خانم دکتر را در خیابان ولی عصر به سرقت برده و پس از آن پیشنهاد داد تا به همراه پونه و برای تفریح به منطقه دماوند برویم و به همین بهانه ، با یکدیگر در پارک پردیسان قرا ملاقات گذاشتیم . پس از گذشت مدتی کوتاه و در مقابل پارک پردیسان ، "دارا" و "پونه" در حالیکه سوار یک دستگاه خودرو 206 نقره ای رنگ بودند به محل قرار آمده و در همانجا و بار دیگر صراحتا عنوان داشت که خودرو 206 را سرقت کرده است. پس از آن بود که هر سه نفر برای تفریح به منطقه دماوند رفتیم .

با توجه به اعترافات اتابک در خصوص اطلاع پونه از مسروقه بودن خودرو 206 ، پونه نیز دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد . پونه در اعترافات اولیه خود به کارآگاهان عنوان داشت که دارا صراحتا به وی گفته است که سرقت خودرو 206 را خودش و به تنهایی انجام داده است. با اطلاع دارا از دستگیری "اتابک" و "پونه" و مواجهه حضوری میان هر سه متهم ، دارا به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت منجر به قتل صاحب خودرو 206 نقره ای رنگ اعتراف کرد .

دارا در اعترافات اولیه خود به کارآگاهان گفت : ساعت 17 چهارم اردیبهشت به همراه یکی از دوستانم و در داخل یک کافی شاپ در حال مصرف شیشه بودیم که پونه با تلفن همراهم تماس گرفت و با من قرار ملاقات گذاشت . پس از آن و به قصد رفتن نزد پونه با مادرم تماس گرفتم تا از او ماشین بگیرم اما وی عنوان داشت که ماشین را نیاز دارد . در حالیکه در حال رفتن به خانه بودم ، ناگهان در ابتدای کوچه هشتم دختر جوانی را مشاهده کردم که در حال پارک خودرو 206 خود بود. پس از نزدیک شدن به راننده 206 ، به دروغ مدعی شدم که ماشین پشت سری متعلق به من بوده و پیشنهاد دادم تا ماشین 206 را پارک کنم . پس از آنکه پشت فرمان نشستم ، در یک لحظه دنده عقب گرفته و ....

چند دقیقه قبل از سرقت ، شیشه زیادی مصرف کرده بودم و برای همین پس از ورود به خیابان ولی عصر ، برای فرار از دست افرادی که به تعقیب من آمده بودند ، با چندین دستگاه خودرو عبوری دیگر تصادف کرده اما نهایتا با ورود به خط ویژه اتوبوس موفق به فرار از محل شدم و پس از آن با اتابک تماس گرفته و ....

"دارا" در ادامه اعترافات خود و در خصوص سرقت گوشی تلفن همراه نیز ضمن اعتراف صریح به سرقت ، همدست خود در این سرقت را نیز به هویت سروش معرفی کرد که کارآگاهان اداره دهم بلافاصله هماهنگی های لازم را با بازپرس پرونده انجام و موفق به دستگیری سروش 23 ساله در منطقه یوسف آباد شدند که با انتقال سروش به اداره دهم ، وی صراحتا به شرکت در سرقت گوشی تلفن همراه و همچنین داشتن سوابق متعدد دستگیری در زمینه سرقت ، شرب خمر و خرید و فروش موادمخدر اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ - با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهمان به ویژه متهم اصلی پرونده در خصوص ارتکاب جنایت ، هر چهار متهم پرونده برای صدور قرار بازداشت و تفیهم اتهامات ، به شعبه یکم بازپرسی دادسرای امور جنایی اعزام و برای هر یک از متهمان از سوی بازپرس پرونده قرار قانونی صادر و هر چهار متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند .

45282
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 50
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    281 2
    طرف 8 بار سابقه دستگیری داشته، ولی باز آزاد شده و این جنایت رو رقم زده. چی بگم؟؟؟
    • مهدی IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      121 0
      ببینید یک نفر برداشت منفی نداشت یعنی این درد جامعه ی ماست مجرمارو می گیرن بعد یه مدت کوتاه باز آزاد می کنن به نظر من که تو قتل این دختر مجامع قضاییم شریکن و خون این دختر پای بی عدالتی و سهل انگاری مسئولین قضایی تا کی می خوان مجرما رو تو خیابون آزاد بذارن و نوامیس مردم امنیت نداشته باشن همه که مثل ناموس شما 10 مراقب و چشم پشت سرشون نیست مردم امنیت می خوان مردم دوست دارن سالم زندگی کنن و مجرمی تو جامعه نباشه حالا یه کاری کردین که مجرم فراوون شده یه راه حلم پیدا کنید همشون از بین برن
    • بدون نام A1 ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      121 1
      اولیش 16 سالگیش، الانم 21 سالشه یعنی تو این 5 سال براش یه حکم یه ساله هم نبریدن! بجاش واسه یه کسایی حکمای 20 سال و 30 سال می برن... اینه واقعا عدالت؟
    • بدون نام IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      34 14
      مهدی جان این ها رو به آقایون ریشه یاب بگو که میگن طرف میره زندان اصلاح میشه،با مجرم های حرفه ایا مهر بانی رفتار کنید،دست کسی که 5 بار به خاطر سرقت و زورگیری رفته زندان را قطع نکنید در مورد برخورد با سارقان ومعتادان تا به حال مطابق نظر ریشه یاب ها عمل کردیم که این شد نتیجه اش،الان هم میگن قاتل و متجاوز را اعدام نکنید چند وقتی بندازینشون زندان من نمیدونم این ها میهواهد با حرفاشون چه بلایی سر جامعه بیارند مقصر اصلی همین ریشه یاب ها هستند که ما مردم را موش آزمایشگاهی کردند
    • بدون نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      18 0
      نامرد شیشه کشیدن رو فکر کنم دروغ میگه که از اعدام فرار کنه. وکلا حرف من رو خوب درک میکنن.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    120 0
    متاسفم چی بگم
  • بدون نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    148 1
    دور از جان جنگل!؟
  • بدون نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    177 2
    دیوونه روانی بیخودی برای یه تفریح جان یه نفر رو گرفت نفرین بر تو پسر
  • مهدی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    126 6
    اخر عاقبت جوانان این مملکت
    • بدون نام EU ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      5 55
      خودت رو بگو.به بقیه حواله نکن.
  • بدون نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    143 3
    جالبه !!!!!!!!!! در یک کافی شاب بالای شهر شیشه میکشیده اند !!! این کافی شاب راهم پیدا کنید !!! دم وای !!! یکروز در بعضی آرایشگاها و حالا هم کافی شابها !!!!
    • فروغ IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      28 27
      ببخشید شما بالای شهر را ازکجا اوردی؟
    • بدون نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      13 1
      به نظر شما گاندي پايينه؟
  • علیرضا IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    با سلام به ماموران محترم و زحمت کش پلیس خسته نباشید عرض کرده و به عنوان یک شهروند از تلاش بی وقفه آنها در دستگیری مجرمین کمال تشکر را دارم. والسلام
    • بدون نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      80 1
      انشا نوشتی؟
    • بدون نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      7 63
      چقده نامردن اینایی که منفی دادن !
    • علی IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      63 8
      همچنین از تلاش بی وقفه قوه قضایه در شناسایی مجرمان خطرناک و مخل نظم جامعه و تربیت صحیح آنها در زندانها کمال تشکر را دارم.
  • محمد پ IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    100 1
    واقعن مصرف شیشه تو جامعه خیلی خطرناک شده...بنظرتون این واجبتره یا برخورد با بی حجابی؟؟؟ طرف گفته تو کافی شاپ!!! شیشه مصرف کرده...عمق فاجعه رو ببین.
  • محمد پ IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    91 3
    تازه اگه عمدی هم بوده باشه چون مقتول دختر بوده اعدام نمیشه مگه اینکه نصف دیه رو بدن!!! چه قانون 0 و یکیه که ما داریم؟؟؟؟
  • شاهرخ IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    74 6
    سلام .من نمیدانم وجود یک انگل معتاد شیشه ای برای این مملکت چقدر سود داره که طرف بعد از چند بار ارتکاب جرم هنوز زنده است وبه راحتی دوباره یه نفرو کشته .....یه دختر و که اگه یه لحظه جای خواهر خودمون بگذاریم چه حالی به ما دست میده....بنده خدا ماشینشو بردارن بعد با همون ماشین زیرش کنن چند متر..... اشو لاش وبهد یارو بی پدر ومادر رفته با دوستاش تفریح.....به امام حسین قسم ما تو این مملکت چیزی به اسم قانون نداریم...والا باید همون مرتبه اول اعدام میشد...
    • بدون نام IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      11 8
      شاهرخ جان جان این ها رو به آقایون ریشه یاب بگو که میگن طرف میره زندان اصلاح میشه،با مجرم های حرفه ایا مهر بانی رفتار کنید،دست کسی که 5 بار به خاطر سرقت و زورگیری رفته زندان را قطع نکنید در مورد برخورد با سارقان ومعتادان تا به حال مطابق نظر ریشه یاب ها عمل کردیم که این شد نتیجه اش،الان هم میگن قاتل و متجاوز را اعدام نکنید چند وقتی بندازینشون زندان من نمیدونم این ها میهواهد با حرفاشون چه بلایی سر جامعه بیارند مقصر اصلی همین ریشه یاب ها هستند که ما مردم را موش آزمایشگاهی کردند
  • بدون نام IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    54 1
    چند سال دیگه تو زندان میمونن میان بیرون و یه جنایت دیگه میکنن و ما در این سایت باز میخونیم که سابه داران که تازه آزاد شده بودن فلان جنایت رو کردن و .....
  • بدون نام IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    64 1
    وقتی هیچکس به فکر جوونای مملکت نیست, از این گندا هم بالا میارن دیگه! جوونی که کار نداره و الاف می گرده، معتادم میشه، قاتلم میشه! نه تو رو خدا، دلتون میخواد جزء افتخارات مملکت بشه!! چه پر توقع!
  • amir DE ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    33 30
    باید تو میدون ونک اویزونش کنن خودم حاضرم صندلی از زیر پاش بکشم
  • قیصر A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    61 1
    شیشه کش بوده خوب ما با حجاب مشکل داریم 8 بار دزدی کرده خوب اگه آدم نمیکشت بازم آزادش میکردیم حیف کرد خودشو
  • بدون نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    47 1
    لعنت به این وضعیت اصلا نمیتوانم علت این جنایت را درک کنم قتل یک انسان برای هیچ
  • مریم IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    50 1
    ماموران محترم زحمت می کشند ولی قاضیان زحمت انها راهدرمی دهند...
  • مریم IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    29 1
    ماموران محترم زحمت می کشند ولی قاضیان زحمت انها راهدرمی دهند...
  • بدون نام IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    40 1
    21 ساله حرفه ای میشه؟
  • بدون نام IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    36 2
    توجه !توجه!ایشون ساکن خیابون گاندی است!
  • میثم IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    85 1
    وای برما، وای بر قانون گذارهای ما که تو مجلس نشستند و فقط قهوه و چای از بوفه مجلس می خرند و می خورند، وای بر قضات ما، وای بر مجریان قانون، وای بر گرانی، وای بر فقر و بیکاری، وای بر نبود مسکن، وای بر جنگ بر سر قدرت و رها کردن مردم، همه شما مقصران را به دو دست بریده ابالفضل می سپارم. وای بر حقوق ماهی 350000 تومن و اجاره 600000 تومن، وای از جوانانی که توان ازدواج ندارند و مثل کرم خاکی از شهوت به خود می پیچند، اگر دزد و قاتل نشوند و جانی پس حتما دیوانه اند. خدایا این ناله ها را به کجا ببرم. خدایا اینهمه درد را به که بگویم. هیچ کس صدایم را تمیشنود. خدایا تو بشنو!خدایا تو بشنو!خدایا تو بشنو! مسئولین صدای خرد شدن بزرگترین عنصر جامعه یعنی انسان را نمی شنوند.
    • بدون نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      34 1
      خیلی عالی نوشتی.کاش گوش شنوایی بود. کاش
    • مجید IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      34 0
      انشالله که آهت دامن خائنان رو بگیره.ما همه همدردیم
    • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      17 0
      خدا از ته قلبت بشنوه. اشک تو چشمام جمع شده...
  • رسول IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    19 1
    خیلی دردناک است .متاسفم
  • بدون نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    12 0
    خیلی جالبه همه خلاف کارارو میگن معتاد شیشیه ای هستند .بابا مردم عقل دارن همه که معتاد نیستن درد جامعه ازین فراتر رفته . بیکاری گرانی بی هویتی
  • حسين IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    34 1
    صاف صاف ميگردن و شيشه مي كشن و آدم ميكشن بعدش ماشين منه مسافر رو نيروهاي خدوم يگان وي‍‍ژه تو شمال فقط به خاطر صئاي ضبط تا يه هفته خوابوندن با جريمه ي 200هزار تومني !!!
  • بدون نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    1 13
    تقصير آن مرحومه است كه نمي توانسته ماشينش را پارك كند. تقصير آن مرحومه است كه با 26 سال سن مثل يك بچه به آدم غريبه اعتماد كرده است. البته ايشان تاوان سنگيني هم پرداخت نموده است. خدا رحمتش كند.
    • بدون نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
      18 0
      بله تقصیر آن مرحومه است که اصلا ماشین داشته. تقصیر آن مرحومه است که زن بوده. تقصیر آن مرحومه است که اصلا از خونه بیرون اومده. تقصیر آن مرحومه است که اصلا زندگی می کرده . اگر این جوان بی گناه با آن نیاز حیاتی که به تفریح و رفتن به دماوند داشته آن 206 را ندیده بود اصلا مرتکب قتل نمی شد. اقدام آن مرحومه برای بیرون آمدن با 206 تحریک به قتل بوده. بهتر است از خانواده اش خسارت بگیرند و به این جوان بی گناه بدهند.
    • بدون نام IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
      4 2
      غلط نکنم ایشون ریشهیابه و داره ریشه یابی می کنه که متهم را تبرئه کنه
  • بدون نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    12 1
    کم کم جنایتها داره به مناطق فرهنگی شهر تهران هم کشیده میشه خدا رحم کنه باورش سخته توی یوسف آباد و گاندی همچین جونورایی باشن
  • لیلا US ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    12 3
    من یک خانوم هستم و مادر یک دختر 4 ساله . واقعا از توی خیابون رفتن دارم وحشت می کنم. از مکان ها و شرایط همگی مجرم ها هم معلومه که از روی فقر نبوده. خدا به دادمون برسه.
    • بدون نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      8 2
      شکم شما سیره، لابد خونه هم داری، ازدواج هم که کردی، پس اصلا درک و تحلیل درستی از فقر و یک آدم بالای 25 سال مجرد بی پول بی مسکن نداری، تازه خیلی ها هم تحصیل کرده هستند. عامل 99 درصد جنایت ها جز بی پولی چیز دیگری نیست.
    • بدون نام IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
      3 4
      ببخشید من هم فقیرم،خیلی از دوست هام هم فقیرند ولی هیچ کدام دنبال راه خلاف نرفتیم،یعنی وجدانمان قبول نمیکنه،در ضمن بیشتر این جنایت ها توسط افراد معتاد انجام میشه که تمکن مالی دارند مثل مورد بالا در ضمن ادم فقیر میدونه اگه گیر بیافته،برای همیشه نابود میشه،برای همین دنبال خلاف نمیره
    • بدون نام IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
      3 6
      اقای بی نام لطفا به فقیر ها توهین نکن،چرا فکر میکنیفقیر ها خلاف کارند،
  • بدون نام SE ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    17 1
    تمامش به خاطر بحران مدیریت توی کشوره، مشاوران نفتی دولت میگن نفت به خاطر تحریم گرون میشه و میرسه به بشکه ای 160-200 دولار ولی آخرش میشه بشکه ای 80 دلار، رییس فدراسیون فوتبال به اندازه آقای خیابانی از فوتبال سر در نمی آره، مدیر بانک ملی الان کانادا داره با پول دزدی ملت زندگیشو می کنه، آدم های کاربلد هم که اصلا توجهی بهشون نمیشه، اگه صادقانه یه کامنت بذاری هم که منتشر نمیشه، اون وقت توقع دارین یه بچه دبیرستانی تو زیرزمین خونشون به جای شیشه کشیدن اورانیوم غنی سازی کنه؟
  • بدون نام IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    3 11
    من نميدانم پس اين طوفان نوح كه خدا گفته كو ؟ اين همه ظلم يا مهدي بيا
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
    2 3
    اعدام با سیم پیانو
  • بدون نام IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    3 2
    آقایون ریشه یاب کجاند که بیاند از این قاتل حمایت کنند!
  • بهزاد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    0 1
    من شخصا این پسرو میشناسم مادرش دکتر از دست کارای پسرش خیلی عذاب میکشید 2 سال پیش گوشی من رو دزدید خونه مادرشو پیدا کردم ولی خودشو نتونستم.حالا هم که پیدا شده فایدش چیه.آقا قاتل شدن.